PDA

View Full Version : Nieuwe versie van DesignSpark



nico verduin
30 april 2011, 08:43
Voor de liefhebber die zelf printen wil ontwerpen. Er is een nieuwe versie uit van DesignSpark. Schema's en printen ontwerpen. Heb er verder nog niet naar gekeken, maar ziet er goed uit. En.... het is gratis.
www.designspark.com

Bullseye
30 april 2011, 09:34
Stel ik heb een ontwerp getekend en nu wil ik dat ontwerp laten maken....waar kun je dit dan goedkoop laten doen ?

nico verduin
30 april 2011, 11:11
Ik weet niet wat jij goedkoop noemt... Maar google eens op PCB fabrication oid. Op enbay zitten er ook een paar.. mogelijkheden zat. Ik ga voor mijn productie printen naar Myropcb.com. Maar dan zijn het meestal 50 stuks.... En dan zijn het hele andere prijzen.
PCBCart.com ook we eens zaken mee gedaan. En deze is ook wel redelijk.http://www.pcb-pool.com/ppus/index.html
Verder zit er een op martkplaats.nl voor enkelzijdige printen.
Maar ja die kan je net zo goed zelf maken.

Bullseye
30 april 2011, 12:18
Hmmm zal eens kijken ...vaak kom je ze tegen waarbij een enkel PCB niet mogelijk of duur is.
Zal je tips eens bekijken

Sent from my HTC Desire

nico verduin
30 april 2011, 12:55
Hmmm zal eens kijken ...vaak kom je ze tegen waarbij een enkel PCB niet mogelijk of duur is.
Zal je tips eens bekijken

Sent from my HTC DesireEnkelzijdig is altijd mogelijk.:seriousf: Dubbelzijdig nemen en geen banen op de toplayer doen.

Bullseye
30 april 2011, 17:56
Enkelzijdig is altijd mogelijk.:seriousf: Dubbelzijdig nemen en geen banen op de toplayer doen.

:stop: Ik bedoelde per stuk....:soinnocent:

nico verduin
30 april 2011, 22:16
:stop: Ik bedoelde per stuk....:soinnocent:Da's logisch.... instelkosten moeten ook betaald worden.