PDA

View Full Version : dot inlay's



nak
30 april 2011, 08:25
Gisteren was het weer eens zo ver met een optreden.
Zo weinig en vreemd licht dat ik mijn dots bovenop de hals niet meer zie.
Aangezien ik nog niet zover ben om met mijn ogen dicht te spelen wil ik wel graag zien waar ik zit met m'n vingersetting.
Dus moet ik zoek naar een oplossing om het goed zichtbaar te krijgen tijdens een optreden met weinig licht.
Iemand een idee?
ledjes in de hals boren gaat mij te ver.

Muchachooo
30 april 2011, 09:55
Darn, voordat ik je laatste zin las dacht ik meteen LEDJES ERIN :D
maar helaas.

misschien een bureaulamp op je headstock monteren?

ernieman
30 april 2011, 10:35
misschien ergens wat lichtgevende verf scoren?

-Martijn-
30 april 2011, 11:40
Ik zou gewoon een rolletje witte tape kopen en stukjes opplakken.

UnDefined
30 april 2011, 11:48
Of een blacklight achter je zetten!

interessander
30 april 2011, 11:49
Je kunt gewoon glow in the dark dots en zelfs side-dots stickers kopen, ik geloof dat er wel een handelaartje op ebay zit.

lollol
30 april 2011, 12:32
Ik zou een kleine clip-on lamp kopen, of gewoon steeds een dikke schemerlamp meenemen naar optredens:rockon:

kamiel
30 april 2011, 16:06
of gewoon zeggen tegen de mensen die het podium opstellen dat ze nu eindelijk die lampen is niet in je ogen moeten richten. :)

nak
30 april 2011, 21:51
Er waren maar weinig lampen, en dan ook nog van die led lampen met een vaste opstelling. Reageren alleen wat op de muziek.
Ben verschillende internetsites bij langs geweest met inlay's, maar geen enkele nederlandse erbij.
Er was wel een japanse site met lumispots maar die zouden maar een paar minuten licht geven, weggegooid geld dus.
Wordt waarschijnlijk een rolletje witte of reflecterende tape.

nak
1 mei 2011, 22:45
Iemand ervaringen met inlay stickers. Zit te denken om sharkfins over mijn stippen te plakken, dat wil namelijk.

driesjemeetsworld
2 mei 2011, 20:56
!Glow in the dark stickers! :crazyhappy:

nak
3 mei 2011, 20:07
Hoe lang blijven die gloeien dan?