PDA

View Full Version : HNGD: EBMM MusicMan Luke



hole
29 april 2011, 20:04
...met roasted neck!. Mijn oude Luke verkocht, deze weer gekocht...hmmmmmm

http://i246.photobucket.com/albums/gg120/Mark-NL/Guitars/DSC_2391.jpg
http://i246.photobucket.com/albums/gg120/Mark-NL/Guitars/DSC_2393.jpg
http://i246.photobucket.com/albums/gg120/Mark-NL/Guitars/DSC_2392.jpg

broeder6x6
29 april 2011, 20:35
nette gitaar hoor :ok: alleen de emg zijn smaak gebonden, maar dat zal dan ook wel goed zitten bij jouw METULHH :blast:

hole
29 april 2011, 20:48
Ik doe geen metalzzzzz :)

jze
29 april 2011, 21:12
Sweet!! Zal 1 van de weinige Roasted Maple / Black Sugar music mans in Nederland zijn! Erg mooie uitvoering.

Merk je nu ook echt verschillen met een normale MM neck?

hole
29 april 2011, 21:26
Stuk lichter (gewicht) en resoneert als een tiet. Daardoor ook iets helderder.

En deze neck heeft een finish..itt de meeste andere MMs

En de roasted werd slechts 1 maand aangeboden, dus kan best zeldzaam zijn denk ik. Mijn silhouette zou ook redelijk zeldzaam kunnen zijn. Geen idee.

jze
29 april 2011, 21:43
Stuk lichter (gewicht) en resoneert als een tiet. Daardoor ook iets helderder.

En deze neck heeft een finish..itt de meeste andere MMs

En de roasted werd slechts 1 maand aangeboden, dus kan best zeldzaam zijn denk ik. Mijn silhouette zou ook redelijk zeldzaam kunnen zijn. Geen idee.

Doen ze vaker zo'n limited run, mijn petrucci is er ook zo één. Geeft toch wel iets speciaals! Ik vind de finish erg mooi, zou graag een JPX in RM/BS hebben. Alleen ben ik erg gesteld op de MM neck zonder lak..

Heb je hem nieuw besteld, of geimporteerd? Music mans zijn hier zo moeilijk te vinden helaas.

hole
29 april 2011, 22:22
Doen ze vaker zo'n limited run, mijn petrucci is er ook zo één. Geeft toch wel iets speciaals! Ik vind de finish erg mooi, zou graag een JPX in RM/BS hebben. Alleen ben ik erg gesteld op de MM neck zonder lak..

Heb je hem nieuw besteld, of geimporteerd? Music mans zijn hier zo moeilijk te vinden helaas.

Ik heb hem via het EBMM forum, tweedehands maar als nieuw. Echt onbespeeld. En ondanks de $300 verzendkosten en EUR 230 belasting/invoer toch nog een superdeal :D

Ik vind de unfinished necks ook fantastisch, maar deze speelt net zo lekker...viel me niet tegen.

jze
29 april 2011, 22:32
Dat is inderdaad een erg goede plek om leuke Music Mans te vinden, ik heb hem er ook vandaan :D

De dollarkoers is ook gunstig nu, waarschijnlijk komt er voor mij binnenkort een MM Albert Lee HH aan.

Henri H
29 april 2011, 23:41
Mooie "Strat". :ok: ;)

hole
29 april 2011, 23:46
Mooie "Strat". :ok: ;)

:stop:

Niet zo'n mooie quilt (want geen) als die van jou, maar we doen het er maar mee...:seriousf:

Liquid_Metal
30 april 2011, 10:16
Dat zijn toch wel de betere MM-gitaren. Ga spelen man! ;)

arjanb01
30 april 2011, 10:26
Sweet ! Ik heb ook een Luke in de kleur zwart. De neck van mij is in tegenstelling tot die van jou natuurlijk "roasted'' geworden door het vele zweet en de omgeving die mijn gitaar gezien heeft ! Geeft het geheel wat meer mojo ;)