PDA

View Full Version : Ik snap de nieuwe zoekfunctie nog steeds niet.



piezo
29 april 2011, 18:07
In het oude forum kon je kiezen of de zoekresultaten als onderwerpen of als berichten werden weergegeven. Kan dat niet meer of snap ik gewoon niet hoe dat moet?

Er zijn allerlei voorkeuzes te maken als blogs en visitor entries en weet ik wat allemaal, waar ik niets van begrijp.
Wat ik wil is gewoon meteen alle posts te zien krijgen waarin "kut met peren" voorkomt. Hoe doe ik dat?

lollol
29 april 2011, 20:03
Dan moet je naar search single content gaan;)

piezo
29 april 2011, 21:52
Dat had ik heus al gepoogd.

Als ik <single content> aanklik en daarna "peren" als zoekterm invoer, krijg ik alle onderwerpen waar "peren" in voorkomt. Maar ik wil een opsomming van alle berichten waar "peren" in voorkomt.

lollol
30 april 2011, 12:26
Dan klik je bij additional options op laat resultaten zien als berichten:soinnocent:

piezo
30 april 2011, 22:58
Ha, eindelijk. Reuze bedankt.

Ik had additional options al wel eerder aangeklikt, maar dan blijkbaar vanuit <multiple content> en dan krijg je dus een ander scherm.

(Blijft natuurlijk dat ik nog steeds niet snap waar al die keuzemogelijkheden van visitor message en weet ik veel voor dienen.)

Help, is er ergens een helpscherm?

TimS
30 april 2011, 23:07
Gebruik gewoon google, werkt veel beter. Eerst intypen wat je wilt opzoeken en dan


site:gitaarnet.nl

er achter.

Harry
3 mei 2011, 11:09
ik word er ook niet wijzer van... wat ik graag wil is terug kijken naar wat ik gepost heb, maar als ik dat van de laatste week wil doen zijn er geen resultaten. Iemand tips daarvoor?

(hopelijk onthou ik dat ik dit heb gepost, zodat ik de antwoorden kan lezen... :soinnocent: )

Eygen
3 mei 2011, 11:15
ik word er ook niet wijzer van... wat ik graag wil is terug kijken naar wat ik gepost heb, maar als ik dat van de laatste week wil doen zijn er geen resultaten. Iemand tips daarvoor?

(hopelijk onthou ik dat ik dit heb gepost, zodat ik de antwoorden kan lezen... :soinnocent: )

Daarvoor kan je toch gewoon naar je eigen profiel gaan en op "zoek alle posts van deze gebruiker" klikken?

Harry
3 mei 2011, 13:31
ben jij nou zo slim, of ben ik nou zo dom ;)



(het werkt, dat ik daar niet eerder aan dacht...bedankt vor de tip!)