PDA

View Full Version : Bassist(e) gezocht voor rockband omg. A'dam/H'lem



Jenny
20 mei 2003, 18:19
DE GROEP!de titel zegt het al, ik ben voor een nieuwe rockband op zoek naar een bassist(e) Ik ben al in gesprek met twee leadgitaristen die allebei ong 3 jaar ervaring hebben(waarvan 1 het gaat worden hoop ik) en een drummer. Nu zoek ik dus nog een bassist(e)

IK! ikzelf speel nu 2,5 jaar slaggitaar in de stijl van greenday, coldplay, counting crowes, Acda en de munnik en Blof, dus nogal breed, ben ook in alle soorten rock geinteresseerd

JIJ bent een bassist(e) die ook eigen werk wil spelen maar eerst covers. Je moet het niveau van de groep bij kunnen houden, komt naar de meeste repetities(als je er 1 mist is niet erg) En bent erg gemotiveerd en zegt wat je leuk vind en wat niet.

DAT WAS HEM!LAAT WAT VAN JE HOREN!

bassopotmus
20 mei 2003, 18:21
...

Clunk
20 mei 2003, 18:24
shit.. wanneer leren mensen zoals jullie eens een keer GEEN misbruik van een VERKEERDE topic te maken....

Jenny
20 mei 2003, 18:28
zodra dorpstypes als jij normale antwoorden geven en anders niet!

hoofd
20 mei 2003, 18:32
jij zit verkeerd hier. We hebben hiervoor het subforum gezocht, plaats daar je advertentie maar en spam niet hier.

koen_V
20 mei 2003, 18:33
Op 2003-05-20 18:28, schreef Jenny:
zodra dorpstypes als jij normale antwoorden geven en anders niet!

Sorry hoor, kom jij hier eventjes het verkeerde forum binnengewandelt,een beetje brutaal doen tegen mensen die hier veel komen.
Kom seg flikker maar leuk op of verander van mentaliteit!

Clunk
20 mei 2003, 18:41
oke... dorp// hmmz, wat is er verkeerd aan een dorp? :grin:
ghehehe...
wanneer gaat de moderator eens ingrijpen.. we moeten nodig eens van die agressieve bassit zoekende-in-verkeerd forum plaatsende- irritante mensen af :smile: jippie :grin:

basswasp
20 mei 2003, 18:55
Kom op lui, iedereen heeft wel door dat deze topic hier verkeerd staat en erop reageren heeft meestal toch geen zin... laat 't dus lekker staan...

bassopotmus
20 mei 2003, 19:34
Jenny, jij zit fout dit forum heet BASGITAREN niet bassisten gevraagd en kanker niet gelijk op iemand die je kritiek geeft.
Zelfs niet op Clunk..haha
Trouwens je crosspost
Moderator= gewenst
Hier ging een delete knop overheen.

Dandelion
20 mei 2003, 19:54
Op 2003-05-20 18:28, schreef Jenny:
zodra dorpstypes als jij normale antwoorden geven en anders niet!

Gewoon optiefen.

AntY
21 mei 2003, 02:01
Op 2003-05-20 18:28, schreef Jenny:
zodra dorpstypes als jij normale antwoorden geven en anders niet!


ik ben het helemaal met je eens! kutproleten ook altijd! die knorrige boeren daar moeten we eens vanaf!!!

ik woon in amsterdam (tijdelijk althans), lijkt me nog wel wat om in een bandje te spelen :smile:

sugarfish
21 mei 2003, 09:22
Op 2003-05-20 18:28, schreef Jenny:
zodra dorpstypes als jij normale antwoorden geven en anders niet!


...hmmm....blond zeker..
je snapt toch wel dat zo'n antwoord meer over jou zegt dan over de ander.....
als je dat snapt tenminste :grin:

Ruud
21 mei 2003, 16:43
Hmm, zijn wel altijd dezelfde mensen die staan de mokke he,...