PDA

View Full Version : muziek van mijn band



A3
28 april 2011, 22:01
hey, op onderstaande link kan je 2 nummers van mijn band beluisteren, laat maar weten wat jullie er van vinden.

www.myspace.com/animalversionmusic

hier kan je meer info over ons lezen:

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?138609-Animal-Version

Riky
29 april 2011, 11:19
Niet mijn muziek, maar klink best vet. Gave bassist die weet wanneer hij los kan gaan en wanneer niet.
Geeft echt een bepaalde rust in de nummers.

Vind de gitaren net niet strak genoeg eigenlijk, maar wel goed spel.
Nummers variëren wel erg in thema's waardoor je het gevoel hebt naar meerdere nummers te luisteren. Kan jullie bedoeling zijn hoor!

Prima demo's alleen het stemgeluid vind ik niet echt tof, maar ook dat is smaak.

Duhsjaak
2 mei 2011, 19:36
Hi
Bewust niet op de quote knop gedrukt. Ondanks dat ik het in grote lijnen met de vorige sprekert eens was.

Het duurde even voor ik hem aan de praat had, maar dan kan het feest ook beginnen. Zeer eigenzinnige muziek van bevlogen gasten. Het enthousiasme gaat soms wel een beetje met de helderheid op de loop, maar voor mij dat dat nooit echt een punt. Het kan zijn dat je zelf een wat helderder aanpak wil.

Mooie break waarbij de gitaartjes bijna surf gaan klinken. Heel apart! Echt een goede vondst

Anders dan Riky vind ik de zanger wel (ook) een heel persoonlijk geluid hebben. En dan heb je al snel voor- en tegenstanders. Geef m eens wat meer ruimte in de mix en iets meer echo, want ik vind dat ie er nu wat bekaaid afkomt.

Ik vind het moeilijk luisteren en het daarom niet twee keer per avond opzetten, maar één keer per dag, temidden van alle Skyradio en dat soort gedreutel vind ik dit een verademing.

Vriendelijke groet, Gus

Vanish zoekt de vlek en
verwijdert HEM
Wat denken die kleregasten van
die reclame bureaus wel?

Thyrif
2 mei 2011, 20:28
Dialogue Infinity heb ik beluisterd (de andere mocht niet van myspace zonder inloggen FAIL!). Overall vond ik het nummer echt vet! Goede mix van ritmes en interessante riffjes, met een breakdown hier en daar. Voor een nummer van 9 minuten zeer luisterbaar!

Wel heb ik een paar punten van feedback waar je je misschien ten goede mee kunt doen. De gitaarpartijen waren zeer interessant, maar kwamen niet altijd goed door en eisden dan toch veel ruimte op. En dat komt denk ik (zoals Riky al vermeldde) doordat het dan net niet strak klinkt, misschien door een effect dat er op zit (ik hoorde ergens een wah of phasertje?) of teveel gain waardoor het laag wat flubberig wordt. De toon was verder erg interessant en paste lekker in het geheel.

De drums waren erg interessant, even als de bas! Props daarvoor!

De zangstem heeft zeker zijn eigen geluid, en die vond ik best aangenaam (deed me een beetje denken aan tool). In de outro werd de stem echter een tikje anders, en dat viel minder bij mij in de smaak. Ook de 30 seconden die ik van het andere nummer mocht beluisteren waren meer in die stijl. De eerdere stijl is wat toegankelijker. En wat Dusjaak zegt, met zo'n eigen geluid moet je een tikje voorzichtig zijn.

Al met al was ik zeer blij verrast door je nummer! Props, ga zo door en houd het interessant! (en ik kan het zeker wel twee keer per avond opzetten, mits myspace het toe zou laten xD)

A3
22 juni 2011, 17:22
Hey,

Bedankt voor de nuttige feedback, jullie hebben er duidelijk goed naar geluisterd.

Er staat nu een derde nummer van onze demo online 'Succen Mecca', te beluisteren via

www.myspace.com/animalversionmusic

www.facebook.com/animalversion

Feedback is uiteraard meer dan welkom !!