PDA

View Full Version : You Like Djent, Prog, Death or Tech? Guitarist searches for people EMMEN/GRONINGEN



Rafa
27 april 2011, 22:45
Hi,

mijn naam is Rafael en ik ben 22 jaar oud en ik woon sinds 2 maanden in Emmen voor mijn studie, ik kom uit Duitsland. Mijn Nederlands is echt nog niet zo goed, omdat ik eerst sinds een paar weken een taalcursus heb. Daarom zal ik nu in Engels verder gaan ;)

I play guitar since 10 years and I've played in several Prog/Tech/Deathmetalbands. Since I life in Emmen, I have to quit my bands in Germany, but I totally miss to play with other people.

I'm searching for musicians or bands (who search maybe for a guitarist) in the area around Emmen/Groningen who also like music like Meshuggah, Gojira, Periphery, Tesseract, Hatesphere and stuff like that. I'm also interested in Hardcore, Jazz, Slam, Stoner or whatever I just want to do something :D

So if you aren't a bloody beginner answer me ands lets check some tunes!

Groeten Rafael

arcane
27 april 2011, 22:59
Is het dan niet juist goed voor je om in het Nederlands te schrijven? Dan kun je tips krijgen. Succes in ieder geval met het vinden van een band!

Rafa
27 april 2011, 23:09
haha ja zeker, als je gemotiveerd bent al mijn fauten te corrigeren

arcane
27 april 2011, 23:11
Hehe, dan zal ik maar meteen beginnen: niet fauten maar fouten ;)

Oja, en in de volgende zin die je gebruikt kun je geen 'eerst' gebruiken:
"Mijn Nederlands is echt nog niet zo goed, omdat ik eerst sinds een paar weken een taalcursus heb."
In het Nederlands moet je 'pas' gebruiken. Eerst gebruik je hoofdzakelijk om aan te geven dat iets als eerste is, dus als rangtelwoord, erstens of zuerst in het Duits.

Madcow
30 april 2011, 17:23
oh jammer dat je helemaal in het noorden woont! Gitarist in mijn band is een technical player. Zon eentje met een 8 snarige gitaar en een shirt aan met daarop: Got Gjent? haha.

Thyrif
30 april 2011, 18:12
Hey Rafael!

Ik woon in Groningen en ben wel in voor iets nieuws, mn smaak is meer DreamTheater, Opeth, Tool en Megadeth, maar iets hardere metal mag ook wel. (Lamb of God, Kamelot, Children of Bodom, Sonata Arctica en Angra ben ik ook wel eens gecharmeerd van)
Speel nu zo'n 3 jaar serieus, en heb op het moment een fuckrock bandje. Heb wel erg zin in iets metal-achtigs!!

Laat maar weten als je een keer af wilt spreken! (of een vertaling nodig hebt xD)

Rafa
1 mei 2011, 19:44
@madcow

aaah jammer, 8-string is superleuk !! ik heb ook dat "Got-Djent?" T-shirt haha.
wat voor muziek speelt jouw band?

@Thyrif

kijk naar jouw profilboodschappen

Madcow
2 mei 2011, 13:51
hehe wij maken belachelijke epische bombastische black metal. De andere gitarist heeft tesseract naar Roermond gehaald. Was zeker vet hehe.

BoTraK
29 augustus 2011, 21:34
He Rafael!

Als je nog mensen zoekt voor je project; ik wil ontzettend graag Djent gaan maken. Ik zoek ook iets in de richting van Periphery en Tesseract, wat me ook enthousiast maakte om te reageren.

Vorige bands waren vooral Death Metal/Metalcore/wtf-spelen-we-nu-weer-core en alles daarom heen in theater bands en andere sessies.

Als je nog interesse hebt, laat t me weten! Ben nu ook bandloos en kan dat nooit lang zijn :P

Cheers!