PDA

View Full Version : Symphonische pop/rockband uit Almelo zoekt gitarist en bassist



Iniga
27 april 2011, 22:26
Hallo

Wij van de band Iniga zoeken een leuke en spontane leadgitarist en bassist. Om je vast een kleine indruk te geven wie wij zijn hier een klein verhaal

Wij zijn de band INIGA!

Iniga is het latijns voor VURIG en dat is hoe we ons en onze muziek en teksten willen omschrijven.
Iniga is een vijf koppige band, waarbij de de muziek wordt bepaald door het unieke piano spel, ruig gitaarwerk, zwarte bass en strakke drums.
Al deze muziek wordt versterkt door de heldere zang van onze frontvrouw Kelly!

Iniga is Gothic Rock afgewisseld met melodieuze balleds.
En met vooral eigen werk slepen we je me in onze beleving!

Kelly Hofsteede: Zang

Misschien jij???? : Elektrische gitaar

Gert-Jan Ligtenberg: Toetsen

Dennis Leussink: Drums

Ook hiervoor zoeken wij een vervanger: Bass

Wij oefenen nu in vroomshoop en hebben hier een geweldige studio (ex klaslokaal :P ) met kluis. Mocht je beginner zijn ook dat is geen probleem. Wij zijn altijd bereid om je te helpen. 1 ding is bij ons wel een vereiste. We hechten heel veel waarde aan gezelligheid en een goede sfeer. Haantjesgedrag of dergelijke wordt bij ons niet geaccepteerd, maar goed wie wil er geen goede sfeer in een band??
Mocht je nieuwsgierig zijn geworden kijk dan snel op www.iniga.com en anders mag je natuurlijk ook mij berichten. Wij hopen je dan zo snel mogelijk welkom te heten.

Hopelijk tot snel Grt Iniga

edje kadetje
28 april 2011, 08:26
interessant ...
is iniga nou symphonisch pop/rock of gotich rock afgewisseld met ballads?
In mijn beleving is er nogal een verschil en dat kan voor kandidaten dus van belang zijn.

(Van mij mag je het trouwens ook gewoon allebei spelen hoor.)

Iniga
28 april 2011, 17:00
Wij worden in diverse hoeken gedrukt en soms weten we zelf ook bijna niet meer wat we zijn, maar meestal drukken ze ons in de gothic hoek. Wij hebben ook zo'n grote smaak en schrijven ook daarom veel liedjes geinspireerd met Genesis, Within Temptation, Evanesense en Delain. De ex-gitarist van ons daar in tegen liet zich vooral inspireren door Dream Theather. ;)Vooral door de zangeres en de piano/strings geluiden drukken ze ons in de Gothic hoek. Onze zangers heeft namelijk nogal een zangbereik en zingt makkelijk de songs van Within Temptation, Evanesense en Delain. Ik zou zeggen kom eens luisteren, maar goed ik zal ff de titel veranderen;) Wel bedankt voor de tip!!!!

edje kadetje
29 april 2011, 22:23
Succes met je zoektocht.

ToonHimself
6 mei 2011, 20:22
is gear ook van belang? dennis had al gevraagd of ik interesse had, maar ik liet me een beetje weerhouden van het feit dat ik op het moment niet echt een handige versterker heb. Marshall jtm30, komt meer rauw hardrock geluid uit, verder ben ik ook niet megagoed ofzo, maar heb een tijdje zitten denken en misschien is het wel leuk om een keer een bandje te zoeken.