PDA

View Full Version : Milow cover



BasT
27 april 2011, 19:58
Weinig spannend gitaar werk, het ging me er voornamelijk om om te kijken hoe mijn zangstem het verhoud tot dit soort muziek.

Gaarne kritiek :)

http://soundcloud.com/bastuijnman/move-to-town

Duhsjaak
28 april 2011, 04:04
Hi Bas
Sympatiek, maar...
Ik heb een hekel aan beltende zangers, zoals van het kaliber van de Vander Ende musicals.

Met hun debiliserende knetterharde langgerekte laatste lettergrepen (alliteratie) die echt alle emotie eruit halen.

Jij doet het tegenovergestelde naar mijn idee. Zo bang voor je coming out als zanger, dat je nauwelijks adem durft te halen. En zonder asem geen zang natuurlijk.

Ook het dubben van je partij levert onvoldoende op, omdat twee maal twijfel, niet noodzakelijkerwijs zelfverzekerder wordt.

Voorstel. Je zoekt gewoon een leuk liedje, je gaat dat met iets meer stamina voor het voetlicht brengen en je houdt iets meer afstand van de microfoon zodat ie minder plopt. En dan wil ik wedden dat het al een stuk meer ballen heeft.

Teveel kapsones is niet goed; te weinig ook niet. Streef naar iets meer dan nu en dan wordt het helemaal fijn!

Succes. Vriendelijke groet, Gus

BasT
28 april 2011, 10:10
Dank voor de eerlijke reactie, ik ga er proberen wat mee te doen

arnoldtims
28 april 2011, 10:27
Ik herken wel iets in de opmerking hier boven maar ik vind het voornamelijk erg charmant.
Je zingt het klein en ingetogen met een mooi en prettig geluid.
Ik weet niet of het uit onzekerheid is dat je het ingetogen zingt of met opzet maar ik vind het goed passen, misschien was het mooi geweest dat je op het laatst wat meer power geeft.
Zelfs de dub klinkt prettig en doet vaag denken aan Simon and Garfunkel. maar goed dat heb je al snel met twee stemmigheid.
Maar voornamelijk vind ik dat je een mooi geluid hebt en dat is al heel wat, zo veel goede zangers zijn er niet

jannest
28 april 2011, 15:30
eens met het bovenstaande
+
maybe kun je wat zangoefeningen doen(ff googlen en uw vind)

mensen vergeten vaak dat je zingen ook moet leren en dus "moet" trainen

een goed getrainde stem geeft je veel meer mogelijkheden

just mijn centjes