PDA

View Full Version : Mooie phaser van monomachines



onrust nv
26 april 2011, 12:02
De Gert Schulte de compact phasing A is nagebouwd door monomachines.
Een opto phaser die veel door kraftwerk is gebruikt, mooi 70er jaren geluid.
Wel prijzig.

http://www.modemachines.com/en/products/?id=1

zoon van Piet
26 april 2011, 13:47
compact phasing A

Fok! Baal er nog steeds van dat de mijne ooit gestolen is....
Als ik die gast te pakken krijg, breng ik het ding anaal in.. bij hem,dan he?

tomdiedom
26 april 2011, 14:32
Zou raar als je het bij jezelf zou doen... Van blijdschap ofzo?

zoon van Piet
26 april 2011, 14:59
ach.. Het zijn mijn pedalen, he? ik mag ermee doen wat ik wil, he? ;)

Back OT: ik ben als vintagefundamentalist natuurlijk tegen zulke lelijke moderne reissues.. maar moet wel schoorvoetend toegeven dat deze RI, met zijn gangbare aansluitingen, heel wat gebruiksvriendelijker is dan het origineel..

lollol
26 april 2011, 15:50
ach.. Het zijn mijn pedalen, he? ik mag ermee doen wat ik wil, he? ;)

Jij zal dus nooit meer iets verkopen aan een forumlid hier...:dontgeti:

Einzeln
26 april 2011, 16:24
Fok! Baal er nog steeds van dat de mijne ooit gestolen is....
Als ik die gast te pakken krijg, breng ik het ding anaal in.. bij hem,dan he?


ach.. Het zijn mijn pedalen, he? ik mag ermee doen wat ik wil, he? ;)



Jij zal dus nooit meer iets verkopen aan een forumlid hier...:dontgeti:

Jij spaart ingebrachte pedalen? :dontgeti: Ik word te oud voor dit soort dingen geloof ik.

zoon van Piet
26 april 2011, 16:32
Jij spaart ingebrachte pedalen? :dontgeti: Ik word te oud voor dit soort dingen geloof ik.

Nee, ik breng van mij gestolen pedalen in bij de onverlaten!
en daarna gaan ze op MP of zo.. ;)

"TKA: prachtig vintage pedaal, in retelijke staat..'

Einzeln
26 april 2011, 16:48
Nee, ik breng van mij gestolen pedalen in bij de onverlaten!
en daarna gaan ze op MP of zo.. ;)

"TKA: prachtig vintage pedaal, in retelijke staat..'
Voor alle duidelijkheid, ik reageerde op Lollors teleurstelling. Maar ik begrijp nu dat dat nergens voor nodig is. Jij verkoopt ze gewoon. Retelijke staat? Verwijst dat naar kanaal switching?

lollol
26 april 2011, 17:00
Jij spaart ingebrachte pedalen? :dontgeti: Ik word te oud voor dit soort dingen geloof ik.

Nee, ik zeg dat hij hier nooit meer iets zal verkopen omdat niemand zo'n schijtpedaal wil

zoon van Piet
26 april 2011, 17:00
Voor alle duidelijkheid, ik reageerde op Lollors teleurstelling. Maar ik begrijp nu dat dat nergens voor nodig is. Jij verkoopt ze gewoon. Retelijke staat? Verwijst dat naar kanaal switching?

kanaalswitchen? dat kan alleen bij vrouwen, he?
En ik heb heel wat vrouwen gekend, maar nog nooit een die ook maar een klein beetje belangstelling had voor pedalen...
ze gaan allemaal voor vibrators.

Einzeln
26 april 2011, 17:08
http://zvex.com/images/sho_big.jpg

Dirk_Hendrik
26 april 2011, 18:28
Crackle OK... slaat dat op bejaarde vrouwen? :stop:

Mitch
26 april 2011, 19:46
Nee, hij bedoelde eigenlijk: crackwhore OK, maar afgezien van slecht tekenen kan hij ook slecht spellen.

onrust nv
26 april 2011, 20:08
Fok! Baal er nog steeds van dat de mijne ooit gestolen is....
Als ik die gast te pakken krijg, breng ik het ding anaal in.. bij hem,dan he?

Ik zou de Schulte niet rectaal inbrengen, hoogstens een oude treinbiels ofzo. De compact A zou ik gewoon zelf houden. Of verkopen en de monomachine kopen, want daar zitten CVingangen op.

zoon van Piet
27 april 2011, 09:52
Heb je ooit een Schulte gezien - die dingen doen hun naam 'Compact' geen eer aan. ;)
Maar ik zou altijd kiezen voor de onhandige originele, ondanks dat het een ruisbak is met DIN-aansluitingen..

apekop
27 april 2011, 10:19
Ziet er supervet uit dat pedaal.
Maar er is iets in het geluid dat me niet bevalt ahv die gitaarvideo. Dat hoge randje dat er steeds over zit. Op toetsen vind ik hem beter klinken.

onrust nv
27 april 2011, 11:24
Heb je ooit een Schulte gezien - die dingen doen hun naam 'Compact' geen eer aan. ;)
Maar ik zou altijd kiezen voor de onhandige originele, ondanks dat het een ruisbak is met DIN-aansluitingen..

Ik heb het origineel wel eens gezien en gehoord, maar ik zou liever de nieuwe willen zodat ik hem op de CP-251 CV module kan aansluiten. Om nog meer met dat geluid te freaken. Din aansluitingen zitten ook op mijn sovjet synthesizers(EM-25 & EM-26), dus dat is niet het grootste probleem. Maar de CV mogelijkheden maken de nieuwe interesanter.