PDA

View Full Version : Ff voorstellen



Rizz
25 april 2011, 18:33
Hallo allemaal,

Toch maar 's wat meer verdiept in het wel en wee van het gitaarspelen! 't heeft me verder nooit geinteresseerd hoe of wat verder qua onderhoud, materiaal en/ofzo, als ik maar kon spelen!! Nu toch maar 's wat verdiepen in het geheel en het werkt!:crazyhappy:

Jarenlang gespeeld op een een Yamaha G-230 klassieke gitaar en sinds vorig jaar toch maar aan de western, heb nu een VIG Poison V-1P CE, erg kek gitaartje, speelt erg lekker, klinkt ongelooflijk en ziet er lekker uit!
http://www.schall-quelle.de/images/1002342.jpg
Ik ben net begonnen aan de Sacksioni methode, moest een nieuwe uitdaging hebben.. Lekker pittig wel... Daar benne we nog wel ff mee bezig!!

Vraagje, heeft er iemand nog ervaring met mijn gitaar of uberhaupt met VIG?

Bedankt alvast en wellicht tot leesz..... :)

Harry
26 april 2011, 10:05
hoi en welkom! Heb nog nooit van Vig gehoord....

Duhsjaak
28 april 2011, 03:28
hoi en welkom! Heb nog nooit van Vig gehoord....

Hi
Dacht dat dat aan mij lag. Aan mijn beperkte kennis algemeen en acoustisch in het bijzonder.

Hij ziet er bijzonder aardig uit. Waar komt die vandaan? Of is is verpakt met kroepoek en sambal? Ik zie dat ie in het oosten (Duitsland is al een aardig begin, toch?) aaardig populair is.

Je maakt mij nieuwsgierig!
Welkom dus.

Vriendelijke groet, Gus

Rizz
28 april 2011, 09:08
Hij ziet er bijzonder aardig uit. Waar komt die vandaan? Of is is verpakt met kroepoek en sambal? Ik zie dat ie in het oosten (Duitsland is al een aardig begin, toch?) aaardig populair is.

Het is een duits merk en hij word alleen in Europa gedistribueerd.. Ik heb een recensie geschreven bij akoestische gitaren 250-500 euro, daar staat ook een link bij.
Maar weest niet bevreesd, niemand kent 't merk, dus... De zaak waar ik 'm gekocht heb is intussen al over de kop, nu maar hopen dat dat geen voorbode is!! :-D Ws. meer te wijten aan het feit dat ze alleen maar onbekende merken verkochten en de opdringerige verkopers.. Ik heb er iig nog een mooie koffer, een capo en 2 setjes extra snaren uitgesleept, dus ik kon niet helemaal ontevreden zijn!

Richie