PDA

View Full Version : Uiteindelijk toch maar eens voorstellen ;)



langun
24 april 2011, 21:48
Dag allemaal, ik zit al een tijdje op het forum mee te lezen, om af en toe ook eens wat te posten, maar ik had me nog nooit voorgesteld dus doe ik het nu maar eens, beter laat dan nooit ;)

Ik ben Thomas uit Knesselare, België. (Bijna) 21 jaar oud en student.
Ik speel nu bijna 2 jaar gitaar, het heeft me altijd aangesproken, en op een mooie zomeravond in 2009 zat ik op het terras bij een vriend van mij die gitaar speelt, en van het een kwam het ander.

Ik heb toen mijn eerste setje gekocht, een ROK Axe (koreaanse strat copy) met een Cube 30. In september ben ik dan direct begonnen met lessen te volgen. Na een goeie maand was ik mijn gitaar wat beu en ben ik naar wat nieuws beginnen zoeken, om uiteindelijk op een Epiphone Les Paul Custom Alpine White uit te komen, zalig gitaartje. Rond december 2009 ben ik beginnen samenspelen met dezelfde vriend die me heeft aangezet tot gitaarspelen, en al snel merkte ik dat mijn Cube 30 het niet kon trekken tegenover zijn H&K Trilogy, dus ben ik beginnen zoeken naar een nieuwe versterker, en heb ik mij een Marshall JCM2000 TSL602 aangekocht.

Op dit moment is de setup min of meer dezelfde, al zijn er wel wat pedals bijgekomen (al zou ik die liever ruilen voor wat meer gelijkgezinde bandleden, 2 gitaristen heeft ook zo zijn beperkingen als je rock wilt spelen ;) ).

Morgen komt er echter een nieuw gitaartje bij, maar daarvoor laat ik jullie nog even wachten :seriousf:

Ik ben alleszins blij om hier te zijn,

Thomas.

Harry
26 april 2011, 10:02
mooi verhaal, alsnog welkom!