PDA

View Full Version : Amptech omgeving Enschede/Hengelo?



marter544
22 april 2011, 10:50
Ik heb wel flink gezocht maar kan niet echt een amptech vinden in Twente, weet iemand er eentje? Ik heb namelijk het idee dat mijn Engl aan een retube toe is (is dof gaan klinken, kraakjes op de achtergrond wanneer je speelt).

Alvast bedankt!

Eko
22 april 2011, 11:13
Martin Staman van Stamp amp. Zit voigens mij in Vroomshoop. Eric Bennink maar die zet een heel eind verder weg. Volgens mij richting Aalten.

sideburns
22 april 2011, 16:15
misschien dat ze bij guitar center in wierden wat voor je kunnen betekenen, zou je even moeten navragen.

Buzzel
22 april 2011, 16:23
In winterswijk zit Jasper muziek (voorheen westera). Hij doet wel versterker reparaties. Meen dat ie heeft gewerkt voor peavey als versterker reparateur of zo, maar ik weet niet zeker kan ook zijn dat hij erg druk is (verbouwen en dergelijk) daar kan je ook vragen.

arcane
22 april 2011, 17:11
In Hummelo zit ELB-tech. Prima service daar.

Rohtagran
22 april 2011, 17:36
Misschien American Guitarstore in Enschede ?

signsofzodiac
22 april 2011, 22:56
Huigens Hengelo, even vragen naar Frits Lagcher. Als ie het niet zelf kan weten ze daar zeker iemand die het wel kan.

marter544
24 april 2011, 19:22
Ah oke, thnx. Huigens kende ik natuurlijk wel, maar ik heb daar ooit toen ik net speelde een gitaar weg gebracht om te laten afstellen (meer ook niet), dat heeft toen 90 euro gekost (terwijl ik die gitaar daar voor 150 oid. had gekocht, toen koste de gitaar dus 210). Oftewel, daar breng ik niks meer heen..

Buzzel
24 april 2011, 20:19
gitarist in onze band ging vroeger ook altijd naar huigens, maar omdat de gitaar altijd binnen een week niet meer goed was afgesteld gaat ie daar niet meer heen maar naar TAGS.

Wabbie
24 april 2011, 21:24
Ik heb tot twee keer toe en versterker voor onderhoud binnen gedaan bij de TAGS, dat is goed bevallen. Ik heb geen idee wie de amptech is van de TAGS trouwens, maar mijn ervaringen zijn prima. Ik ben eerlijk gezegd nog nooit bij Huigens geweest.

nico verduin
24 april 2011, 22:09
Ah oke, thnx. Huigens kende ik natuurlijk wel, maar ik heb daar ooit toen ik net speelde een gitaar weg gebracht om te laten afstellen (meer ook niet), dat heeft toen 90 euro gekost (terwijl ik die gitaar daar voor 150 oid. had gekocht, toen koste de gitaar dus 210). Oftewel, daar breng ik niks meer heen..Zou me niets verbazen dat ze meer werk hebben aan een el cheapo gitaar dan een wat duurdere.

fastfolkert
25 april 2011, 00:15
Huigens heb idd. ook twijfels over. Heb daar ooit een akoestische gitaar laten afstellen wegen fretbuzz. Leverde niets op, en vlgs. mij hadden ze er niets aan gedaan.
Ik vraag me sowieso af hoe ze dat doen: een heel groot pand, zeker 5-8 man personeel en doordeweeks bijna geen klant in de winkel...

signsofzodiac
25 april 2011, 00:32
Huigens draait voornamelijk op de synth/recording kant. De gitaarafdeling is jaren lang verwaarloosd geweest. Ik ken jullie ervaringen en heb ze daar zelf ook gehad. Daarom vermeld ik ook specifiek Frits Lagcher, hij heeft vroeger (in het oude pand tegenover de Plato en nog korte tijd na de verhuizing) altijd bij TAGS gewerkt en werkt sinds een paar maanden bij Huigens. GEWELDIGE gitaartech, de enige die ik aan mijn gitaren laat sleutelen. Kundig, kennis en ontzettend vriendelijk.

ebreuk
8 juni 2011, 18:00
Ik heb nu een paar keer met Martin Staman te maken gehad. Prima kerel en een vakman. Mijn Deluxe Reverb (SF) heeft hij voorzien van een Europese travo en mijn Tremolux zoveel mogelijk weer in oude staat gebracht. Ik ben zeer tevreden over het reslultaat. Daarnaast heeft hij van een bendlid een Marshall Studio 15 onderhanden gehad. Hij kende dit versterkertje niet meer terug; Martin had met de opknapbeurt had wonderen verricht.
Martin Staman woont inderdaad in Vroomshoop.

master99
8 juni 2011, 20:45
... Mijn Deluxe Reverb (SF) heeft hij voorzien van een Europese travo en mijn ....


Als hij een travo heeft geplaatst, dan zou ik eens goed kijken wat voor een vuiligheid hij met je versterker heeft uitgehaald.

bendlid ?

Gr,
Erik

ebreuk
25 februari 2012, 12:13
Hey Master99,

Een beetje erg late reactie maar wat bedoelde je nu met je post. Heb je slechte ervaringen met Martin?
Bendlid, ach typen met 8 vingers heeft wel eens zijn tekortkomingen;-)