PDA

View Full Version : Handtekening



Psychomantis
21 april 2011, 12:50
iemand een idee waarom ik dit niet in m'n handtekening krijg? het zijn toch ook maar 4 lijntjes?
░░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄▃▂
▄▅█████████▅▄▃▂
I███████████████████].
◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤..

beruk
21 april 2011, 12:51
Waarom zou je dat willen? Wat stelt het voor?

Psychomantis
21 april 2011, 14:08
Waarom zou je dat willen? Wat stelt het voor?

het stelt een tank voor, maar ik moet hem niet per se in mijn handtekening hebben. Ik vroeg me gewoon af hoe het komt dat ie een foutmelding geeft.

smullie
21 april 2011, 14:09
Wat maakt het uit waarom hij dat zou willen? Het is trouwens overduidelijk een koffiezet met lange giet-teut...

Maar om op uw antwoord te vragen: dat heeft hoogstwaarschijnlijk iets te maken met speciale karakters die niet herkend worden of die in code-taal ook een betekenis hebben, maar in die tekening niet goed toegepast worden. :harmony:

beruk
21 april 2011, 14:47
Tekst bij de foutmelding:

Your signature contains too many lines and must be shortened. You may only have up to 4 line(s). Long text may have been implicitly wrapped, causing it to be counted as multiple lines.
Het laatste zou de bottle neck kunnen zijn.

Psychomantis
21 april 2011, 14:48
ik was ook vergeten te zeggen dat ik wel bijvoorbeeld de helft van de tekening in de handtekening kan zetten. Dus bijvoorbeeld de bovenste twee lijntjes kan ik wel in de handtekening zetten, maar nooit meer dan 2 lijnen. De karakters worden wel herkend dus.



Tekst bij de foutmelding:

Het laatste zou de bottle neck kunnen zijn.
Het lijkt daar wel op, maar er zijn niet uitzonderlijk veel karakters gebruikt. Als ik tekst met evenveel karakters typ, verschijnt die wel mooi. Dus het aantal karakters is niet te groot, noch de codetaal.

Lush High
21 april 2011, 21:50
Voor zo'n zwart blokje rekent ie waarschijnlijk een heel stuk code, dan gaat het hard ;)

HaroldA
21 april 2011, 22:31
Het forum herkent gewoon walgelijke signatures. Doe je niets tegen....

Mitch
22 april 2011, 15:11
Omdat er een paar forumleden zo kinderachtig waren om herhaaldelijk de grenzen op te zoeken en de leesbaarheid van het forum te verneuken is besloten om de creativiteit binnen de Handtekening te beperken. Die maatregel is nog steeds van kracht.

arcane
21 januari 2012, 23:02
even een bump. Het lukt me niet meer om een handtekening te plaatsen. Heb al verschillende dingen geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar. Heb er eerder geen problemen mee gehad.
Heeft iemand een idee of een verklaring?

arcane
23 januari 2012, 14:08
even een bump. Het lukt me niet meer om een handtekening te plaatsen. Heb al verschillende dingen geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar. Heb er eerder geen problemen mee gehad.
Heeft iemand een idee of een verklaring?

Klaarblijkelijk werkt het weer.