PDA

View Full Version : Beginner uit regio Rotterdam



SuperTramp
21 april 2011, 09:46
Whatsup iedereen,

Ik ben Lucas en speel anderhalf jaar gitaar. Laatste half jaar stond m'n gitaar interesse op een laag pitje maar door het festival seizoen heb ik weer vollop zin om te spelen:rockon:

M'n gitaar is een Ibanez 170DX maar hoop binnenkort van dat schijt ding af te komen en een strat te kopen :)

Wat betreft m'n muzieksmaak:

Foo Fighters
Wolfmother
Nirvana
Rise Against
Queens of the Stone Age
3 Doors Down
Red Hot Chili Peppers
etc...

Harry
21 april 2011, 13:28
hoi Lucas, welkom! Ik hoop dat de interesse niet te vaak wegzakt, zonde als je een Fender hebt....


(al zal niet iedereen het met me eens zijn)

Vince247
22 april 2011, 00:04
Een bandje helpt met het hoog houden van de interesse.

Edit: maar een nieuwe gitaar is ook zeer motiverend. Zeker als het om een +-500 euro kostende investering gaat.

SuperTramp
23 april 2011, 18:30
Een nieuwe gitaar zou zeker helpen met de motivatie. De huidige raakt gewoon te snel ontstemd en moet ook (alweer) geïntoneerd worden.

Wat betreft bands jam ik eens in de zoveel maanden met oude klasgenoten, maar met 4 gitaristen en 1 drummer vorm je moeilijk een band;)

ESP LTD
23 april 2011, 18:48
Welkom! Een bandje helpt inderdaad de motivatie hoog te houden!

Duhsjaak
24 april 2011, 03:24
Whatsup iedereen,

...........
M'n gitaar is een Ibanez 170DX maar hoop binnenkort van dat schijt ding af te komen en een strat te kopen :)

Wat betreft m'n muzieksmaak:

..........

Hi
Welkom!

Je zal mij niet horen zeggen dat je Iba het beste is dat er op gitaargebied te doen is, maar heb je je gitaar als eens een beetje fatsoenlijk afgesteld?

Zò vreselijk slecht zijn die Iba'tjes toch niet?

Als je er niet uitkomt zelf, plaats dan eens een oproep om hulp in je regio. Kun je het de volgende keer zelf.

Fijn lekker lang weekend. Gus