PDA

View Full Version : Live opnames eindoptreden



Scopperloit
19 april 2011, 20:24
Hey allemaal,

ik heb recentelijk mijn gitaarles afgesloten (na veel uit- en afstel). Het laatste onderdeel was onder andere een optreden waarbij ik een aantal nummers speelde in de categorie rock, blues, shred, klassieker. Ik mocht 3 nummers kiezen waarop ik beoordeeld zou gaan worden.

Hierbij een link naar Paul Gilbert's Down To Mexico cover.


http://www.youtube.com/watch?v=-p_5r3b24wc

De rest kan je vinden met [rockclass] (zo heet dat type les) in de suggesties bij YouTube, zo spam ik niet het hele forum vol met links.:soinnocent:

Ik kreeg halverwege al te horen dat ik het al had gehaald, iets waar je normaal een week ofzo op moet wachten, dat had ik echt niet verwacht.

En ja, onze zanger moet minder in zijn handen wrijven en de tekst leren onthouden :seriousf:.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Cubone
26 april 2011, 03:20
Hi,

Goed gespeeld, met paar foutjes bijv 2.13 is het niet helemaal clean (zenuwen ??). Voor de rest petje af, nummers van Paulo Gilberto zijn niet makkelijk te coveren ;)

Ga zo door !

Groetjes

arnoldtims
26 april 2011, 13:31
klinkt goed hoor.
En die zanger kan er ook wat van hij heeft zelf een prettige uitstraling wat mij betreft maar inderdaad wat minder in zijn handen wrijven.

Scopperloit
27 april 2011, 20:51
@Cubone en Arnoldtims: thanks voor de comments!

We waren ongeveer 5 maanden bezig met de voorbereidingen voor dit optreden dus ik was erg zenuwachtig. :seriousf: