PDA

View Full Version : Veiling gitaren.



Cyril de Krokodil
19 april 2011, 17:08
Bij Daan Auctions te Amsterdam starten ze vanaf vandaag weer met het veilen van een lot London City's (diverse modellen) en enkele Indie Guitars.

Wie z'n slag wil slaan.......

SantaX
19 april 2011, 17:11
Beetje ver vanuit Stein, of kan er telefonisch geboden worden?
Edit: laat maar, heb de site al gevonden. Bedankt voor de tip, eens kijken of er iets leuks tussen zit.

Cyril de Krokodil
19 april 2011, 17:14
Beetje ver vanuit Stein, of kan er telefonisch geboden worden?


't Is een online veiling. Heb zelf op de vorige veiling 2 stuks gekocht.

http://www.daanauctions.com/Items.aspx

broeder6x6
19 april 2011, 17:35
veel leuke dingen (ik ga echt m'n mama proberen te overtuigen :seriousf: )

drie merken worden geveild LONDON CITY, INDIE en SX. volgens mij redelijk goede kwaliteit voor de prijs die je eraan uitgeeft (toch :???: )

en nu fingers crossed....

Cyril de Krokodil
19 april 2011, 17:55
Zitten nog ergens enkele Farida's tussen ook.

Nog een tip : zorg dat je online bent op het moment dat de veiling afloopt. Enkele minuten voor het einde begin je pas te bieden, ju bieden drijft enkel de prijs nodeloos de hoogte in.

munkie
19 april 2011, 18:57
Even naar de gitaar in kwestie gaan en dan op de link "show full amount" klikken. Komt nog 33 euro(!) VZK bovenop. Nix uitproberen, betalen, bonnetje krijgen, gitaar ophalen en wegwezen.

wietse
19 april 2011, 19:45
Even naar de gitaar in kwestie gaan en dan op de link "show full amount" klikken. Komt nog 33 euro(!) VZK bovenop.

en dat is nu met de huidige prijs, als er op geboden is dan wordt dat ook meer, 19% btw en 16% veilingskosten.
en verzenden is ook nog prijzig als je niet in de buurt woont en hem op kan halen, 35 euro vind ik namelijk vrij duur binnen nederland.

De V
19 april 2011, 20:29
Ach, als je niet te hoog biedt en goed in de gaten houdt wat je daadwerkelijk moet neerleggen kan het nog goedkoper uitvallen dan in de winkel.

Je bent kan alleen niet testen voor je koopt, dat is wel een groot nadeel ja.

broeder6x6
20 april 2011, 08:38
ja das wel een groot nadeel maar dan moet je gewoon de prijs zo laag houden dat je er geen buil aan kan vallen (een gitaar van 100E kan je vast nog wel voor 100E doorverkopen als hij niet bevalt :seriousf: )

Jilles
20 april 2011, 08:41
Die veilingen pakken vaak duurder uit dan je denkt.

707dude707
20 april 2011, 09:56
ja inderdaad voor 150 euro zou ik het ook wel willen maar die prijzen lopen toch zo op

rijsberman
20 april 2011, 10:06
Is dat wat, zo'n LC telecaster rip off?

Spades
20 april 2011, 15:46
Ik heb sinds vrijdag mijn London City Comet MK1 uit de vorige veiling binnen. Alles bij elkaar iets minder dan 180 euro betaalt voor gitaar, veilingskosten, BTW en verzenden. Prima gitaartje voor het geld. Je moet geduld hebben en opletten want bij die veilingen loont het al snel niet meer en kun je beter eentje in een normale winkel halen.

Tunes
21 april 2011, 13:15
Ik lach me kapot om die veilingen (nou eigenlijk helemaal niet maar goed).

De bedragen die geboden worden zijn echt belachelijk, tot aan de nieuwe prijs aan toe soms.

Bovendien:

Je hebt niet zelden een exemplaar wat mogelijk wel nieuw is maar toch echt niet altijd nieuw oogt.
Je kan hem niet testen, hooguit beetje kijken op de kijk dag.
Je hebt geen garantie.
Ophalen is regelmatig ellendig.
Als je niet naar de kijk dag gaat kan je nog de pech hebben dat het exemplaar niet voldoet aan de beschrijving.

Voor de particulier die toevallig dichtbij woont kan het echter nog wel aantrekkelijk zijn.

Zie trouwens dat een London City Comet MK1 tweedehands een keer 150 euro doet, kan je hem wel testen.

Cyril de Krokodil
31 mei 2011, 14:51
En daar gaan we weer : sinds vandaag wederom een lot LC's, Indie en een enkele Farida ter veiling aangeboden bij Daan Auctions.

deejee
31 mei 2011, 17:27
Niet zo negatief over die veilingen.
Dit is de derde keer dat er bij Daan zo'n partij geveild wordt.
De eerste keer waren de prijzen redelijk, de tweede keer gingen er een hoop voor een spotprijs uit. Bijvoorbeeld LC comet thinline's onder de 200 euro, inclusief bijkomende kosten. Op de linkshandige gitaren wordt amper geboden, dus linkshandigen, sla je slag.

Cyril de Krokodil
1 juni 2011, 02:39
Negatief ben ik niet, heb er zelf enkele gekocht de laatste twee malen. En inderdaad aan zeer goeie prijzen. Maar je moet wat rondkijken en afwachten.
De lefties gaan inderdaad bijna gratis de deur uit.

SantaX
1 juni 2011, 03:44
Zo, ook een bod geplaatst. Je moet wel echt uitkijken met de verborgen kosten. Een bod van 75 euro is al 116 euro in totaal met veilingkosten + btw. Tel daar nog 40 euro bij voor het bezorgen dan is je bod van 75 euro dus eigenlijk 156 euro! Kortom voor de mensen die uit impuls handelen... reken eerst uit wat het je echt kost. Want het kan zomaar het dubbele zijn dat je hun schuldig bent.

deejee
16 juni 2011, 17:10
De veiling is afgelopen, wie heeft er een koopje gedaan?

HenkieKnip
16 juni 2011, 20:10
Ikke!!

De London City Dakota Black.. Waren zenuwslopende laatste minuten moet ik zeggen, haha.
Helaas is pas woensdag de afhaaldag, dus kan nog niks over de kwaliteit zeggen. Voor 180 euro (130 excl veilingkosten) hoop ik een echt koopje gedaan te hebben!

lefthandstrat
16 juni 2011, 22:25
Ik ook! Een linkshandige LC Tele Comet 1.

http://www.daanauctions.com//images/DataBaseImages/L977741.jpg

€90,- exclusief veilingkosten en btw en dan komt hij op € 124, 24. Ik haal hem zelf op. Ik plan een dagje regio Apeldoorn (ben toch buitendienstman), dus dat scheelt weer 38 euro bezorgkosten. Voor dit geld zal ik er vast geen buil aan vallen en het is een leuke aanvulling op mijn twee Fender Stratocasters.

INOXROX
17 juni 2011, 09:54
:rockon:
Gefeliciteerd man ! misschien moet ik maar eens linkshandig proberen ..

HenkieKnip
17 juni 2011, 10:23
Oh ja, plaatjes natuurlijk. Dit is dus mijn nieuwe aanwinst.. kan niet wachten tot ik hem woensdag eindelijk op kan halen.. Die 36 euro bezorgkosten (ex btw) zijn ook wel een hele goeie stimulans om even op en neer te rijden natuurlijk.

http://www.daanauctions.com//images/DataBaseImages/L977711.jpg

lefthandstrat
17 juni 2011, 10:46
:rockon:
Gefeliciteerd man ! misschien moet ik maar eens linkshandig proberen ..

Dank je! Net als Henkie kijk ik er ook naar uit om hem woensdag op te kunnen halen. Mooie prijs voor een gitaar die overwegend erg positieve recensies krijgt, dus ik ben razend benieuwd! Als ik hem heb, maak ik wel een paar foto's om te posten en ik zal laten weten hoe hij bevalt. Ik ben vooral erg benieuwd of hij inderdaad gloednieuw in de doos ligt of dat ik een gitaar krijg die ze eerst een paar keer hebben laten stuiteren. Voor mij voor het eerst dat ik zoiets doe, dus ik kan niet wachten tot het woensdag is.

deejee
17 juni 2011, 14:15
Gefeliciteerd met jullie aankopen, voor die prijzen kun je er echt geen buil aan vallen. Ik bedoel maar, die veilingsites goed in de gaten houden!

Cyril de Krokodil
17 juni 2011, 15:30
Dank je! Net als Henkie kijk ik er ook naar uit om hem woensdag op te kunnen halen. Mooie prijs voor een gitaar die overwegend erg positieve recensies krijgt, dus ik ben razend benieuwd! Als ik hem heb, maak ik wel een paar foto's om te posten en ik zal laten weten hoe hij bevalt. Ik ben vooral erg benieuwd of hij inderdaad gloednieuw in de doos ligt of dat ik een gitaar krijg die ze eerst een paar keer hebben laten stuiteren. Voor mij voor het eerst dat ik zoiets doe, dus ik kan niet wachten tot het woensdag is.

Maak je geen zorgen die dingen zitten in de originele verpakking, in perfecte staat.

INOXROX
17 juni 2011, 16:27
Dank je! Net als Henkie kijk ik er ook naar uit om hem woensdag op te kunnen halen. Mooie prijs voor een gitaar die overwegend erg positieve recensies krijgt, dus ik ben razend benieuwd! Als ik hem heb, maak ik wel een paar foto's om te posten en ik zal laten weten hoe hij bevalt. Ik ben vooral erg benieuwd of hij inderdaad gloednieuw in de doos ligt of dat ik een gitaar krijg die ze eerst een paar keer hebben laten stuiteren. Voor mij voor het eerst dat ik zoiets doe, dus ik kan niet wachten tot het woensdag is.

ja , laat maar horen !

Devin
17 juni 2011, 17:41
Ik heb er ook een gescoord! een Comet wel te verstaan! :cheerup:
Ik kan niet wachten tot ik hem woensdag op kan halen. Ik woon zelf in Apeldoorn dus kon het niet laten om hem voor 130 euro te kopen. Het gaat om deze:

http://www.daanauctions.com//images/DataBaseImages/L977600.jpg

Het verbaast me trouwens dat ze van die slechte foto's erop zetten, heel wazig en onduidelijk. Niet dat het mij wat uitmaakt maar het staat natuurlijk een stuk netter.

Devin
21 juni 2011, 07:03
Hmm beetje raar. weet niet of iemand anders dit ook heeft..
Ik heb vrijdag betaald en vandaag kreeg ik een mailtje dat ik nog niet betaald heb.... Toch maar even contact opnemen voor de zekerheid

Cyril de Krokodil
21 juni 2011, 13:49
Hmm beetje raar. weet niet of iemand anders dit ook heeft..
Ik heb vrijdag betaald en vandaag kreeg ik een mailtje dat ik nog niet betaald heb.... Toch maar even contact opnemen voor de zekerheid

Heb ik ook gehad, gewoon betalingsbewijs meenemen indien geen bevestiging tegen woensdag.

deejee
22 juni 2011, 16:37
Bij "www.bva-auctions.com" staan ook enkele gitaren te koop maar ook gitaarversterkers waaronder Roland en diverse Marshall's. Ben bang dat de prijzen hier wel op gaan lopen, want deze veilingsite adverteert op de voorpagina van de, krijg het bijna niet getyped, telelegahaaf. Maar wie weet, gewoon even in de gaten houden.

Wollie
22 juni 2011, 20:16
Vandaag me gitaartjes uit de vorige veiling gaan ophalen in Apeldoorn. Een LC Spitfire CAR, Comet 3TS en Comet Thinline Naturel. Tevens even snel langs Feedback om een extra gitaarrekje te halen. Heb ze net uitgepakt en eens flink onder de loep genomen. Maar voor dat geld kan en mag je volgens mij echt niet zeuren. Nieuwe snaartjes erop, fretjes beetje polijsten en eventueel beetje afstellen, zo heb je een zeer leuke en vooral goede gitaar voor dat geld! Heb nu 3 gitaren erbij voor de prijs van een halve ;). Zal zo snel mogelijk even een foto ervan posten.

Mensen hou die veilingtjes in de gaten. Als ik het goed heb begrepen start morgen of overmorgen de allerlaatste veiling van de faillissementsverkoop van JIC (London City etc.) op www.daanauctions.com (kijk even bij aankondigingen)

guitarkid
22 juni 2011, 20:47
Is dat wat, zo'n LC telecaster rip off?

Rijsberman, 4910 posts en dan deze vraag op dit forum...??? ;)

Devin
22 juni 2011, 21:14
Zo ik heb hem binnen! Zeker tevreden voor dat geld is het echt geweldig! Volgende keer weer kijken voor een leuk koopje!
foto:
http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/large/327762447.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAJF3XCCKACR3QDMOA&Expires=1308770958&Signature=RGTjAtiuh53UTvNUCWCyGJ0ayWo%3D

Wollie
22 juni 2011, 21:20
Hier wat pictures.....neem me de kwalijk niet kwaliteit.....had alleen me phone voorhanden.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-TSEL7IQV.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-NQ7P3VAX.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-ANRJBIXU.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-COSTHWJX.jpg

Devin
22 juni 2011, 21:30
Ziet er PicoBello uit Wollie!
Volgende keer hoop ik nog een Thinline te kopen :)

Wollie
22 juni 2011, 21:33
Ja voor het geld kun je het niet laten...................;):supercool:

INOXROX
22 juni 2011, 23:48
Wollie dat ziet er goed uit man ! Gefeliciteerd !

Lianne_V
24 juni 2011, 12:56
1 juli start weer een nieuwe veiling partij Indie & London City voor de mensen die alsnog hun slag willen slaan (daanauctions)

deejee
24 juni 2011, 18:56
Veiling is al begonnen, heeeel veel LC's maar ook Indie's en Farida's.
Volgens zeggen, de laatste partij.
Denk dat ik maar eens voor zo'n Ospry ga. Niet verder vertellen anders gaan er te veel mensen bieden.

Even over de LC's, je hoort vaak verhalen dat je de eerste serie moet hebben, dat was echt top, volgens mij een bullshit verhaal. Het schijnt zo te zijn dat LC op een gegeven moment, jaren geleden, van fabrikant is gewisseld, ze vonden de kwaliteit iets achteruitgaan. Lijkt me sterk dat deze partijen jaren oud zijn, oftewel deze zijn gebouwd volgens dezelfde specs als de eersten. Moeilijk te bewijzen, maar niemand weet ook hoe het zit met de serienummers en zowel, laat maar horen. Het blijven natuurlijk wel budget-gitaartjes, maar wel van een uitzonderlijke kwaliteit.

Succes met bieden maar niet op de Ospry's

O ja, vergeet ik, spelen elke Fender of Gibson naar huis, toch? :)

speedmusic
24 juni 2011, 19:55
Dat hangt van de gitarist af.

lefthandstrat
26 juni 2011, 14:04
.....Ik ben vooral erg benieuwd of hij inderdaad gloednieuw in de doos ligt of dat ik een gitaar krijg die ze eerst een paar keer hebben laten stuiteren. Voor mij voor het eerst dat ik zoiets doe.......

Ik quote mezelf even, want ik was er best een beetje nerveus onder. Nou, voor wie interesse heeft om op de laatste veiling van daan (www.daanauctions.com (http://www.daanauctions.com)) een gitaar te kopen en dezelfde twijfels heeft die ik had: Het is echt vertrouwd, gloednieuw in de doos, picobello in orde! Ik heb er 90 euro voor betaald en aangevuld met btw en veilingkosten in totaal 124 euro. Mijn reiskosten Gorinchem/Apeldoorn reken ik dan even niet mee. Het verzenden zou ongeveer 38 euro gaan kosten en dat vond ik iets te pittig, dus ik ben hem gaan halen. Je krijgt overigens wel de gelegenheid de doos open te maken en de inhoud te controleren als je hem haalt.

http://i75.photobucket.com/albums/i296/Frits59/DSC00186.jpg
http://i75.photobucket.com/albums/i296/Frits59/DSC00187.jpg
http://i75.photobucket.com/albums/i296/Frits59/DSC00189.jpg
http://i75.photobucket.com/albums/i296/Frits59/DSC00190.jpg
http://i75.photobucket.com/albums/i296/Frits59/DSC00191.jpg

INOXROX
26 juni 2011, 15:20
He daar !
Te gek dat alles zo goed is verlopen . Hoeveel vlieguren heeft ie al ?
Netjes in beeld gebracht ook , btw ..
ciao , Job

edit : ik heb ook zitten kijken . Om te zien in ieder geval vind ik die blauwe Indie wel behoorlijk mooi . Ook een stuk duurder , nu al .
En zo'n spitfire nat . spreekt me wel aan . Alles op het gezicht , natuurlijk .

Blend
26 juni 2011, 15:30
Ik zag op marktplaats een London City statepolice staan. Is da wat?

Wollie
26 juni 2011, 15:50
Dat is volgens mij een van de sample(s) modellen die hier in Nederland zijn gemaakt. Die werden vervolgens mee genomen naar China als voorbeeld voor de massa productie. Want heb laatst ook zo een model aangeboden gekregen, een London City GULF custom telecaster. Die vertelde me dat deze in Nederland waren vervaardigd. Deze had ook dat zelfde logo als deze op de kop. Deze werd me aangeboden door Harold Koenders. Voormalig inkoper en productieleider.

Ik heb trouwens laatst Harold Koenders benaderd (dit is de voormalige inkoper....productieleider van JIC). En heb hem gevraagd wat allemaal waar is/ was van de geruchten over London City gitaren m.b.t. de kwaliteit. Omdat er steeds verteld wordt dat de kwaliteit van de huidige London City gitaren minder is. En ik van plan was om er een of meerdere aan te schaffen via de veilingen van Daan. Wat ik ook uiteindelijk heb gedaan. Maarliefst 3 zelfs:P. Dus deze onderstaande reactie heeft mij niet weerhouden! En ben er ook uit eindelijk blij om. Maar wil deze wel even met jullie delen. Dus bij deze.

Ik zal jullie hier een kopie (mail) van de reactie plaatsen op mijn vraag aan hem:

Goede morgen Michel,

Ik vrees dat ik je gelijk moet geven, voor een gedeelte klopt dit alleen zijn er meer zendingen overheen gegaan. Er zijn ongeveer 5000 gitaren uit de oorspronkelijke fabriek gekomen. We moesten indertijd stoppen omdat Fender de productie capaciteit opkocht en niet toestond dat London City nog deel uitmaakte van deze productie.
Na een zoektocht heb ik een nieuwe fabrikant gevonden en ook deze eerste productie bleek van een goede kwaliteit. Ik heb persoonlijk ter plaatse alle instrumenten gecontroleerd tijdens het productie proces.
In 2009 heb ik Global/JIC Music met onvrede verlaten en is door mijn opvolgers is een andere fabrikant gezocht en gevonden met een mindere productie kwaliteit en geen controle. Deze gitaren worden na het failliet van Global Music trading/JIC via Daan verkocht. Ze zullen op zich niet slecht zijn maar in ieder geval van een mindere kwaliteit dan destijds. Klein details: deze zending is nooit betaald aan de fabrikant. Ik heb zelf nog een aantal originele exemplaren en als je deze ziet merk je direct de verschillen op.
Wens je desalniettemin veel genoegen met deze gitaren, het zullen wel de laatste zijn.

Met vriendelijke groet, Mit freundlichem Gruss, With kind regards

Harold Koenders

lefthandstrat
26 juni 2011, 16:55
De afwerking is top, lakwerk is spiegelglad van body en hals. Qua intonatie is hij nagenoeg perfect (nagenoeg, dus hij zit er net naast maar dat fiks ik wel). Wat wel heftig is, is de brom. Zolang je de snaren vast hebt gaat het goed, maar als je de hals loslaat dan zit er echt een hele forse brom in. Ik ga eerst van de week de slagplaat eraf halen en kijken of er folie o.i.d. is aangebracht. Zo niet, dan breng ik eerst een shielding aan. daarna maar eens kijken hoe het met de aarding en dergelijke zit. Ik zal het juiste topic zoeken zodra ik er niet uitkom.

Dus "vlieguren" heeft hij nog niet gemaakt.........die komen vanzelf! :B

lefthandstrat
26 juni 2011, 17:01
Bedankt Wollie, voor je nuttige info (misschien heb ik daarom die brom, geen nacontrole gehad wellicht?)

INOXROX
26 juni 2011, 17:24
Bedankt Wollie, voor je nuttige info (misschien heb ik daarom die brom, geen nacontrole gehad wellicht?)

Als dat dan alles is ...

lefthandstrat
26 juni 2011, 17:56
Als dat dan alles is ...

Dat is ook zo hoor. Verder is hij echt piekfijn in orde. Ik heb hem zojuist nog eens aan een inspectie onderworpen, maar hij is echt perfect qua afwerking. Geen scherpe of uitstekende frets, lakwerk van body en hals prima in orde, rechte hals, prima actie, goede reactie op tone en volumeknop (geleidelijk, dus geen kwestie van aan of uit) en geen noemenswaardige schakelherrie als ik de elementschakelaar gebruik. En dan heb ik het nu wel over een gitaar die recht uit de doos komt! Die brom krijg ik er wel uit hoor. Al met al voor het geld een prima gitaar. Ben er tot nu toe blij mee en hoop er nog veel plezier van hebben.

deejee
26 juni 2011, 17:58
Een duidelijk verhaal (duidelijker en specifieker dan de mijne) Wollie, bedankt voor het uitpluizen en het delen van de info. Ik ben nog steeds zeer content met mijn thinline, qua klank, bespeelbaarheid en niet te vergeten, de prijs. Nog veel plezier met jouw aankopen.

TimoSomers
26 juni 2011, 19:22
Kun je zo'n lefty eigenlijk gewoon rechtshandig besnaren ?

Jasper.
26 juni 2011, 19:24
Ik denk dat je dan de topkam wel moet vervangen, maar verder moet het gewoon kunnen lijkt me.
Hoezo? Hendrix tribute stratje maken?

pueblo
26 juni 2011, 19:24
Kun je zo'n lefty eigenlijk gewoon rechtshandig besnaren ?

tuurlijk :) wel wat afstellen dan.

TimoSomers
26 juni 2011, 19:31
Zo'n linkshandige tele lijkt me wel grappig.
Een thinline ook trouwens, is dat wat?

deejee
26 juni 2011, 19:40
Dit is wat het is.
http://i699.photobucket.com/albums/vv360/deejee/thinline.jpg

TimoSomers
26 juni 2011, 19:41
Misschien toch maar gokje wagen dan :D.
Alhoewel ik bang dat ik hem miss niet eens aanraak als ie tegenvalt.

sbms97
26 juni 2011, 22:47
kwil heel graag een gitaar kopen, en dan gewoon voor onderdelen houden of voor der bij, maar heb pas een epiphone les paul gekocht dus heb geen geld, maarja die veilingen komen wel vaker hoop ik :D

lefthandstrat
27 juni 2011, 01:36
Kun je zo'n lefty eigenlijk gewoon rechtshandig besnaren ?

Hi Timo, 't schijnt wel te kunnen. Of het de moeite waard is......tja. Verkopen kan altijd nog he :soinnocent:

http://www.dannyhinesguitars.com/2011/03/this-lefty-looks-right-lefty-tele-maintenance-and-relic/


http://www.youtube.com/watch?v=Gakh6ShGiCg&feature=related

INOXROX
27 juni 2011, 08:00
kwil heel graag een gitaar kopen, en dan gewoon voor onderdelen houden of voor der bij, maar heb pas een epiphone les paul gekocht dus heb geen geld, maarja die veilingen komen wel vaker hoop ik :D

Wat ik begrepen heb , is dat de a.s. veiling bij Daan auctions (voorlopig ? ) de laatste zal zijn in zijn soort . Ik zit ook te denken aan een lefty . Sowieso liggen die prijzen wat lager ..

sbms97
27 juni 2011, 08:24
er stond iets van tot er nog eentje komt, maarja heb over 3 dagen vakantie, kan ik weer beginnen met zomerbaantje, want voor die prijzen kan je m eigenlijk niet laten liggen, alleen de verzendkosten vindt ik veel is bijna t geld van de gitaar.

Steelduines
12 juli 2011, 14:47
Is er hier iemand op het forum die afgelopen week nog een London City heeft kunnen scoren? Ik moet mijn Comet morgen ophalen.. Ik heb een zwarte gekocht met een witte pickguard. Omdat hij relatief goedkoop is ga ik er wat nieuwe hardware op knutselen, mits het de moeite waard is natuurlijk maar daar kom ik morgen wel achter. Een setje Tonerider pickups waarschijnlijk, een zwarte pickguard en goude hardware. Zo moet hij worden:

http://liveassets.rationalpathinc.netdna-cdn.com/usercontent/gear/2182417/p1_utsl5eygt_so.jpg

m10000
12 juli 2011, 22:04
Ja ik heb dezelfde comet gewonnen, wordt mijn eerste gitaar dus duimen maar :).

Zal morgen ook nog wel een paar foto's van posten.

INOXROX
12 juli 2011, 23:40
Wat hebben jullie betaald als ik vragen mag ?

speedmusic
13 juli 2011, 10:10
spijtig genoeg, was ik het vergeten wil aldoor nog een Comet Butterscotch voor een leuke prijs scoren om er een beetje mee te rommelen.

Had er al wel 1 (ge-upgrade) maar die heb ik aan mijn gitaarleraar over gedaan dus nu weer 1tje voor mijzelf.

m10000
13 juli 2011, 16:36
Dankzij dat t**fes NS heb ik de gitaar niet kunnen ophalen. 200meter voor station amersfoort stonden we opeens stil omdat de kabels geraakt waren door de werkzaamheden. NS had ook geen vervangend vervoer dus moest terug naar utrecht centraal. Kon gelukkig nog regelen dat voor die 43 euro de gitaar maar wordt thuisgebracht....

Dus 5 uur voor niks gereisd, nog me gitaar niet en nu nog hopelijk me geld terug zien te krijgen.

INOXROX
13 juli 2011, 16:56
Ja , da's wel vet balen zeg ! Die restitutie v/d NS zul je wellicht t.z.t. krijgen , maar dat kut-moment maken ze natuurlijk nooit meer goed .

INOXROX
13 juli 2011, 17:06
Dankzij dat t**fes NS heb ik de gitaar niet kunnen ophalen. 200meter voor station amersfoort stonden we opeens stil omdat de kabels geraakt waren door de werkzaamheden. NS had ook geen vervangend vervoer dus moest terug naar utrecht centraal. Kon gelukkig nog regelen dat voor die 43 euro de gitaar maar wordt thuisgebracht....

Dus 5 uur voor niks gereisd, nog me gitaar niet en nu nog hopelijk me geld terug zien te krijgen.


Ja , da's wel vet balen zeg ! Die restitutie v/d NS zul je wellicht t.z.t. krijgen , maar dat kut-moment maken ze natuurlijk nooit meer goed .

... alleen dit stukkie begrijp ik niet :' Kon gelukkig nog regelen dat voor die 43 euro de gitaar maar wordt thuisgebracht.... '
Welke €43 .-? Van je reiskosten ?
Of moet ik lezen dat je alsnog een koerier o.i.d. hebt ingeschakeld en dat dat je €43 kost ?

HenkieKnip
13 juli 2011, 17:13
@INOXROX:

De standaard bezorgkosten van de gewonnen kavels zijn 36 euro excl. btw. Dus inderdaad zo'n 43 euro.

Ik zit zelf te wachten op de LC Comet butterscotch. Deze zal ook per koerier aankomen komende week.

Goed nieuws voor jou is dat ik zag dat sinds vandaag er weer een nieuwe veiling is gestart met weer eenzelfde lading London Cities en Indie-gitaren.

ß@®+
13 juli 2011, 17:17
Ik heb Apeldoorn dus ook niet kunnen bereiken, omdat ik met de trein was. Ik heb vanaf station Utrecht meteen naar Daan gebeld en met ze afgesproken dat ik de gitaar bij hun hoofdkantoor ophaal. Dit kost mij dan de helft van die €43,-.

Wat mij echter het meeste stoort is dat er bij Daan gezegd werd dat het pand leeg moest en dat er dus echt geen ander moment is om de gitaar alsnog op te halen, terwijl ik net op hun web-site zie dat ze over twee weken weer een zooitje gitaren veilen op de zelfde locatie...

The Unforgiven
13 juli 2011, 17:18
Ja , da's wel vet balen zeg ! Die restitutie v/d NS zul je wellicht t.z.t. krijgen , maar dat kut-moment maken ze natuurlijk nooit meer goed .

... alleen dit stukkie begrijp ik niet :' Kon gelukkig nog regelen dat voor die 43 euro de gitaar maar wordt thuisgebracht.... '
Welke €43 .-? Van je reiskosten ?
Of moet ik lezen dat je alsnog een koerier o.i.d. hebt ingeschakeld en dat dat je €43 kost ?

Ik gok dat laatste.

m10000
13 juli 2011, 18:15
Ja ik heb idd nog een koerier kunnen regelen.
Maar wat stom dat jij het wel nog bij het hoofdkantoor mag komen halen voor de helft van de prijs, tegen mij zeiden ze echt dat het niet kon, stom gedoe.

Maar ja, dan maar een declaratieformulier halen deze week. Heb die vrouw van daanauctions 4x gesproken uiteindelijk en heb er nog wel voor gezorgd dat ze die bezorgkosten op een extra factuur heeft gezet, zodat ik bewijs heb voor NS dat ik door hun fout deze kosten moest maken..


Nu is alleen nog het baal gevoel er...

ß@®+
14 juli 2011, 10:51
Ik ga deze ook op de NS proberen te verhalen. Alleen heb ik nergens ingecheckt (studenten ov-kaart) en dus heb ik helemaal geen bewijs. Ben benieuwd..

deejee
2 september 2011, 18:33
Afgelopen woensdag een London City Osprey gescoord. Ja, er zijn toch weer nieuwe veilingen van de L.C. gitaren. 103 euro gaat die netto kosten, dinsdag ophalen, ben benieuwd. Blijven low-budget gitaartjes, maar voor 103 euro geen buil aan te vallen. Wordt toch tijd dat ik echt gitaar leer spelen.

BartR
29 oktober 2011, 13:58
Er staan weer een hele rits London City gitaren op www.daanauctions.com ! Zowel strat, teles als 3 Les Paul modellen!