PDA

View Full Version : Allerbeste kwaakpedaal



bartek
18 april 2011, 17:24
Deze moet overigens worden gekoppeld aan mijn jamman delay looper, dat gaat toch neem ik aan?
Groet aan allen van Bartek

SantaX
18 april 2011, 17:28
Bartek, ik heb geen idee wat ik met dit bericht aan moet en ik denk dat meer mensen dit hebben. Heb je het nu over een wah wah? Zo ja, er loopt toevallig een aktief topic over 'de beste wah wah'.

Edit: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?145117-Goede-Wah-pedaal

bartek
18 april 2011, 17:36
Bartek, ik heb geen idee wat ik met dit bericht aan moet en ik denk dat meer mensen dit hebben. Heb je het nu over een wah wah? Zo ja, er loopt toevallig een aktief topic over 'de beste wah wah'.

Edit: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?145117-Goede-Wah-pedaal

Hoi SantaX, ik bedoel inderdaad de wah-wah pedaal met zijn kwaakende sound! Dank voor de info!

SantaX
18 april 2011, 17:47
geen probleem! Als ik je nog een tip mag meegeven, probeer in de toekomst je vragen iets uitgebreider te doen. Als mensen een duidelijke vraag zien, waaruit ook blijkt dat de vraagsteller moeite heeft gedaan, zul je zien dat men hier veel eerder bereid is je te helpen :ok: En voor de rest, succes met je zoektocht. Ik zat met dezelfde vraag en voor mij was het antwoord de goedkope cg-95 van dunlop. Met een paar mods wel. Succes! :punk:

onrust nv
19 april 2011, 12:12
Op het eerste gezicht zou ik kikker of eend roepen, maar ik denk niet dat die een jack in hun kont weten te waarderen.

Ik zou voor een Tube zipper van EHX gaan of een oude Qtron.

bat
19 april 2011, 12:19
Hij was op zoek naar een Wah, niet naar een filter.

Ik dacht in eerste instantie overigens ook dat ie een filter bedoelde, dat dan wel weer...

onrust nv
19 april 2011, 12:45
Oh, een k,wah k.

JeroenP
20 april 2011, 15:09
Persoonlijk vind ik de ibanez wh-10 helemaal geweldig. Maar ik denk dat we je beter advies kunnen geven als je het budget benoemd en naar wat voor soort wah je op zoek bent. Mocht je niet weten wat ik bedoel met dat laatste zou ik even youtube'en.

Liquid_Metal
20 april 2011, 15:21
Allerbeste is ook relatief hè. Ik ga voor de Prostage Remote Wah Wah omdat die flexibel en met MIDI is aan te sturen (maar eigenlijk is het helemaal geen pedaal), maar mensen hier zullen 'm haten 'omdat hij niet analoog is'.

Mitch
20 april 2011, 21:49
Topics over "wat is de allerbeste" zijn onzinnig zonder specifiekere vraagstelling en met dit soort titels verdien je ook geen bonuspunten ;)
Vriendelijk doch beslist slotje met het advies volgende keer een iets duidelijker vraag te formuleren.