PDA

View Full Version : Gitarist + zangeres gezocht (Limboland)



Ijselrobo 07
17 april 2011, 20:34
Hey,,

Wij zoeken een 2e gitarist en een zangeres voor een -nog incomplete- band.
we (we=de bassist, drummer en ik) zoeken mensen tussen 14 en 19 jaar oud om wekelijks te komen repeteren in "Beek" of "Geleen".
Het is de bedoeling om 2/3 maanden door mij geschreven nummers in te studeren en dan regelmatig op te treden en een "serieuze" band te worden.
De nummers die ik schrijf, zijn allemaal Rock. daarbij moet je denken aan AC/DC, Rise Against, Against Me, Kids In Glass Houses, Bryan Adams, Billy Talent, Nickelback en RHCP.

Voel je je aangesproken? Stuur een Mail naar "lucopdencamp@hotmail.com" of naar mijn Gitaarnet account.
Op mijn Facebook (zoek op: "Luc Op den Camp") staat een filmpje genaamd "Snow op de open dag van GHC", in dit filmpje zie je mij (jongen helemaal rechts van het podium met de zwarte gitaar) en de bassist (jongen met de groene trui) het nummer Snow spelen samen met wat andere mensen.

Mvg,
Luc (Ijselrobo 07)

allochthomas
18 april 2011, 00:19
Ik wil niet lullig doen maar hoe jij het brengt is alsof jij de band bent en dat iedereen moet spelen wat jij schrijft wat een beetje egocentrisch over komt.

geert1976
1 mei 2011, 02:36
Ik wil niet lullig doen maar hoe jij het brengt is alsof jij de band bent en dat iedereen moet spelen wat jij schrijft wat een beetje egocentrisch over komt.

Inderdaad, groot ego --> kleine plasser?:chicken:

Een bandje doe je met z'n allen en iedereen moet inspraak hebben, anders kan ik je nu al mededelen dat je om de haverklap naar nieuwe muzikanten kunt gaan zoeken:soinnocent: