PDA

View Full Version : nieuwe cd radiohead ligt in de speler...



punchdrunk
20 mei 2003, 10:21
zoals jullie mischien al weten issie al volop te verkrijgen op het web, terwijl hij pas 9 juni in de winkels moet liggen: Hail to the thief, de nieuwe cd van radiohead..

heb er nog niet veel van gehoord, maar de eerste nummers klinken erg goed, zeer veelbelovend...

marc_o
20 mei 2003, 22:51
waar kan ik 'm downloaden?

mar_tijn_m
29 mei 2003, 20:30
Heb 'm al grijs gedraait (of draait een harddisk niet...).
Hoewel de mp3'tjes op het net nog niet de def.versie is klinkt hij errug goed. Zoals ze zelf zeggen een combinatie van alles wat ze hebben gedaan qua geluid, alleen wel weer nieuw. Dingetjes als rap doen ze nu ook, klinkt zeer goed.
Moeilijk te zeggen, maar den'k dat het beste album is dat ze tot nu toe hebben gemaakt. Ook qua samenhang enzo.

El Capitain
30 mei 2003, 14:20
http://capitolrecords.com/radiohead/

Ha, gewoon originelen vrijgegeven...luister en huiver ;)

Mithrandir
30 mei 2003, 14:27
Ben nu ff aan het luisteren naar wat nummers (via die link van EC). Maar dat klinkt weer lekker hoor, het is weer een album wat ik zeker ga kopen.

El Capitain
30 mei 2003, 18:19
Sterker nog...dit is weer een CD die ik WEL weer zal kopen van Radiohead. Uiteraard kon mijn nieuwsgierigheid mij niet bedwingen om het toch in zijn geheel en ongemasterd/gemixt te downloaden en vooral het eerste nummer 2+2=5 vind ik een juweeltje...zeker het beste nummer denk ik.