PDA

View Full Version : SeymourDuncan Alnico Pro II pickups in Motion Les Paul...



Braddie
17 april 2011, 00:49
Een vriend van me heeft een Motion Les Paul, en ik wil hem voor zijn verjaardag verassen, hij is Guns N Roses gek en hij speelt ook eigenlijk alleen maar die riffjes, en houd van flink rocken en scheuren! maarrrrr het gitaartje was 249euro nieuw, en die pickups 200 euro of zo? en het is natuurlijk geen epi of gibson, is het het wel waard? hoor je wel de Slash tone er in terug?

Alvast bedankt voor reactie`s!

TimS
17 april 2011, 01:15
Lijkt me een beetje uit verhouding, maar je kunt ze er altijd weer uit halen.

Heeft hij al een wah? Voor 200 euro kan je anders een hele mooie wah krijgen.

Braddie
17 april 2011, 01:33
hoe bedoel je een beetje uit verhouding?
Enne, nja, een wahwah gebruikt hij niet.... vind hij niks.

Wilson
17 april 2011, 02:45
Ik weet niet watvoor versterker hij heeft, maar gezien het geld dat hij de gitaar heeft uitgegeven, lijkt het me waarschijnlijker dat het verbeteren van zijn geluid meer baat heeft bij een goede versterker dan nieuwe elementen. Als je een marshall stack hebt staan haal je er met zo'n budget les paul ook nog wel een slash tone uit. Als je een goedkoop oefenversterkertje hebt kun je elementen (of gitaren) vervangen zoveel je wil, maar een slash tone zul je er niet snel in terughoren. Dus: als je toch 200 euro uit wil geven eraan, kijk dan eerst even watvoor versterker hij heeft. Voor 150 à 200 koop je tweedehands al best een aardig klein versterkertje.

DaChosen1
17 april 2011, 09:16
Een vriend van me heeft een Motion Les Paul, en ik wil hem voor zijn verjaardag verassen, h........


ik denk niet dat hij het op prijs stelt als je zijn LP in de fik steekt...

G.G.
17 april 2011, 09:26
Scherp, heel erg scherp. :seriousf:

Venlonaer
17 april 2011, 09:57
Kan ik jou vriend worden? :ok: Ik krijg nooit cadeaus van 200 euro....