PDA

View Full Version : Mensen voor Rockband omg. A'dam/H'lem



Jenny
20 mei 2003, 00:26
hey
ik ben een slaggitariste,19 jaar,speel zelf 2,5 jaar en ben op zoek naar een leadgitarist, bassist, drummer, en zanger. m/v maakt niet uit.liefst wel m voor de zang.oefenen in A'dam of H'lem.
muziekstijl: greenday, coldplay, Counting crowes, Acda en de munnik, Blof, REM, Black Sabbath, en eigenlijk alle rocknummers staan ter discussie open.
mail me als je interesse hebt
jenny

Chris Wolstenholme
20 mei 2003, 12:52
:sad: haarlem, net te ver

sjit het komt al dichterbij

RadiuS
20 mei 2003, 15:04
heeeeee interessant!! k speel veel solo-dingetjes. Speel nu bijna 3 jaar (k ben 19 jaar) en k woon ook nog eens in Haarlem! De muzieksmaak spreekt me ook wel aan, misschien ideetje om een keer wat muziek te maken?
K kan je alleen niet emailen als je adres er niet bijstaat :razz:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: RadiuS op 2003-05-20 15:04 ]</font>

Jenny
20 mei 2003, 16:17
hey Radius,
gaaf dat je ook hier in Haarlem woont! we moeten zeker een keertje afspreken!
nou, mijn mail is jenny_vandenbroek@hotmail.com
als wilt weten hoe ik eruit zie kijk effies op http://members.lycos.nl/jennyenkim
Ik heb een PRS EG Custom. kun je vinden op de prs site als je dat leuk vindt.
groetjes,Jenny

savecracker85
20 mei 2003, 17:37
he ik heb ook wel intresse...ik ben 18, speel nu zo'n 2.5 jaar gitaar..afgelopen jaar veel bezig geweest met solo-gedoe..kom uit Hoofddorp(tussen haarlem en adam in)..verder hou ik van rock / (nu)metal / funk / blues....denk aan bands als system of a down, rage against the machine, silverchair, disturbed, RHCP, jimi hendrix, led zeppelin, queen etc.. maar ik sta opzich voor alles open :smile:


btw je site doet het volgens mij niet echt

Jenny
20 mei 2003, 17:45
heb net mijn site getest via de link die erop staat en hij doet het wel. nog een keertje proberen dus...
jenny

savecracker85
20 mei 2003, 18:02
he idd naar 5x klikken doettie het wel :grin:
vreemd :razz:

Jenny
22 mei 2003, 00:11
hey,
ik ben nu ook in contact met een drummer.Volgens mij wel een goeie, heeft 6 jaar ervaring en bandervaring.
Jenny

RadiuS
22 mei 2003, 08:13
Das mooi! Ik meel je later vandaag nog wel, nu geen tijd.

PS waarom heb je een PRS als je 2,5 jaar speelt in 19 bent?!?! die dingen kosten een fortuin!!!!

Jenny
22 mei 2003, 10:30
heb je op de site gekeken? het model is niet als de custom 22 ofzo. nog steeds wel heel duur, maar ik had mazzel doordat ik hem in de musicmaniacs gekocht heb. hij had hem nog staan toevallig. kon hem voor een relatief zacht prijsje krijgen. en waarom ik hem nu al heb(op mijn 19e) is omdat ik het geluid het mooist vond van alle gitaren daar, en daar betaal ik dan ook wel voor. maar goed. je mag hem zeker eens uittesten als we een keertje jammen.kijk eerst maar op de PRS site want hij ziet er niet veel anders uit dan jouw strat.
Jenny

RadiuS
22 mei 2003, 12:36
o nou hebbik m gevonden! hij stond bij discontinued. Die pickups ziet er...apart uit :razz: maar ongetwijfeld een vette gitaar! Meeltje komt eraan...