PDA

View Full Version : Fleabass



SEAL
15 april 2011, 23:41
Oi!
sinds een paar dagen heb ik het gevoel dat ik altijd al een bassist had moeten zijn. een tweetal jaar geleden een basje gekocht op de koninginnemarkt, maar dat is weinig soeps, dus daar niet veel mee gedaan. Veels te grote hals, oude snaren, slechte neck...

maar toch dat ding er even bijgepakt, en het is echt leuk. denk erover om van mijn volgende salaris een nieuwe bas te kopen. Nu wist ik al langer van het bestaan van Fleabass af, maar ben toch wel benieuwd geworden door de filmpjes op internet. Er zijn bijzonder weinig reviews over te vinden, dus vroeg ik me af, heeft misschien iemand een Fleabass, en kan die daar iets zinnigs over zeggen?

:hippie:

RUIS
16 april 2011, 15:58
Ik heb er verschillende in m'n handen gehad en ze vielen me enorm tegen. Het is nogal brakke zooi. Als je een bas zoekt met een enkele humbucker ben je veel beter af met een tweedehands OLP Stingray copy.

bassline00
7 mei 2011, 16:38
Ik vond ze ook een beetje tegenvallen. Voor dat geld kun je wel wat beters krijgen denk ik hoor!
-----------------------------------------
Bassline00@gmail.com

Rinze
7 mei 2011, 19:02
Er heeft in de Gitarre & Bass een test gestaan, die kun je downloaden (kost ongeveer een euro).

Anoniels
17 mei 2011, 22:17
Het is natuurlijk een goedekope bas in massaproductie.
Flea heeft het zo bedoelt. Een bas die degelijk en goedkoop is.

Het is dus echt een beginnersbas