PDA

View Full Version : Thesis over hernieuwbaar hout voor instrumenten



Kingfisher
15 april 2011, 22:36
Zet een tas koffie, leg wat koekjes op een bord/open een biertje en gooi wat borrelnootjes in een kom. Leg de telefoon van de haak en ga er even voor zitten.

Iemand is zo goed geweest om een thesis van honderd-en-elf (111) bladzijden te schrijven over het mogelijke gebruik van hernieuwbare houtsoorten in de gitaarbouw, met inbegrip van het bouwen van enkele instrumenten bij wijze van test.

http://londonmet.academia.edu/RayBeattie/Papers/166599/An_Environment_in_Tonewoods

Na het stukje over de beschikbaarheid van old growth sitka spruce moet je wel even slikken (als we zo blijven voort doen, is er binnen 10 jaar geen sitka spruce meer).

stijnkenens
17 april 2011, 16:11
voila, gedownloaded.
Dit wordt uitprinten en avond lectuur, ik ben er wel benieuwd naar !!!

Merci om het te posten.


s.

Javaca
17 april 2011, 18:51
Wederom een mooie uitbreiding van de digitale bibliotheek.
Ben benieuwd. Op CF vorig jaar werd er ook veel over gesproken. Erg interessant en goed om je mee bezig te houden.

Geef ons heden ons dagelijks leesvoer.

TimS
17 april 2011, 19:53
voila, gedownloaded.
Dit wordt uitprinten en avond lectuur, ik ben er wel benieuwd naar !!!

Merci om het te posten.


s.
Haha, prachtig, 111 pagina's over een mileugerelateerd onderwerp uitprinten :seriousf:

Puerco
17 april 2011, 20:36
Ik heb het gelezen, was ff doorbijten maar vond het erg interessant en ook wel verontrustend. Er word wel gesproken over alternatieven maar of we daar nou blij van gaan worden met z'n allen....
Bedankt voor het posten in ieder geval!

stijnkenens
17 april 2011, 23:07
Haha, prachtig, 111 pagina's over een mileugerelateerd onderwerp uitprinten :seriousf:

Haha, zo had ik het nog niet gezien ...
Soit, teksten lezen op de pc vind ik zowiezo niet handig. En dan kan het proper in de bibliotheek !


s.