PDA

View Full Version : Ziediswiehieris



Cyril de Krokodil
15 april 2011, 14:36
Hallo ,

Mijn naam is Steve. Enkele weken geleden stootte ik stommelings op een online-veiling waar men prachtige London City gitaren onder de hamer had voor een heel zacht prijsje. Dat herinnerde me eraan dat ik ooit (ca 20 jaar geleden) nog eens geprobeerd had om de gitaar bespeeld te krijgen. Helaas, met het internet in een embryonaal stadium, een gitaar die klonk als een houtzaag met tandpijn, lesboeken die vermoedelijk geschreven waren door een autistische monnik in Verweggistan en de pontificale afwezigheid van een goeie leraar of iemand die van wanten wist zorgden ervoor dat ik de gitaar niet onder de knie kreeg. Wat meteen ook het einde betekende van mijn artistieke aspiraties ( én de gitaar én de knie).

Maar goed, onlangs veiling dus en de draad weer opgepikt.
Een London City Comet I aangeschaft (en nog een tweede ook, maar dat was een vergissing, wou eigenlijk een strat, zit ik hier met twee Comets :???:) en bij Oostendorp een actiepakket van Greg Bennett

Deze keer laat ik niets aan het toeval over want meteen ook een halve bibliotheek boeken en dvd's aangeschaft en me via het net verzekerd van de diensten van Justin Sandercoe en David Taub.
Mocht het deze keer mislukken zal dit uiteraard geheel te wijten zijn aan voornoemde heerschappen.

Nu nog die weerspannige vingers in het gareel krijgen en misschien komt het dan ooit wel eens goed.

Let's play !