PDA

View Full Version : Nieuwe NL-se Axe-Fx meeting: mei 2011



Yek1
15 april 2011, 11:42
Okay guys, ben er wel weer klaar voor. De 2e Ned. Axe-Fx meeting.

Nieuwe monitors, nieuwe poweramps, nieuwe presets, het kan allemaal aan bod komen.

Plaats: Nieuwveen, studio Art of Sound. PA aanwezig.

Interesse? Meld je hier aan. En geef aan of je voorkeur hebt voor za.middag of zo.middag.

hole
15 april 2011, 12:18
Aah k#t. Da's 1 dag voor mijn vakantie..beetje onpraktisch ivm inpakken en zo.

Maar ga moeder de vrouw eens lief aankijken.

en voor degenen die twijfelen: Zeker gaan. Vorige editie was leuk. Alleen al voor de broodjes kaas en de sfeer :D

Yek1
15 april 2011, 12:34
Wees gerust, 22/5 kan om een andere reden niet doorgaan.

LikCharmant
15 april 2011, 20:36
Ik doe mee. Alle zater- en zondagen vanaf 14 mei staan bij mij nog blanco.

Ciao, Milan

ulfiyya
16 april 2011, 21:11
Hoi,
Hoe moet ik me aanmelden?
Grt,

Yek1
17 april 2011, 21:05
Hoi,
gewoon ff aangegeven welke za/zo-middagen in mei je kan komen.

hole
18 april 2011, 09:03
Ah!.

In principe elke za/zondag vóór de 22ste

ulfiyya
20 april 2011, 21:37
Hoi,
gewoon ff aangegeven welke za/zo-middagen in mei je kan komen.

Bedankt voor je reactie!
En waar is dat?

srv-man
15 mei 2011, 23:17
Hoe staat het met de meeting, gaat het nog door. Of te weinig animo? Ik heb er wel zin in!

Yek1
16 mei 2011, 12:41
Te weinig aanmeldingen. Heb er niets meer mee gedaan.
Gelet op Axe-Fx II nu missch maar wachten tot najaar.

herrieman
16 mei 2011, 18:21
Alex

Kan ik een kop koffie komen drinken als je je TT-cabs met EVM12L binnen hebt? Ik overweeg nog steeds deze oplossing of een coaxiaal Fullrange oplossing. Een kleinschalige meeting zeg maar.

Groet

Yek1
16 mei 2011, 18:25
Alex

Kan ik een kop koffie komen drinken als je je TT-cabs met EVM12L binnen hebt? Ik overweeg nog steeds deze oplossing of een coaxiaal Fullrange oplossing. Een kleinschalige meeting zeg maar.

Groet

Tuurlijk! Altijd welkom (zolang we niet over Jay gaan praten, haha). :-))
Biertje mag ook. Ik stuur een bericht als ze binnen zijn. Zal niet al te lang meer duren maar ik moet ook nog op de Matrix wachten (of jij mag de jouwe meenemen).

srv-man
16 mei 2011, 19:01
Jammer, waarom wachten op de Axefx 2? We kunnen toch een minimeeting met als thema versterking kiezen ;-)
Marco heeft er ook vast wel zin in...

Yek1
16 mei 2011, 19:13
Jammer, waarom wachten op de Axefx 2? We kunnen toch een minimeeting met als thema versterking kiezen ;-)
Marco heeft er ook vast wel zin in...

Kan ik wel regelen als er voldoende animo is. Laat maar weten.
Is sowieso altijd gezellig.

herrieman
16 mei 2011, 19:27
Alex..... Deal!

Ik neem de hele handel wel mee. Kan jij gelijk de de GT800FX testen. Kan het een beetje hard bij je thuis? En geen klagende buren en of echtgenotes?
Welke aansluiting heb je op de TT-Cabs laten zetten. Ik hoop een mono jack.
Inderdaad graag geen woord over Jazzy Jay en Uncle Tom. Anderzijds zijn ze wel de aanleiding tot de ontwikkeling van de GT800FX. "Inspirators" zullen we maar zeggen :-). En zo maak je van een nadeel weer een voordeel.

See ya

Herrieman



Tuurlijk! Altijd welkom (zolang we niet over Jay gaan praten, haha). :-))
Biertje mag ook. Ik stuur een bericht als ze binnen zijn. Zal niet al te lang meer duren maar ik moet ook nog op de Matrix wachten (of jij mag de jouwe meenemen).

Yek1
16 mei 2011, 19:30
Alex..... Deal!

Ik neem de hele handel wel mee. Kan jij gelijk de de GT800FX testen. Kan het een beetje hard bij je thuis? En geen klagende buren en of echtgenotes?
Welke aansluiting heb je op de TT-Cabs laten zetten. Ik hoop een mono jack.
Inderdaad graag geen woord over Jazzy Jay en Uncle Tom. Anderzijds zijn ze wel de aanleiding tot de ontwikkeling van de GT800FX. "Inspirators" zullen we maar zeggen :-). En zo maak je van een nadeel weer een voordeel.

See ya

Herrieman


Euh, jacks ... daar zeg je zowat. Nog niet over gehad, maar dat is wel voor de hand liggend.

Of het hard kan, dat ligt aan de dag. Waar woon jij ook alweer, Utrecht?
Anders kom ik gewoon jouw kant op.

herrieman
16 mei 2011, 19:37
Utrecht kan ook maar niet bij mij thuis (Klagende buren en echtgenote)
Moet dan even nagaan of de oefenruimte vrij is.

Ik hoor het wel

Yek1
16 mei 2011, 19:58
Utrecht kan ook maar niet bij mij thuis (Klagende buren en echtgenote)
Moet dan even nagaan of de oefenruimte vrij is.

Ik hoor het wel

Yep komt goed.

hugo
9 september 2011, 16:32
Ik post niet zoveel maar ben benieuwd of er al een nieuwe meeting in de planning sta. Ik ben een tevreden ultra gebruiker, van de week eens voor de gein de AXE door een Fender Twin gejaagd en dat klonk toch wel een stuk lekkerder dan een FRFR monitor. Op het fractal forum lees je nu veel over Matrix en EVM 12L en ben toch wel benieuwd hoe dan nu klinkt tov FRFR.

Meer mensen interesse?

Yek1
10 september 2011, 22:40
Ja hoor!
Laatste poging leverde niet veel interesse op.

hugo
14 september 2011, 12:19
uhm blijkbaar niet heel veel. Alexander zou het mogelijk zijn om een keer je EVM - TT-cabs - Matrix - Atomic te komen beluisteren, het liefst icm met mijn eigen Axefx. Ik zou graag het eerst een keer horen, voor die kant op te gaan. Gebruik nu een redelijke goedkope FRFR monitor en klinkt op zich niet slecht maar volgens mij nog niet ideaal, blijft toch een beetje geknepen.

Ik woon zelf in Den Haag.

Thx

Yek1
14 september 2011, 12:49
Tuurlijk. Ik zit in Leiden dus vlakbij. Ik PM je m'n telnr.

Toevallig zaterdag in Den Haag? Dan spelen we in 't Hoekpandje, Papestraat, jou welbekend :-). Da's "akoestisch" maar ik gebruik m'n II wel met de QSC K12.

hugo
14 september 2011, 13:25
Ik was wel van plan om zaterdag de stad in te gaan, kom wel even langs, is vlak bij mij stamkroeg (de huppel).

Hugo