PDA

View Full Version : Slagplaat.. hulp nodig..



Morio66
14 april 2011, 22:46
1ste poging mislukt, nieuwe slagplaat binnen...
Wie in de buurt van Alkmaar zou willen helpen?

Gaat om PU gaten en switch sleuf..

G.G.
15 april 2011, 19:30
Zie tweede post van het topic met de forum regels:

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?85621-ATTENTIE-LEES-DIT-EERST-!!!-quot-Zelfbouw-forum-quot-regels-en-tips (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?85621-ATTENTIE-LEES-DIT-EERST-!!!-quot-Zelfbouw-forum-quot-regels-en-tips).

Dit is dus niet toegestaan. Graag topic op een leerzame manier vervolgen met hoe het dan wel moet, die slagplaat netjes bewerken.

TS: geef eens aan wat je dan gedaan hebt, waardoor de slagplaat de prullenbak in kan. Kunnen wij eens kijken wat je beter kan doen zodat het wel lukt.

Als er zich iemand per PM aandient om je te helpen, dan is het mooi meegenomen. Laat het een leerzaam topic worden ipv alleen maar de vraag "wie kan me helpen"

(dan houdt ik mijn vingers nog even bij het "slotje-knopje" vandaan).

Valt me wel op dat dit soort topics steeds vaker komen. Misschien moeten we er iets mee doen, maar ik weet niet hoe (binnen de forumregels) Als iemand suggesties heeft > PM

oigun
15 april 2011, 21:59
Gratis "hulp aangeboden/gevraagd" topic?

Morio66
15 april 2011, 23:38
Wist niet dat ik in overtreding was....
Dacht dat juist een forum hier handig voor zou kunnen zijn..
Wat er mis is gegaan? Wat te denken van verkeerd zagen :chicken:

En ja... wellicht een goed idee .. vraag en aanbod op dit vlak...

G.G.
16 april 2011, 10:00
Waarom niet met een mal en een freesje? Dat sleufje voor de switch is inderdaad erg lastig met de hand.

Morio66
16 april 2011, 11:17
Had het met een figuurzaag geprobeerd.. 2 van de drie pu gaten heel redelijk, die sleuf ziet er uit alsof ik wat had gedronken...

stijnkenens
16 april 2011, 11:21
en figuurzaagje is goed om de 'gaten' uit te zagen, daarna moet je natuurlijk nog wel de randen fatsoeneren met vijl en misschien zelfs schuurpapier.

Zo'n sleufje voor de switch zaag ik toch ook altijd uit met een figuurzaagje van 0,5mm, en daarna met een diamant vijltje de randen recht vijlen en zaagsporen verwijderen.


s.

oigun
16 april 2011, 12:12
Wegwerp nagelvijltjes van de drogist!!! Erg makkelijk.