PDA

View Full Version : Heel orgineel even voorstellen...



hanZ90
14 april 2011, 20:32
Hoi,

Mijn naam is Hans, woon- en werkzaam in Haarlem, 21 jaar oud, bijbaan als groenteman en student Small Business & Retail Management. Ik speel nu ongeveer 6 jaar gitaar. Ben begonnen omdat ik ooit een oude spaanse gitaar op zolder vond, en aangezien ik niet op gitaarles kon, heb ik het maar uit mezelf moeten leren, wat aardig lukt. Ik geef nu af en toe ook "les" (lees: tips) aan vrienden en vrienden van vrienden.

Mijn muzieksmaak ligt voor het grootste deel bij de blues-rock en ik ben gek op bands als Led Zeppelin, the Rolling Stones, the Who, ZZ Top en zo kan ik natuurlijk nog uren doorgaan.

Ik ben momenteel in het bezit van een akoestische Ibanez uit de AW-serie, een neppe Stratocaster (die overigens bijzonder goed speelt) en ik heb laatst een SAGA Les Paul-kit in elkaar geknutselt, waar ik nu nog steeds mee aan het klooien ben omdat hij nog steeds niet helemaal doet wat ik wil.

Nou, dit ben ik in een notendop, hopelijk voldoe ik aan de forum-eisen ;),

Gr.

G.G.
14 april 2011, 21:53
Welkom en eg je Saga bouwproblemen eens in Zelfbouw neer. Gaat zeker weten opgelost worden.

Bolder
15 april 2011, 08:48
Welkom muzikale groenteman!

Cubone
17 april 2011, 02:08
Welkom !

Ben benieuwd naar je muziekstukken/covers ;-)

Cheers

hanZ90
18 april 2011, 22:18
Wat een gastvrijheid! Heerlijk.

Momenteel ben ik nog niet in het bezit van iets van opnameapparatuur (een webcam hoogstens...) maar zodra ik zoiets heb deel ik wat met jullie ;)

Adios!