PDA

View Full Version : Washburn



JorisR
13 april 2011, 16:06
Ben net even in de gitaar shop geweest en heb mijn oog laten vallen op de volgende 2 gitaren van Washburn.

WMJ10S
WD10S

Vond ze allebei erg fijn klinken alleen de eerste had een iets lichtere klank waar mijn voorkeur naar uit gaat. In de winkel waren ze 220 maar mocht ze meenemen voor 200.

De verkoper zei dat dit dan een betere keus zou zijn dan de Yamaha F370

Kan ik hem hier op vertrouwen of zeggen jullie qua geluid maakt het niet veel uit en ga voor de goedkoopste?

Cue Zephyr
13 april 2011, 22:45
Ik zou zelf voor de FG700MS gaan. :D
Ik heb nooit een Washburn in handen gehad, helaas.

Muzieknono
14 april 2011, 07:23
Dat kun je alleen maar zelf beluisteren door ze naast elkaar te horen maar ik zou ook voor de yamaha FG700ms gaan, zelf gehad en hééééél veel plezier van gehad. :B

smullie
14 april 2011, 10:11
Pak ze vast en kies die gitaar die het beste aanvoelt, die het lekkerste speelt, waar je het vlotst op speelt.

Allez, voor mij gaat het gevoel toch voor op klank (als het verschil in klank niet al te groot is natuurlijk). :makeup:

JorisR
14 april 2011, 17:12
De Yamaha heb ik in de shops die ik ken in Amsterdam nog niet tegengekomen. Ik vond de washburn WMJ10S iets mooier klinken, dit is alleen een jumbo size. Eerlijk gezegd scheelde het heel erg weinig qua gevoel van grote ten opzichte van de WM10.

Vind het wel stom om een gitaar online te bestellen. Als ik andere al eens bespeeld heb en gehoord heb!

Nahja heb nog een aantal dagen om te beslissen!