PDA

View Full Version : Diego of Wilkinson Tremolo



Mark1990
12 april 2011, 19:27
Dames en heren,

Ik zit met het volgende probleem/dilemma:
Afgelopen week heb ik de Diego Tremolo besteld bij Tonefactory, vanwege de goede verhalen die ik op dit forum over deze trem heb gelezen.

Nu werd ik vandaag gemaild dat de Diego niet meer in goudkleurig leverbaar is. Nu kreeg ik de optie om of een andere kleur te nemen (wat voor mij niet echt een optie is, omdat ik juist bezig was alle hardware goudkleurig te krijgen, en deze tegelijkertijd wat te verbeteren.)

Anderzijds kreeg ik als aanbeveling deze (http://www.tonefactory.nl/shop2/wilkinson-vintage-tremolo-gold-steel-block-p-9905.html) Wilkinson tremolo. Deze zit ongeveer in dezelfde prijsklasse, dus dat komt goed uit. Het punt is echter dat ik met de Wilkinson totaal geen ervaring heb, en dus geen idee heb of ik hier goed aan doe.

Is er iemand die mij kan vertellen of deze Wilkinson een goed alternatief is, of iemand die mij een ander alternatief kan aanbevelen?

Voor de volledigheid: ik wil de trem gebruiken op mijn Mexicaanse Fender Standaard Strat, dus als het mogelijk is wil ik een trem die beter is dan degene die er standaard op zit.
Ook heb ik graag een trem met 6 gaten, omdat ik liever geen nieuwe gaten in mn body boor.

Mvg,

Mark

Hendriks
12 april 2011, 19:49
Wilkinson maakt prima trems voor het geld , ik heb er een aantal gehad en altijd probleemloos.

ESP LTD
12 april 2011, 19:55
Wilkinson maakt prima trems voor het geld , ik heb er een aantal gehad en altijd probleemloos.

Dit dus :P