PDA

View Full Version : plectrums gevraagd



saculcabbie
9 april 2011, 19:38
heyy
ik ben plectratrums aan het sparen dus mijn vraag is:

als julie nog plectrums hebben, gebruikt/ongebruikt/door jou/door een artist/oud/nieuw het maakt niet uit.
als je ze over hebt of gewoon kwijt wil(is dat in deze zin niet hetzelfde?)

maar dan kun je me een persoonlijk berichtje sturen en dat zal ik mn adres toesturen dat doe ik namelijk liever niet waar iedereen het kan lezen.

alvast bedankt

G.G.
9 april 2011, 20:19
Ik heb nog 2 dunloppies liggen die ik niet gebruik. Je mag ze komen halen in Rotterdam Noord.

beruk
9 april 2011, 21:47
Ik heb een graphtech plectrum. Mag je hebben.








De plectrum die ik ooit van Robbie Krieger kreeg, die krijg je lekker niet!

saculcabbie
10 april 2011, 09:26
zouden julie ze ook op kunnen sturen?
btw: ik ben ook blij met plectrums gitaristen/bassisten uit kleine nederlandse bandjes die niemand kent.

wireman
10 april 2011, 19:31
Toch maar een 'eigen' topic gestart na het 2002 verhaal?..
maar eh.. Ik heb plectrums van

Bb King,
Christiaan Olde Wolbers (toen hij nog bassist was) (Fear Factory)
Dino Cazares (Obsolete tour) (Fear Factory)
Gitarist Paradise Lost
Joe Satriani
Mike McCready (Pearl Jam)
Mike Inez van Ozzy Osboune (voormalig Alice in Chains)
Walter Trout (met daarbij de uitspraak: "keep on playin son.. and it 'll be all right!) FOKKING VETTE ONTMOETING!!!
David Gilmour (maar die zat in zijn Gdansk box, dus dat telt eigenlijk niet)

Deze heb ik in een fotolijst in mn muziekhok hangen.. gaat dus helaas niet weg..

G.G.
10 april 2011, 20:50
zouden julie ze ook op kunnen sturen?
btw: ik ben ook blij met plectrums gitaristen/bassisten uit kleine nederlandse bandjes die niemand kent.

denk dat je die twee dunloppies beter zelf ff in de winkel kan halen, dan heb je ze helemaal nieuw voor 1 euro ofzo.

mesaman
10 april 2011, 22:32
ik heb nog wel eentje liggen waar jimi hendrix mee gespeeld heeft. ik kocht van iemand die hem geerfd had.zn opa die hem had gekregen van iemand die op het woodstock festival was geweest en daar hem kocht die hem had gevonden na het optreden van jimi hendrix. Hij had als bewijs de woodstock lp en een dvd hier van!De plectrum is ingelijst en heeft zelfs een handtekening!t verhaal gaat dat hij de plectrum van keith richards gekregen had en die hem weer van bb king had gekocht.
uiteraard gaat hij alleen voor een goed bod weg.

saculcabbie
11 april 2011, 15:24
@mesaman
hoeveel zou je ervoor willen?:mmmm:

Thiez
11 april 2011, 15:28
Valt dit niet onder gitaarmarkt? Ik vind het in principe een gevraagd advertentie, zeker als hij er ook nog voor gaat betalen (wat ik niet snap want in de winkel kosten plectrums 60 cent.)

lollol
11 april 2011, 16:47
@mesaman
hoeveel zou je ervoor willen?:mmmm:

http://thefaderist.files.wordpress.com/2010/08/jesus-facepalm-facepalm-jesus-epic-demotivational-poster-1218659828.jpg

Sanderltd
11 april 2011, 17:18
Geweldig topic! :seriousf:

@ Topicstarter: Ik heb mijn allerallereerste plectrum eventueel ook te koop of te ruil. Ik speel binnenkort misschien eventueel ook in een onbekende Belgische band, met limited edition leden uit Nederland. We gaan maar 1 album opnemen, maar brengen het album maar in een oplage van 100 stuks uit, in spijkerschrift.

Je mag die plectrum (waarmee ik het hele album misschien mogelijk ga opnemen) van me overnemen voor een goed bod. Ruilen kan ook. Denk dan vooral aan een Fender of Gibson uit de jaren '50 of '60. Liefst wel met opleg van jouw kant.

TimS
11 april 2011, 17:45
Ik heb hier nog een Dunlop Tortex liggen van 0,5mm. Hij is wel gerefinished in blauw omdat ik me ervoor schaam zo'n dunne plectrum te gebruiken.

saculcabbie
11 april 2011, 21:24
Valt dit niet onder gitaarmarkt? Ik vind het in principe een gevraagd advertentie, zeker als hij er ook nog voor gaat betalen (wat ik niet snap want in de winkel kosten plectrums 60 cent.)

ik vraag ook naar speciale plectrums of gebruikt door bandjes ofso of als je ze gewoon kwijt wil kijk ik of ik ze al heb anders gaan ze bij de andere saaie in een schoenendoos

mesaman
11 april 2011, 22:50
tevens heb ik nog wel een Dunlop Tortex liggen van 120,5mm ik gebruik hem zelden,ligt me niet lekker tussen de vingers.je mag hem zo komen ophalen.

Sanderltd
13 april 2011, 11:27
Is dat die limited edition? Zo ja, bied ik 13 euro bij deze.

mesaman
20 april 2011, 00:19
13 euro?je neemt me volgens mij niet serieus!hij is overigens roze,pussypink dacht ik.