PDA

View Full Version : ehm...



muggum
8 april 2011, 19:49
...staat ie aan? Ja? Mooi!

De eerlijkheid gebied mij te vertellen dat de enige reden dat ik mij heb geregistreerd is dat ik zo een fatsoenlijke zoekopdracht kan plaatsen. Maar voor wat hoort wat.

Hierom zal ik mij, als fervent 'foravoyeur' toch maar even voorstellen omdat ik van mening ben dat u behoort te weten door wie u wordt belezen.

Mijn naam is Sam, 30 en woonachtig in het idyllische Eindhoven. Tot mijn verzameling gitaren behoren een Craftsman dreadnought, een Klassieke Ramona met een gelijmde hals en een Les Paul van onvervalste Chinese makelij. Daarnaast houd ik me bezig met het bouwen en bespelen van sigarenkist gitaren en banjo's.

Tot zover uw eventueel geworpen blik in mijn muzikale leven. Nu weer terug naar dat van uzelf.

Zeg mijnheer, hoe zet ik hem weer uit ?!

Duhsjaak
10 april 2011, 07:23
Goede morgen
Nou, uit gaat ie gewoon niet meer. De geest is uit de kles. En dat is (doorgaans met muziek) niet het enige dat uit de fles is.

Ramona ken ik alleen als een tandbederf veroorzakende, mierzoete single van de Indo brothers. Je weet wel, Ruud en Dingest., Je ziet dat nu ook mijn lange termijn geheugen het begint te begeven.

Sinds ze hier het Alzheimer café hebben verhuisd kan ik dat ook niet meer terug vinden.

Er staat bij 'volg het bouwproces' als onderdeel van 'zelfbouw' een draad van iemand die dingen (en HEEL leuke dingen) bouwt van wijnkisten.

Dit forum is nog niet zolang geleden heel mooi opgeknapt, maar de zoekfunctie zal wel van een hogere orde zijn, want eh.....

Verder hoop ik dat je iets wilt vertellen van de soort muziek die je maakt op al dat schoons. Rest mij je hier veel plezier te wensen.

Vriendelijke groet, Gus

grayfink
10 april 2011, 08:25
Ruud en Riem. :ok:

A.u.b. niet uitzetten waarde heer Muggum, ik waardeer uw schrijfstijl ten zeerste.

macwilliams
10 april 2011, 09:02
Welkom Sam,
Uitzetten is niet nodig, hij slaat automatsich dicht wanneer er niks gezegd word. En wanneer je weer wat wilt zeggen spreek je gewoon verder. :D

Mocht je het pand toch verlaten laat dan het licht maar branden, de deur hoeft nooit op slot, iedereen is welkom ongeacht het tijdstip.