PDA

View Full Version : Oke, hoe gay het ook is, ik neem hem!



KurtFender
7 april 2011, 21:25
Hier gaat hij dan, ik neem hem: De Gibson Jonas Brothers Melody Maker.

Hoewel ik het een schande vind dat de JONAS BROTHERS een Gibson gitaar krijgen, kan ik hem voor 550 euro met 2 P90's, ebony fretboard, een supermooie headstock, gigbag, en een mooie kleur niet laten liggen.

Ik paint gewoon de logo's weg :)

Heeft iemand nog iets dat ik echt zeer dringend moet weten over deze gitaar?

Wabbie
7 april 2011, 21:29
erhm, een gewone Melody Maker is goedkoper en veel minder gay?

Pirate
7 april 2011, 21:32
ik heb maar even zeer slecht gestemt, dat doe je toch niet :makeup:

KurtFender
7 april 2011, 21:33
erhm, een gewone Melody Maker is goedkoper en veel minder gay?

Ja maar 2 P90's, een ebony fretboard ipv. rosewood, voor die 100 euro meer, en de kwaliteit zal ook wel wat beter zijn.

Of is een Junior beter dan dit?

YannickH
7 april 2011, 21:35
Hier gaat hij dan, ik neem hem: De Gibson Jonas Brothers Melody Maker.

Hoewel ik het een schande vind dat de JONAS BROTHERS een Gibson gitaar krijgen, kan ik hem voor 550 euro met 2 P90's, ebony fretboard, een supermooie headstock, gigbag, en een mooie kleur niet laten liggen.

Ik paint gewoon de logo's weg :)

Heeft iemand nog iets dat ik echt zeer dringend moet weten over deze gitaar?

logo wegpainten? dus heel het body verven.
en supermooie headstock? het is gewoon en gibson headstock...
neem een gewone melody maker in plaats van de hele gitaar te verneuken:stop::makeup:
of koop een les paul studio of traditional ofzo. dat zijn echte gibsons

refused199
7 april 2011, 21:36
Of is een Junior beter dan dit?

Als ik jou was zou ik dus eerst maar eens beter de markt verkennen;)

KurtFender
7 april 2011, 21:40
Als ik jou was zou ik dus eerst maar eens beter de markt verkennen;)

Haha ja voor 550 euro is dit geloof ik de best deal, ik zat te twijfelen tussen:

- Gibson Les Paul Studio Faded Cherry (649,-)
- Melody Maker Ebony (399,-)
- Of dit (550,-)

http://i53.tinypic.com/b3u8ty.jpg

Wat een lekkerding dit zeg, een Raw Power voor 849,-

zeiler
7 april 2011, 21:41
Hier gaat hij dan, ik neem hem: De Gibson Jonas Brothers Melody Maker.

Hoewel ik het een schande vind dat de JONAS BROTHERS een Gibson gitaar krijgen, kan ik hem voor 550 euro met 2 P90's, ebony fretboard, een supermooie headstock, gigbag, en een mooie kleur niet laten liggen.

Ik paint gewoon de logo's weg :)

Heeft iemand nog iets dat ik echt zeer dringend moet weten over deze gitaar?

gast, ligt 't aan mij of word het tijd dat je eerst eens echt gaat bepalen wat je wilt en dan eens een post 't forum opgooien? Als ik alles nakijk zie ik tig berichten waarin je elke keer weer wat nieuws hebt waarvan je 't weet... is je lp overigens al 'gerepareerd?'

en inderdaad, een gewone jr. is dan voordeliger! en een LP met maple toets? No-Go!

KurtFender
7 april 2011, 21:43
gast, ligt 't aan mij of word het tijd dat je eerst eens echt gaat bepalen wat je wilt en dan eens een post 't forum opgooien? Als ik alles nakijk zie ik tig berichten waarin je elke keer weer wat nieuws hebt waarvan je 't weet... is je lp overigens al 'gerepareerd?'

en inderdaad, een gewone jr. is dan voordeliger!

Ik vind een Gibson een flinke investering hoor :P. Ik heb nu een Fender uit Amerika maar het echte Gibson geluid mis ik wel ...

Maar ik geef je gelijk.

RoelSmoel
7 april 2011, 21:48
Wat is "het echte Gibson-geluid" dan volgens jou?

Bolder
7 april 2011, 21:56
Wat is "het echte Gibson-geluid" dan volgens jou?

Geluid waar Gibson op staat

Goeiemorgen
7 april 2011, 21:58
Dat je er uberhaupt over na denkt om een disney gitaar te kopen!

Bolder
7 april 2011, 21:59
Niks mis met Disney. En Kindernet is weer terug op tv.

Boes, Alfred J. Kwak, Purno de Purno, Maja de Bij.. !!!!

KurtFender
7 april 2011, 22:00
Wat is "het echte Gibson-geluid" dan volgens jou?

Laag en bassig, je voelt het in je botten als je aan het spelen bent :P

Als je een Gibson ziet, willen je oren dat je het gaat bespelen, als je er een bespeelt, zegt je ziel dat je er een moet kopen, en 1 Gibson is nooit genoeg.

Om het zo maar even te zeggen :P

KurtFender
7 april 2011, 22:00
Niks mis met Disney. En Kindernet is weer terug op tv.

Boes, Alfred J. Kwak, Purno de Purno, Maja de Bij.. !!!!

Het gaat om de gitaar, die logo's worden er allemaal afgeverft!

Bolder
7 april 2011, 22:01
Laag en bassig, je voelt het in je botten als je aan het spelen bent :P

Als je een Gibson ziet, willen je oren dat je het gaat bespelen, als je er een bespeelt, zegt je ziel dat je er een moet kopen, en 1 Gibson is nooit genoeg.

Om het zo maar even te zeggen :P

Ik denk niet dat het Gibson geluid per se zo te omschrijven is. En als jij die gitaar gaat kopen, moet je dat doen. Advies is vaak handiger als je dat eerst vraagt.

Daarnaast heeft deze gitaar P90 elementen, geen humbucker, hè?

Goeiemorgen
7 april 2011, 22:02
Een top naam voor iemand die een lofzang doet over Gibson

FruscianteFan
7 april 2011, 22:11
Hebben die Melody Makers niet van die dunne bodies?

Verder... het is pas gay als je je ervoor schaamt te spelen op de gitaar die jij fijn vindt.

Exi
7 april 2011, 22:18
Koop gewoon tweedehands een Les Paul of een andere Gibson met P90's ofzo.

Jasper.
7 april 2011, 22:20
Het ''échte'' gibson geluid is ook niet meer wat het ooit geweest is heb ik wel eens gelezen. De eerste Les Pauls hadden volgens mij een hotrodded telecaster geluid. En dan heb je ook nog verschillende modellen van gibson. Ik weet niet of je over hét gibson geluid kan spreken.

En als je de versterker hard genoeg zet voel je een fender ook wel in je botten.

YannickH
7 april 2011, 22:21
Ik vind een Gibson een flinke investering hoor :P. Ik heb nu een Fender uit Amerika maar het echte Gibson geluid mis ik wel ...

Maar ik geef je gelijk.

omfg! ik heb een fender maar ik mis het gibson geluid...hoe zou dat toch komen???
OMDAT HET EEN FENDER IS MAN!
als je een gibson geluid wil koop je een gibson en geen fender!
*slap in the face*

Exi
7 april 2011, 22:27
Hier (http://link.marktplaats.nl/438534821), 100x meer mojo dan zo'n Jonas Brothers ding

Bolder
7 april 2011, 22:29
Hier (http://link.marktplaats.nl/438534821), 100x meer mojo dan zo'n Jonas Brothers ding

+1

en 10

Bolder
7 april 2011, 22:30
Ik heb een goedkoop Mexicaans Stratje en die voel ik flink in mijn kloten op mijn Bandmaster met gesloten speakerkast, hoor!

KurtFender
7 april 2011, 22:32
omfg! ik heb een fender maar ik mis het gibson geluid...hoe zou dat toch komen???
OMDAT HET EEN FENDER IS MAN!
als je een gibson geluid wil koop je een gibson en geen fender!
*slap in the face*


Die Fender was voor 430 dollar uit Amerika meegenomen.

Hendriks
7 april 2011, 22:33
Hier (http://link.marktplaats.nl/438534821), 100x meer mojo dan zo'n Jonas Brothers ding

dat lijkt mij ook een betere investering .
Het "Gibson geluid" dat hij omschrijft gaat ie op een MM never nooit krijgen .

YannickH
7 april 2011, 22:34
Die Fender was voor 430 dollar uit Amerika meegenomen.

daar gaat het niet om.al was hij 1000000000dollar...uit een fender krijg je niet het geluid van een gibson.
je gaat toch geen fender kopen om een gibson geluid te hebben ofwel?
gibson=gibson
fender=fender
case closed

Bolder
7 april 2011, 22:35
daar gaat het niet om.al was hij 1000000000dollar...uit een fender krijg je niet het geluid van een gibson.
je gaat toch geen fender kopen om een gibson geluid te hebben ofwel?
gibson=gibson
fender=fender
case closed

Tenzij er Gibson op staat??????????????

nickofzo
7 april 2011, 22:39
is je lp overigens al 'gerepareerd?'


wat hij zegt, ik kan me nog herrinneren dat forumleden zelfs hulp boden...??

FruscianteFan
7 april 2011, 22:41
Maar volgens mij was toen ook al wel duidelijk dat-ie teveel gas had om zijn huidige gitaar te laten repareren - zelfs als dat grotendeels gratis zou gebeuren.

nickofzo
7 april 2011, 22:46
In dat geval koop ik em graag gratis van em over.

Kim Wilson
7 april 2011, 22:47
Hier (http://link.marktplaats.nl/438534821), 100x meer mojo dan zo'n Jonas Brothers ding
Hmm, GAS is een bitch...

Exi
7 april 2011, 22:48
Als je dat ding toch koopt mag je voor straf op een plein in Maastricht gaan spelen. Er lopen daar naar het schijnt erg ongure types rond.:soinnocent:

FruscianteFan
7 april 2011, 22:49
Hmm, GAS is een bitch...
En toch blijf ik graag geloven dat bitches niet gassen.

Sinner1980
7 april 2011, 22:54
Te fout dat ding en om nou die hele body te refinishen...schiet niet op man.
Koop een les paul junior Billie Joe Armstrong;mooi ding,met koffer (met luipaardprint!!:blast:) en vaak in de aanbieding her en der

zeiler
7 april 2011, 23:00
Maar volgens mij was toen ook al wel duidelijk dat-ie teveel gas had om zijn huidige gitaar te laten repareren - zelfs als dat grotendeels gratis zou gebeuren.

nooit een foto gezien, en dat was tohc een goldtop niet laten repaeren terwijl er gasten zijn die 't gratis voor je willen doen? right... maar da's een andere discussie :o! back2topic

YannickH
7 april 2011, 23:05
nooit een foto gezien, en dat was tohc een goldtop niet laten repaeren terwijl er gasten zijn die 't gratis voor je willen doen? right... maar da's een andere discussie :o! back2topic

splaakgeblek?

Venlonaer
7 april 2011, 23:14
Huppakee...weer je zoveelste topic...hoeveel gitaren heb je nu eigenlijk echt gekocht van al de topics die je gestart bent????

Paar dagen geleden had je nog een andere gitaar naar mijn weten.....

EDIT: Het was een Gibson The Paul....nou heb je hem???

Jeroen_K
7 april 2011, 23:18
Heeft iemand nog iets dat ik echt zeer dringend moet weten over deze gitaar?

Dat je nog beter met een Stagg gezien kan worden?

geert1976
7 april 2011, 23:19
logo wegpainten? dus heel het body verven.
en supermooie headstock? het is gewoon en gibson headstock...
neem een gewone melody maker in plaats van de hele gitaar te verneuken:stop::makeup:
of koop een les paul studio of traditional ofzo. dat zijn echte gibsons

duh??

Aan welke muis lig jij te snuffelen?

http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/004-97.jpg

Echte Gibby hoor, met veel power.

YannickH
7 april 2011, 23:24
duh??

Aan welke muis lig jij te snuffelen?

http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/004-97.jpg

Echte Gibby hoor, met veel power.

meer een oud bc rich achtig ding.

geert1976
7 april 2011, 23:29
meer een oud bc rich achtig ding.

je snapt het niet hè.

Dit is de Joan Jett melodymaker en die is gemaakt op basis van de Gibson 1965 double cut-away.

Heeft dus niet met BC Rich te maken....

http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/103080d1276792538-anyone-know-good-place-get-rear-quarter-panels-implied-facepalm.jpg

wireman
7 april 2011, 23:39
En de joan jett is dan weer wel erg cool... Die zou ik dan wel eens willen breberen.. Echter zou ik liever een oude GEM met P90's scoren..
Maar eh.. Waarom zou een gitaar Gay moeten zijn?.. Zijn er Gay'e gitaren dan?.. De 50's stonden bol van de modellen en kleuren die nu als GAY worden bestempeld..babyblauw... roze.. Desondanks worden die nu als de coolste gitaren op deze kloot bestempeld.. doe mij maar een faggitfender '57 strat in babyblauw dan.. hehe.. of een Gaygretsch in een 'schattig' kleurtje .. of een drollendouwerdanelectro in een pastelteintje.. yeah baby!
Vrij domme stelling.. Een gitarist kan daarentegen wel als een faggit op een podium staan.. en wat dan nog?... Maar zo'n jonas brother ding.. ach.. als ie lekker speelt en hij rockt als een motherfokker.. nou en!! Je haalt je eigen gitaar omlaag pik!
wie zijn de jonas brothers dan? ik ken ze niet eens..

maar eh... Purno de Purno weer op tv?.. get the fok out of here!!! waar? wanneer?... hehe..

BamBuFan1
7 april 2011, 23:42
Maar eh.. Waarom zou een gitaar Gay moeten zijn?.. Zijn er Gay'e gitaren dan?

Nou...

http://media.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/655687/80426073.jpg

FruscianteFan
7 april 2011, 23:45
En de joan jett is dan weer wel erg cool... Die zou ik dan wel eens willen breberen.. Echter zou ik liever een oude GEM met P90's scoren..
Maar eh.. Waarom zou een gitaar Gay moeten zijn?.. Zijn er Gay'e gitaren dan?.. De 50's stonden bol van de modellen en kleuren die nu als GAY worden bestempeld..babyblauw... roze.. Desondanks worden die nu als de coolste gitaren op deze kloot bestempeld.. doe mij maar een faggitfender '57 strat in babyblauw dan.. hehe.. of een Gaygretsch in een 'schattig' kleurtje .. of een drollendouwerdanelectro in een pastelteintje.. yeah baby!
Vrij domme stelling.. Een gitarist kan daarentegen wel als een faggit op een podium staan.. en wat dan nog?... Maar zo'n jonas brother ding.. ach.. als ie lekker speelt en hij rockt als een motherfokker.. nou en!! Je haalt je eigen gitaar omlaag pik!
wie zijn de jonas brothers dan? ik ken ze niet eens..

maar eh... Purno de Purno weer op tv?.. get the fok out of here!!! waar? wanneer?... hehe..
Dit topic is gewoon zijn coming-out.

YannickH
7 april 2011, 23:47
je snapt het niet hè.

Dit is de Joan Jett melodymaker en die is gemaakt op basis van de Gibson 1965 double cut-away.

Heeft dus niet met BC Rich te maken....

http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/103080d1276792538-anyone-know-good-place-get-rear-quarter-panels-implied-facepalm.jpg

omg hallo, ik ben niet mongool he!
ik wist dat heus wel maar ik vind hem daarop lijken.
heb ik gezegt dat het een bc rich is? euh... nee!
het gaat over gibson dus dan weet ik heus wel dat het een gibson is.

wireman
7 april 2011, 23:50
De Wangcaster is geen homoplank.. das gewoon een gitaar met ballen.. enne.. coming out?... nog zo'n opmerking en ik mep je met mn handtas! :seriousf:
iedereen heeft recht op een beetje mannenliefde jongens!!! daarom zit ik hier!! :mmmm:

Exi
7 april 2011, 23:53
c0b
http://xinix.web-log.nl/xinix/10-10.3.jpg

wireman
7 april 2011, 23:56
vind je?

het was een grapje he?! :sssh:

BamBuFan1
7 april 2011, 23:57
De Wangcaster is geen homoplank.. das gewoon een gitaar met ballen.. enne.. coming out?... nog zo'n opmerking en ik mep je met mn handtas! :seriousf:

http://i173.photobucket.com/albums/w57/miwiyam/crafts/guitar%20bag/actionshot.jpg?t=1202088724

Waarvan akte.

Exi
7 april 2011, 23:58
Jij niet, ach laat ook maar:D

geert1976
8 april 2011, 00:00
omg hallo, ik ben niet mongool he!
ik wist dat heus wel maar ik vind hem daarop lijken.
heb ik gezegt dat het een bc rich is? euh... nee!
het gaat over gibson dus dan weet ik heus wel dat het een gibson is.

Pics or it did'nt happen.....

Melodymakers zijn gewoon gibby's en er is niets mis mee.

Ik ben geen Jonas Brothers fan, maar ik begrijp TS wel, aan de hand van de specs is het een wijs gitaartje, het uiterlijk/logo tja...

leuke parodie van South Park:

http://www.southpark.nl/episodes/1301

wireman
8 april 2011, 00:03
:seriousf: briljant!!!



http://i173.photobucket.com/albums/w57/miwiyam/crafts/guitar%20bag/actionshot.jpg?t=1202088724

Waarvan akte.

nickofzo
8 april 2011, 01:06
welke gitaar wil je morgen hebben?

http://gamersofperu.com/wp-content/uploads/2009/01/guitarra-para-jugonas.jpg

BamBuFan1
8 april 2011, 01:23
welke gitaar wil je morgen hebben?

http://gamersofperu.com/wp-content/uploads/2009/01/guitarra-para-jugonas.jpg

Ik zet €50 op deze.

http://hellokittyguitar.com/images/slash%20with%20hello%20kitty%20guitar.jpg

Bolder
8 april 2011, 08:17
maar eh... Purno de Purno weer op tv?.. get the fok out of here!!! waar? wanneer?... hehe..

Ik weet het niet precies. Ik weet zeker dat Kindernet TMF vervangt. Dat is echt al een wereldwonder en een gunst.

Maar ik lijk me te herinneren dat Purno een VPRO-ding was..

en Jonas Brothers? Door mijn krullen hoor ik driemaal daags dat ik op ze lijk, gaaf hoor.

macwilliams
8 april 2011, 09:20
Als de gitaar gewoon goed is en lekker klinkt en speelt dan zou ik geen moment twijfelen en hem kopen, al zou welke kuttekop dan ook er zijn sig van gemaakt hebben. En stel dat die kinderen straks echt goede muziek gaan maken en gerespecteerde muzikanten worden dan zou de waarde van die plank alleen maar stijgen. Of er komt door bovenstaande reden een her uitgave van dan is een originele al helemaal centjes waard. Niets is natuurlijk zeken maar uit ervaring weten we allemaal dat geschiedenis zich herhaalt alleen sommige details zijn anders. Wat vandaag de Eric Clapton/ slash sig is kan morgen de jona gold brothers zijn.

Wat 'n ophef hé:???:

bat
8 april 2011, 09:30
c0b
http://xinix.web-log.nl/xinix/10-10.3.jpg
Vond 'm op Geert ook wel van toepassing... dat iemand een Gibson met een BC Rich durfde te vergelijken, de brutaliteit! :seriousf:

Gothra
8 april 2011, 09:56
Vond 'm op Geert ook wel van toepassing... dat iemand een Gibson met een BC Rich durfde te vergelijken, de brutaliteit! :seriousf:

Dat was c0b?

signsofzodiac
8 april 2011, 10:07
Volgens mij ben ik de enige die echt werkelijk geen idee heeft wie de Jonas Brothers zijn...Maar eens even gesnuffeld bij Gibson en dat ziet er best prettig uit, minus de handtekeningen op de pickguard. Logo ben ik nog niet helemaal over uit. Zou je mensen nog wijs kunnen maken dat het een Joe Bonamassa Melody Maker is :D?

Ik zou er trouwens zonder enige moeite een podium mee op stappen. Met die dikke P90's zou ik hem in een lekker bluesbandje gebruiken en dan weet waarschijnlijk sowieso niemand in het publiek, net als ik, who the hell de Jonas Brothers zijn...Knappe jongen die mijn gitaar belachelijk komt maken als ik er net een lekker stukje muziek op vervaardigd heb :)

Liquid_Metal
8 april 2011, 10:17
Volgens mij ben ik de enige die echt werkelijk geen idee heeft wie de Jonas Brothers zijn...Maar eens even gesnuffeld bij Gibson en dat ziet er best prettig uit, minus de handtekeningen op de pickguard. Logo ben ik nog niet helemaal over uit. Zou je mensen nog wijs kunnen maken dat het een Joe Bonamassa Melody Maker is :D?

Ik zou er trouwens zonder enige moeite een podium mee op stappen. Met die dikke P90's zou ik hem in een lekker bluesbandje gebruiken en dan weet waarschijnlijk sowieso niemand in het publiek, net als ik, who the hell de Jonas Brothers zijn...Knappe jongen die mijn gitaar belachelijk komt maken als ik er net een lekker stukje muziek op vervaardigd heb :)

Dit zijn de Jonas Brothers XD.

http://www.youtube.com/watch?v=OfPcSyK_w6w

signsofzodiac
8 april 2011, 10:44
Wat een onwaarschijnlijk arrogant en vooral pedant stukje film is dat zeg...En ik ben een groot DT-liefhebber. Niet intelligent en niet chique. "Mijn band telt nooit maar tot 4, dus die zijn beterderder...", zoiets. Moest wel lachen om de vergelijking tussen de zang trouwens. Die gast heeft LaBrie naar het schijnt nog niet live gezien, daar ben ik toch ook al een paar keer niet echt vrolijk van geworden. Moet zeggen dat ik de JB toch nog iets hoger inschaal dan dat Bieber-figuur, ik heb die gast echt nog op geen spatje muzikaliteit kunnen betrappen.

Orpheo
8 april 2011, 10:49
ik vind hun muziek niet te nassen, en dat logo op de body is zonde. maar verder: de specs zijn zeer ok! tis ook de brede gibson headstock, en niet die kleine die je op sommige musicmakers ziet. En t zijn 2 echte p90's, niet die kleine singlecoils. klinken tof, maar niet zo vet en ronkend als een p90.

verder, de lak is nitro! je kan 'm dus met thinner kaal maken, en met nitro overspuiten. desnoods zonder polijsten.

707dude707
8 april 2011, 12:02
He Kurt

Klinkt ie goed? thats all that matters.
Je kunt slagplaat wel vervangen als je wil.
En anders zeg je onstage dat het een Jonas gitaar is en sla je hem verrot of steek je hem in de brand:seriousf: (just kidding)

YannickH
8 april 2011, 13:08
Dat was c0b?

ik durf nogal he:p

tidalwave_sideburns
8 april 2011, 13:15
Wat een topic zeg.... ach, om weer jong en naief te zijn.

Maar zeg eens Kurt, als dat je echte naam is tenminste, wat trekt je precies in die ebben toets en die P90's, en vooral de combinatie daartussen. Heb je dat ding uberhaupt al bespeeld?

bat
8 april 2011, 13:30
Dat was c0b?
Zuch, moet ik hem uit gaan leggen. Enfin, aangepaste versie:


Vond 'm op Geert ook wel van toepassing... Die lange tenen van hem omdat iemand anders een Gibson met een BC Rich durfde te vergelijken, de brutaliteit! :seriousf:
Zo duidelijk? ;)

Voor de rest: eeuwig zonde van dat logo op de body, voor de rest is het namelijk inderdaad best een leuke gitaar en veel waar voorhet geld. Anders gezegd: zonde dat deze waarschijnlijk vooral door mensen wordt gekocht die er een paar keer op spelen en 'm dan aan de muur hangen als soort hele dure poster van de Jonas Brothers.

wireman
8 april 2011, 14:25
Dat was het ook.. zwaar VPRO.. SAPPEREDOSIO!!


Ik weet het niet precies. Ik weet zeker dat Kindernet TMF vervangt. Dat is echt al een wereldwonder en een gunst.

Maar ik lijk me te herinneren dat Purno een VPRO-ding was..

en Jonas Brothers? Door mijn krullen hoor ik driemaal daags dat ik op ze lijk, gaaf hoor.

Mitch
8 april 2011, 18:53
leuke parodie van South Park:

http://www.southpark.nl/episodes/1301
Absoluut één van de betere latere afleveringen van Southpark. Alleen daarom al ben ik de Jonas Brothers dankbaar :D

Maar goed, een dunne plank mahonie en dan het lage, bassige geluid verwachten. Oepsie...Mahonie staat niet gelijk aan een vol geluid. Een dikke plank ervan en dan eventueel een plak esdoorn, ja. Een Junior of Special is al dunner dan een Standard en een Meoldymaker is nog dunner. Dat levert duidelijk een lichter geluid op. Het zal met de P90s nog steeds een heel ander middengebied hebben dan de gemiddelde Fender, maar toch...
Afijn, het getuigt wel van lef om zo'n gay, gesponsord plankje te kopen. Alleen jammer dat de afweging eigenlijk alleen maar op basis van prijs is gemaakt.

Hoe dan ook is de combi Gibson, ebben toets, P90 en wit/zwarte kleurstelling wel iets waar ik me in kan vinden :D
http://i246.photobucket.com/albums/gg117/mitch_tripper/guitars/DSCN4907.jpg

nickofzo
9 april 2011, 12:15
@ topicstarter: heb je hem nu? hoe speelt ie??

Sanderltd
9 april 2011, 12:59
Hij zal vast geweldig spelen, want we hebben hem al zo'n 4 pagina's lang niet meer gehoord... :)

zeiler
9 april 2011, 13:20
Hij zal vast geweldig spelen, want we hebben hem al zo'n 4 pagina's lang niet meer gehoord... :)

+12345678910!

Fireburst
9 april 2011, 13:58
Hij zal vast geweldig spelen, want we hebben hem al zo'n 4 pagina's lang niet meer gehoord... :)

4 pagina's al ? Dan komt er een nieuw topic aan ! :seriousf:

Off topic : gezinsgewijs al meermaals moeten 'genieten' van CampRock 1 & 2.
Daarin valt het wel mee met de JoBro.:sssh:

Mesjoggah
9 april 2011, 14:09
Huppakee...weer je zoveelste topic...hoeveel gitaren heb je nu eigenlijk echt gekocht van al de topics die je gestart bent????

Paar dagen geleden had je nog een andere gitaar naar mijn weten.....

EDIT: Het was een Gibson The Paul....nou heb je hem???


Hebben jullie nou nog niet in de gaten dat KurtFender een alter ego is van RoelSmoel?

KurtFender
9 april 2011, 16:47
Hebben jullie nou nog niet in de gaten dat KurtFender een alter ego is van RoelSmoel?

Nou bedankt ಠ_ಠ

Bolder
9 april 2011, 16:59
Nou bedankt ಠ_ಠ

Zeg eens wat Kurt Fender? Ga je hem kopen? Of wat ... ?

De V
9 april 2011, 17:06
Die titel ook echt hè.:seriousf:

Exi
9 april 2011, 17:30
Nou bedankt ಠ_ಠ
Je mag best inhoudelijk reageren op je eigen topic hoor. Op deze manier blijf je topics aanmaken. ehmm... ಠ_ಠ

RoelSmoel
9 april 2011, 18:38
Waarom lees ik altijd KutFender..:dontgeti:

geert1976
9 april 2011, 18:48
Waarom lees ik altijd KutFender..:dontgeti:

De wens is de vader van de gedachte;)

RoelSmoel
9 april 2011, 19:02
De wens is de vader van de gedachte;)

Nee.. Hier in huis zijn zelfs 2 Fenders, 1 strat, en een EvH, komt van Fender af, maar goed.

macwilliams
9 april 2011, 19:39
http://184.72.239.143/mu/b2e62b4b-9918-00c0.jpg

Mooi hè, een echte LP headstock. Ja ja kijk nog maar eens goed. Echt prachtig. Leuteren jullie nog maar door over kutfender vind hij ook prachtig al die aandacht. Wat the fuck kan jullie het schelen wat hij doet.

frander
9 april 2011, 19:54
Als dat gay is....neem ik hem ook hahaha! :mmmm::mmmm::mmmm:

macwilliams
9 april 2011, 20:23
Als dat gay is....neem ik hem ook hahaha! :mmmm::mmmm::mmmm:

Nee dat is niet gay, geen enkele gitaar is gay. De jona gold brothers zijn gay en hun muziek is gay en hun fans zijn gay en de gay's krijgen de overhand dus gay zijn is big bizniz.

Venlonaer
9 april 2011, 20:37
http://184.72.239.143/mu/b2e62b4b-9918-00c0.jpg

Mooi hè, een echte LP headstock. Ja ja kijk nog maar eens goed. Echt prachtig. Leuteren jullie nog maar door over kutfender vind hij ook prachtig al die aandacht. Wat the fuck kan jullie het schelen wat hij doet.

GAS!! En laat ik vanaf morgen nu weer een mooi budget hebben! :ok:

macwilliams
9 april 2011, 20:43
GAS!! En laat ik vanaf morgen nu weer een mooi budget hebben! :ok:

Cool, je gaat nu voor een '70 custom? Of een custom in het algemeen? Heb je die andere GT al bijna verkocht?

wireman
10 april 2011, 15:20
GAS - GAY... :dontgeti:

Gear Acquisition Y'all ?
Gear Acquisition Yuppies?
Gear Acquisition Yippie
GRRRR..... ACHK.... YRRRRRRR...:seriousf:

Tupelo
17 april 2011, 17:29
Ik heb vanmiddag op een dergelijke gitaar gespeeld, en hij klinkt te gek hoor.
Ik begrijp het gemauw niet.
In eerste instantie mede met dank aan dit topic wat vooringenomen; maar het is een heerlijk resonante gitaar, lekker licht, goed afgewerkt; kon er werkelijk niets negatiefs aan ontdekken, in tegendeel, zou ik meer spelen, dan zou ik er zo 550 euro voor neerleggen.

ShredTallicA
17 april 2011, 18:06
Damn, wat een heerlijk trolltopic :ok:

guitarkid
17 april 2011, 18:26
Volgens mij ben ik de enige die echt werkelijk geen idee heeft wie de Jonas Brothers zijn...

Ho ho, ik ook niet!!! :stop:

Hendriks
17 april 2011, 18:37
Ho ho, ik ook niet!!! :stop:

Ik ken ze ook niet ,maar als ik goed begrijp willen we dat ook helemaal niet.

BamBuFan1
17 april 2011, 18:37
Ho ho, ik ook niet!!! :stop:

Drie uitroeptekens en een talk to the hand vind ik een iets te nadrukkelijke afwijzing voor iemand die zegt niet te weten waarover hij het heeft...

http://www.polyvore.com/cgi/img-set?.out=jpg&id=ZrQT897o3RGLjzG92EcAfg&size=l

Mitch
17 april 2011, 18:53
Voor we nou verder gaan met gallen over en weer: het topic gebumpt door Tupelo met de beste bedoelingen. Hij heeft de gitaar bespeeld en vond 'm prima.
Enig idee of KutrFender 'm nou wel of niet gaat kopen??? Of is dat de zoveeslte puber die na een paar wanhopige topics nooit meer komt opdagen? :D

Tupelo
17 april 2011, 18:59
Ik ga niet ontkennen dat 'ie gay is, maar 't speelt en klinkt echt prima, ook geen schoonheidsfoutjes kunnen ontdekken in de afwerking.

Venlonaer
17 april 2011, 19:33
Mitch...ik denk het laatste:ok:

Al had Kutrfender wel een hele mooie 'droom'collectie:ok:

guitarkid
17 april 2011, 20:43
Drie uitroeptekens en een talk to the hand vind ik een iets te nadrukkelijke afwijzing voor iemand die zegt niet te weten waarover hij het heeft...

http://www.polyvore.com/cgi/img-set?.out=jpg&id=ZrQT897o3RGLjzG92EcAfg&size=l

Ho ho, ik zeg alleen maar dat ik ze niet ken, ik wijs ze niet af !!! :stop:
:)

(Sorry Mitch..... moest even) :makeup:

Mitch
17 april 2011, 23:04
Excuseer je niet, die tekst is het waard om te quoten :seriousf:

mesaman
18 april 2011, 09:31
ik ken ze ook niet maar het lijkt me niet meer dan logisch dat ze iets met WALVISSEN te doen moeten hebben of gehad moeten hebben.:???:
en toen dacht ik dat het grote stoere vissers met baarden en wild haar zouden zijn,die met een rokende pijp in visserskroegen ruige zeemansmetal zouden spelen!

blijken het een paar kleine mannetjes te zijn die elkaar heel lief vinden :seriousf:

ps ik heb de muziek nog niet gehoord.

macwilliams
18 april 2011, 10:09
Ik heb de muziek wel gehoord en vind het onvervalste kinder,teenage Disney rock. Ik kan er niks mee en schaar dit in dezelfde catagorie waar ook Justin biebel, K3, Samson & Gert, kabouter plop en aanverwanten in zitten.

Mijn mening.

muziekschuur
18 april 2011, 10:16
Maar wel een mooi gitaartje. Voor een prima prijs. Als mijn zoons zo'n gitaartje als eerste electrische gitaar kiezen, goed toch?

Venlonaer
18 april 2011, 13:08
:ok:

Als ze maar niet naar hun muziek gaan luisteren...dan wordt je volgens mij helemaal gek:seriousf:


EDIT. volgens mij is Kutrfender de cd van de Jonasjes helemaal dol aan het draaien en heeft hij geen tijd meer voor het forum. ;)

guitarkid
18 april 2011, 13:46
Ik heb de muziek wel gehoord en vind het onvervalste kinder,teenage Disney rock. Ik kan er niks mee en schaar dit in dezelfde catagorie waar ook Justin biebel, K3, Samson & Gert, kabouter plop en aanverwanten in zitten.

Mijn mening.

Cool! Toch maar even downloaden dus!!!!
:seriousf: :seriousf: :seriousf:

Ronaldo
21 april 2011, 17:01
@TS : je twijfelt dus omdat je zelf vindt dat de gitaar "gay" zou zijn. Voor jezelf is dit blijkbaar een negatieve eigenschap van de gitaar.
Alleen al daarom blijf je er beter af want je gaat je er altijd slecht bij voelen, met zo'n gay'e gitaar in je handen.

Luister naar de mensen op het forum met kennis van zaken en koop één van de voorgestelde alternatieven, jongen.

Ik vond die bordeaux Les Paul wel nice.

Weeble
21 april 2011, 17:34
Geloof dat de TS inmiddels weggepest is

Bolder
21 april 2011, 20:19
Geloof dat de TS inmiddels weggepest is

+10
en 10
en 10
en 10

macwilliams
21 april 2011, 22:43
Misschien is die jongen wel elke vrije uur die hij heeft aan het werk om deze gitaar te kunnen kopen en daarom post hij hier niet meer.

BamBuFan1
22 april 2011, 00:21
Misschien is die jongen wel elke vrije uur die hij heeft aan het werk om deze gitaar te kunnen kopen en daarom post hij hier niet meer.

het zou ook kunnen dat hij manmoedig heeft besloten om eindelijk aan zijn ontluikende homosexualiteit toe te geven en er dan maar meteen helemaal voor te gaan! Dus zou hij hij halsoverkop op het vliegtuig naar Los Angeles kunnen zijn gestapt en zwerft hij daar nu al dagen over straat, niet rustend voordat hij één of meerdere Jonas Brothers in zijn armen kan sluiten...

http://i806.photobucket.com/albums/yy341/XxxCookieMonsterrxxX/Selena%20icons/jonas-brothers-valentines-day-wallp.png

Zou ook zomaar kunnen.

Bolder
22 april 2011, 09:22
Die foto is wel heel erg zeg.. Godsamme