PDA

View Full Version : Nieuwe Hardwire pedaaltjes (polyphonic tuner)



Cageman
6 april 2011, 16:45
Op de site van Hardwire staan plots 2 nieuwe pedaaltjes vermeld. Een phaser, de SP-7, en een soort polytune-achtige tuner. Ik ben ernstig benieuwd naar die polyphonic tuner en ik vraag me af of hij de polytune gaat overtreffen xD Als ik niet net mn blackout phaser had gehad, had deze nieuwe phaser ook een kandidaat geweest. Zodra iemand wat ervaringen met een van beiden heeft, hoor ik dat graag :)

lauke_101
8 april 2011, 10:22
In het filmpje op de site (http://www.youtube.com/watch?v=mthPj0nX6RU&feature=player_embedded) vergelijken ze hem met de Polytune en zeggen dat je display niet 'dramatisch verandert' en dat hij daarom beter is. Wtf :seriousf:
Hij heeft wel standaard al drop D (maar dat krijgt de Polytune ook binnenkort) en niet die bug op de lage E snaar, waar sommige Polytunes last van hebben.
Het maakt geloof ik niet zo veel uit allemaal, ik ben in ieder geval happy met m'n poly en dat blijf ik ook wel.

Buzzel
9 april 2011, 17:09
Geen dramatische veranderingen....:???: Eerst heb je 1 led. Sla je alles aan is je hele ding op eens blauw. Nee ik snap ze. volgens mij maakt het geen drol uit. Maar ik vind de polytune er vetter uit zien:rockon:

Mr. Dynamite
10 april 2011, 11:54
Lol wat een onzin over dat verschil :seriousf:

Wel mooi dat er drop D op zit, maar de polytune krijgt ook nog wel updates en daarbij verhelpen ze denk ik ook die e bug nog wel :)

Il_Falco
21 mei 2011, 23:53
Sorry voor de schop, maar heeft er iemand al de phaser getest?