PDA

View Full Version : HNGD: de eerste en (tot nu toe) enige in nederland!



Thiez
6 april 2011, 15:06
Ik speel al geruime tijd op een epiphone G400 en hoewel ik dat nog steeds een prima gitaartje vind voor het geld wilde ik toch eens aan de gibson. De gibson SG standard vond ik erg gaaf en lekker straight hardrock gitaartje.
Dus volop aan het sparen voor de Standard wordt er ineens een topic geopend over de 50th anniversary sg's.
Hmm erg interessant, laat ik nog maar even wachten met de sg standard en eens kijken wat de 50th anniversary series brengen.
Toen dit eenmaal bekend was, bleek dat bijna het hele lijstje signature modellen waren. Op eentje na, en al snel bleek dat precies te zijn wat ik zocht. Ik vind namelijk een sg met een klein slagplaatje (zoals de '61) erg gaaf, maar de 61'er heeft weer gouden hardware waar ik niet van houd. En ik vond de standard lekkerder spelen dus vandaar dat mijn keuze daar naar uitging in eerste instantie.
Dus ik had mijn ogen gezet op de 50th anniversary 24. Toen kreeg ik begin februari ineens de gibson nieuwbrief waar in stond dat de anniversary 24 de gitaar van Januari was geweest! (beetje raar van gibson maar goed)
Ik heb paar jaar geleden de Gibson SG silverburst al misgelopen en was ook bang om deze dus weer misgelopen te hebben. Dus ik gelijk gemailt naar guitarking in Boekel. En jahoor.... na contact met gibson bleek dat hun hem niet meer konden leveren.
Toen stond hij nog wel bij thomann op de site en dus daar maar een bestelling geplaatst. Daar kreeg ik het bericht van dat ze in levering stonden maar dat ze echt geen idee hadden wanneer hij binnen zou komen.
Lang moeten wachten van februari af maar toen uiteindelijk kreeg ik toch bericht dat hij binnen was en verstuurd was. Dat ging toch sneller dan ik dacht en dus had ik mijn budget nog niet bij elkaar..... Gelukkig was mijn lieve vriendin zo aardig mij het resterende bedrag voor te schieten en zo staat hij nu bij mij thuis.

Had hem dus op goed gelukt besteld dus het was maar afwachten wat ik binnen zou krijgen.... Maar na hem net even uitgeprobeerd te hebben krijg ik de smile niet meer van me gezicht af. Wat een topgitaartje is dit! Ik vind hem nog lekkerder aanvoelen dan de SG standard en de SG '61. Heel solide en degelijk, lekkere hals, goede action, en speelt echt heel erg soepel (soepeler vind ik dan de standard). Ook de klank is erg lekker met de twee '57 humbuckers.
Maar goed, genoeg gepraat, de gibson zit weer terug in zijn koffer en ik heb met mezelf afgesproken hem niet te gebruiken voordat ik het resterende bedrag volledig heb afbetaald aan mijn vriendin. Tot die tijd zullen jullie en helaas ook ik het met de foto's moeten doen:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-RZBKAXZG.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-RPFRRRAD.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-LTPWXK6D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-KJ4GQWTM.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-YNVAZUUN.jpg

Greasemouth
6 april 2011, 15:10
Wow! Mooi ding man!

signsofzodiac
6 april 2011, 15:22
Gefeliciteerd man, ziet er uitstekend uit. Die '57s zijn inderdaad best puike 'buckers. Zo jammer dat ik op een SG niet uit te voeten kan (gevoelsmatig mijn slagarm vreemd ver naar voren), ik vind ze prachtig. Wel cool dat je door te wachten een beetje twee keer het NGD gevoel krijgt ;).

Anywayzzz:

http://i449.photobucket.com/albums/qq211/dr_martijn/happyngd.jpg

Mr.Bluesbreaker
6 april 2011, 15:26
Bijzondere gitaren in dit topic:D
Anyway, mooie SG! Mag je er nou stiekem van je vriendin niet op spelen of is dat echt uit jezelf? Ik zou meteen het ding in willen spelen, gaan met die banaan!

Mr. Dynamite
6 april 2011, 15:36
Donders mooi gitaartje! Ik vind ze met een kleine slagplaat ook erg gaaf :mmmm:

Thiez
6 april 2011, 15:41
Dankuuw, ik mag er van me vriendin wel op spelen maar dat is uit eigen initiatief. Ik hou helemaal niet van geld lenen en wilde het ook eerst niet doen, maar aangezien ik anders deze limited mis zou lopen heb ik het toch gedaan. En heb ik dus met mezelf afgesproken om het eerst terug te betalen voordat ik hem in gebruik neem. Maar als het goed is, is dat over twee weken al ;)

@sign, die dame zat niet in mijn koffer.... krijg ik die nog nageleverd? daar zou ik ook wel op spelen ;)

jim__
6 april 2011, 15:46
Mooi man, gefeliciteerd! Smoelt inderdaad leuker met zo'n kleine slagplaat. En maak het jezelf niet moeilijk, spelen op dat ding! Voor je vriendin ook lullig, leent ze je haar geld uit om iets leuk te kopen en vervolgens leg je de gitaar in de kast. Gewoon pakken dus, dan is ie tenminste een beetje ingespeeld zodra hij echt van jou is ;)

lefthandstrat
6 april 2011, 16:01
Schitterende gitaar, dus gefeliciteerd ermee.........enne........gewoon op gaan spelen. Je hebt nu vermoedelijk het gevoel dat hij nog niet echt van jou is en dat pas is als de laatste cent is betaald. Prima instelling, maar je vriendin zal toch je vriendin zijn en niet de bank van lening dus je zult haar door erop te spelen echt het gevoel geven dat ze iets speciaals voor jou heeft gedaan, toch? Dus.....inpluggen en scheuren:seriousf::rockon:

smullie
6 april 2011, 16:23
Ik vind het wel schoon van hem dat hij er zolang niet op speelt... Maar dat is natuurlijk maar een mening...

Mijn advies: niet meer eten of drinken, nergens naartoe gaan (behalve werk) zodat je het geld zo snel mogelijk bijeen hebt en dan: spelen maar!

macwilliams
6 april 2011, 16:31
Wat een schatje (gitaar ook) die vriendin van je! Behandel ze goed want ze zijn het waard :ok:

Gefeliciteerd. :)

TDZH
6 april 2011, 16:36
Is toch veel mooier dan zo'n Silverburst! Gefeliciteerd!

Sinner1980
6 april 2011, 17:45
Zoooooo dan,mooi ding man; ben jaloers!

Ik heb mn SG standard destijds binnen 2 weken weer teruggebracht omdat ik de Fender griep had en daar heb ik nu best spijt van;ondanks het zwabbernekje erg lekkere gitaartjes. Zodoende heb ik mezelf ook voorgenomen om een er alsnog één te kopen maar dan een '61.
Zeker nu ik Frank Marino heb ontdekt;mijn favoriete gitarist onder de SG gebruikers...en Angus dan,vooruit.

Eerst maar doorsparen voor een ES335...pff,wordt gek van dat GAS :seriousf:

Kingfisher
6 april 2011, 17:53
Sweeeet :mmmm:

Bolder
6 april 2011, 18:06
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm lekkkkerrrr

Thiez
6 april 2011, 18:22
Zoooooo dan,mooi ding man; ben jaloers!

Ik heb mn SG standard destijds binnen 2 weken weer teruggebracht omdat ik de Fender griep had en daar heb ik nu best spijt van;ondanks het zwabbernekje erg lekkere gitaartjes. Zodoende heb ik mezelf ook voorgenomen om een er alsnog één te kopen maar dan een '61.
Zeker nu ik Frank Marino heb ontdekt;mijn favoriete gitarist onder de SG gebruikers...en Angus dan,vooruit.

Eerst maar doorsparen voor een ES335...pff,wordt gek van dat GAS :seriousf:

Ik heb zowizo nooit last gehad van de zwabbernecks bij sg. Maar volgens mij valt dat bij deze ook heel erg mee. De neckjoint is op de een of andere manier anders dan bij een standard. Hij loopt verder door of iets dergelijks, ik heb geen standard om hem mee te vergelijken maar hij zit in ieder geval anders in elkaar.

Frank marino klinkt goed trouwens ;) Kende hem niet, maar zijn muziek bevalt me wel.

Venlonaer
6 april 2011, 18:26
Mooie gitaar! Heel veel plezier ermee (over een tijdje!;))
:rockon:

signsofzodiac
6 april 2011, 18:53
@sign, die dame zat niet in mijn koffer.... krijg ik die nog nageleverd? daar zou ik ook wel op spelen ;)

Zou wel moeten, je SG waarschijnlijk niet maar deze is "strategically chambered" :D

TopRob
6 april 2011, 18:55
Prachtige gitaar, gefeliciteerd ermee. Maar even puur uit nieuwsgierigheid: als je deze Gibson vergelijkt met je Epiphone G400, wat zijn dan precies de verschillen?

wireman
6 april 2011, 19:44
Nice... Black Sabbath all the way!!!! gaaf man!

DaveItUp
6 april 2011, 19:51
Speel er gewoon op, jezus. Hoe oud ben je, 12?

Misery Signals
6 april 2011, 20:00
Mooi gitaartje als hij zo in de koffer ligt. Hoop dat het wat goed klinkt.

Maareh, die laatste foto van de binding... Als ik dat zo zie, weet ik direct weer waarom ik alle Gibsons buiten geflikkerd heb. Hoe slecht is dat afgewerkt, er zit gewoon rood in de binding en een scheur... En een kras in het hout van de toets?

MS

kenx
6 april 2011, 22:26
Mooi zo! Het is je dan toch gelukt hem hier te krijgen! (zie mijn topic :p)

Veel plezier!

G.G.
6 april 2011, 22:32
Geweldig verhaal. Die vriendin moet je houden, wat een schat. Ik wil ook een vriendin die me dat voor zou schieten, maar dat mag helaas niet van mijn vrouw.

Thiez
6 april 2011, 22:35
Prachtige gitaar, gefeliciteerd ermee. Maar even puur uit nieuwsgierigheid: als je deze Gibson vergelijkt met je Epiphone G400, wat zijn dan precies de verschillen?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds erg tevreden ben over mijn G400, zeker voor de prijs van zo een epiphone. Als je er een goed exemplaar tussenuit kan halen heb je daar zeker wel een mooi gitaartje aan.
Je merkt bij de gibson wel dat de kwaliteit beter is, wanneer je hem speelt zonder amp hoor je de echte tone van de gitaar zelf, mooier geluid, meer sustain, etc.
Hij speelt soepeler en beter afwerking waardoor je de action wat lager af kan stellen (of dit ook beter is, is natuurlijk smaak gebonden). Hij voelt gewoon veel degelijker aan en speelt lekkerder. De gibson is gewoon een stuk beter dan de epiphone. maar als je het over prijs/kwaliteit gaat hebben moet ik denk ik mijn epiphone als winnaar benoemen. Die heeft me maar 300 euro gekost en deze gibson 1290.



Speel er gewoon op, jezus. Hoe oud ben je, 12?
Als je het zo graag wilt weten, ik ben geen 12 en ik ben ook geen jezus. Ik ben Thijs, 22 jaar, aangenaam.
En dat ik er niet op speel is mijn keuze, ik hou niet van lenen en wil het dus eerst afbetalen voordat ik er mee aan de slag ga. Ik ben niet zo een verwend kindje wat alles van papa en mama krijgt en nog niet eens bedankt zegt als ze eens iets krijgen.


Mooi gitaartje als hij zo in de koffer ligt. Hoop dat het wat goed klinkt.

Maareh, die laatste foto van de binding... Als ik dat zo zie, weet ik direct weer waarom ik alle Gibsons buiten geflikkerd heb. Hoe slecht is dat afgewerkt, er zit gewoon rood in de binding en een scheur... En een kras in het hout van de toets?

MS

Hij klinkt zover ik nu getest heb zeker lekker. Die laatste foto geeft inderdaad misschien een vertekend beeld en had al meer reacties er over verwacht eigenlijk. Hij is genomen met supermacro dus zie je echt alles, ik keek de foto terug en toen viel me die streep op de binding pas op. Dit was iets van een restje plak of lak, weet niet, maar ik kon het er zo afwrijven dus dat is weg. De 'scheur' op de foto die jij ziet denk ik is een haartje van de bonte voering van de koffer, en dat krasje zit inderdaad wel op de binding. Maar die zullen er vast nog wel meer volgen ;) Daar kan ik me niet druk om maken.

Mitch
6 april 2011, 22:58
Speel er gewoon op, jezus. Hoe oud ben je, 12?
Ik moest hier heel even keihard om lachen vanwege de droge toon maar ik werd toch een beetje treurig van het gebrek aan respect. Als Thijs dat nou een mooi gebaar vindt? Laat 'm lekker.
Anyway, ik ben niet zo'n fan van zwarte SGs maar het is een mooi verhaal, gefeliciteerd man. Veel plezier ervan straks.

DaveItUp
6 april 2011, 23:19
Gebrek aan respect?

Ga je ook niet in een huis wonen alvorens je het afbetaald hebt?
Anyway veel plezier ermee.

jze
6 april 2011, 23:24
Zeer mooie SG!

Je moet wel heel veel zelfdiscipline hebben om er nu nog niet op te spelen! Respect! Ik zou het niet kunnen...

Thiez
6 april 2011, 23:25
@ dave: Een huis is wel iets anders dan een gitaar. En zolang ik het niet terug betaald heb, is die gitaar niet van mij.
Zo zal ik ook nooit een auto kopen met een lening, rijd je hem in de prak en ben je nog steeds iets aan het afbetalen wat je niet meer hebt.
En zoals ik al zei, het is waarschijnlijk maar twee weken hoor, dat overleef ik wel. Bewijst gelijk dat ik betere zelfdiscipline heb dan jij ;)
Ik zou er super graag op spelen, en dat is juist de reden dat ik het op deze manier doe. Dan heb ik een drijfveer om te zorgen het zo snel mogelijk af te betalen. Er zijn ook mensen die 20 jaar een lening open hebben staan bij een vriend in de hoop dat het op gegeven moment verwaterd en ze het niet meer terug hoeven betalen. Daar hou ik niet zo van.

G.G.
6 april 2011, 23:29
Gebrek aan respect?

Ga je ook niet in een huis wonen alvorens je het afbetaald hebt?
Anyway veel plezier ermee.

Thiez geeft gewoon aan niet van lenen te houden en het liever eerst af te betalen. Klinkt toch heel netjes, verstandig en verantwoordelijk. Een hypotheek is toch een heel ander verhaal. Bijna niemand trekt zomaar een paar ton uit zijn zak.

Jou opmerking is net zo zinloos als mijn reactie op jouw verhaal. Thiez, gefeliciteerd met je aanwinst en trek je weinig aan van meningen van anderen over het financieële verhaal. Jouw zaken zijn jouw zaken.

jze
6 april 2011, 23:31
Maar je hebt toch wel al een gedeelte zelf betaald? Dan kun je er toch ook een beetje op spelen. Naar rato van het bedrag dat je al betaald hebt ofzo, de onderste 4 snaren misschien? ;)

Dat is hoe ik het voor mezelf zou rechtlullen :seriousf:

Thiez
6 april 2011, 23:31
haha gaat goedkomen G.G. Dave is gewoon wat jaloers, kun je niks aan doen ;)

@Jze, ik heb er ook zeker al wel op gepingeld hoor. zo af en toe beetje pingelen mag wel natuurlijk haha.

HUESSEN
6 april 2011, 23:39
Gefeliciteerd, is je wens toch mooi uitgekomen:ok: Veel plezier ermee gewenst.Jij lijkt mij ook het type die zo'n schitterende SG echt verdiend.Rock on Thiez:rockon:

Exi
7 april 2011, 00:47
Wat een prachtige gitaar man!
Zéker wel verdiend na 9 jaar op een Epi gespeeld te hebben (niets ten nadele van de Epi hoor).

Sinne
7 april 2011, 09:59
prachtgitaar!



"Speel er gewoon op, jezus. Hoe oud ben je, 12?" is echt zo'n opmerking die 12-jaar oude personen maken...

JTB
7 april 2011, 10:07
Mooi gitaartje! En ik vind het ook wel gaaf dat je er niet op speelt totdat ie afbetaald is. Erg netjes. En die vriendin van je zou ik als de gitaar is afbetaald maar eens lekker mee uit eten nemen ofzo!

Rembull1980
7 april 2011, 11:05
Veel stof over iets waar we iemand in zn waarde moeten laten. Gewoon on topic weer: De gitaar is mega-prachtig. Ik denk meteen aan Black Sabbath en AC/DC, heerlijk zwart! :cooler:

Thiez
7 april 2011, 12:12
Ik heb inderdaad ook een tijdje naar de tony iommi signature zitten kijken omdat deze dus een klein slagplaatje had en zilverkleurige hardware. Alleen dan vond ik die verdomde kruis-inleg weer helemaal niks. Heb niks met kruizen.
Heb er net nog even op gespeeld, het is wel echt een heerlijk dingetje.

Tunes
7 april 2011, 13:23
@ dave: Een huis is wel iets anders dan een gitaar. En zolang ik het niet terug betaald heb, is die gitaar niet van mij.
Zo zal ik ook nooit een auto kopen met een lening, rijd je hem in de prak en ben je nog steeds iets aan het afbetalen wat je niet meer hebt.
En zoals ik al zei, het is waarschijnlijk maar twee weken hoor, dat overleef ik wel. Bewijst gelijk dat ik betere zelfdiscipline heb dan jij ;)
Ik zou er super graag op spelen, en dat is juist de reden dat ik het op deze manier doe. Dan heb ik een drijfveer om te zorgen het zo snel mogelijk af te betalen. Er zijn ook mensen die 20 jaar een lening open hebben staan bij een vriend in de hoop dat het op gegeven moment verwaterd en ze het niet meer terug hoeven betalen. Daar hou ik niet zo van.

Gitaar is niet mijn ding, maar wel 1 van de mooiere uitvoeringen die ik heb gezien.
Ik zie alleen de zelf discipline niet zo, althans het nut ervan (en wat er te bewijzen valt).
Sterker nog jouw discipline is kennelijk niet zo best, aangezien je er vanuit gaat dat je moeite hebt met afbetalen (en op deze manier jezelf dwingt).
Maar ach ieder zijn ding, veel geluk met de gitaar.

Lees ik verder blijkt dat je helemaal geen discipline hebt.

nickofzo
7 april 2011, 13:31
Thiez!!

ik ben trots op je! erg mooie gitaar.. je ziet gewoon dat ie speciaal is.

Makaai
7 april 2011, 13:44
Dankuuw, ik mag er van me vriendin wel op spelen maar dat is uit eigen initiatief. Ik hou helemaal niet van geld lenen en wilde het ook eerst niet doen, maar aangezien ik anders deze limited mis zou lopen heb ik het toch gedaan. En heb ik dus met mezelf afgesproken om het eerst terug te betalen voordat ik hem in gebruik neem. Maar als het goed is, is dat over twee weken al ;)
Thiez,

Gefeliciteerd, een heel mooie gitaar en... respect, er zijn nog weinigen met zo'n instelling!
Ik zou er met mijn handen niet vanaf kunnen blijven...:sssh:

Thiez
7 april 2011, 14:08
Gitaar is niet mijn ding, maar wel 1 van de mooiere uitvoeringen die ik heb gezien.
Ik zie alleen de zelf discipline niet zo, althans het nut ervan (en wat er te bewijzen valt).
Sterker nog jouw discipline is kennelijk niet zo best, aangezien je er vanuit gaat dat je moeite hebt met afbetalen (en op deze manier jezelf dwingt).
Maar ach ieder zijn ding, veel geluk met de gitaar.

Lees ik verder blijkt dat je helemaal geen discipline hebt.

Wat zitten er hier toch veel mensen met een kutje zeg.. wat een zeikwijven.
Ik vind het echt associaal om geld te gaan lenen om een gitaar te kopen. Dus eigenlijk zou ik het niet willen, maar omdat het een limited edition is en dit de enige manier was heb ik het uiteindelijk toch gedaan. En uit principe voor mezelf wil ik dus eerst afbetalen voordat ik hem ECHT ga gebruiken (dat wil dus niet zeggen met uitzondering 5 minuutjes pingelen, maar intensief elke dag spelen, elke week repeteren en optreden).
Get the point? If you do, i'm glad. If you don't, to bad.

Zouden er hier mensen een lening afsluiten om een gitaar te kopen? De meeste niet, want een gitaar is een luxe en geen levenmiddel. Dus normaal wacht je met een gitaar kopen tot dat je het geld hebt.
Met een limited edition gaat dat niet, want dan loop je hem mis. Dus de gitaar is gekocht omdat hij anders weg is, maar ik koop hem in principe pas als ik het geld heb. Logisch toch?
En nu kap ik met dit hele gezeik over geld. Ik doe het zoals ik het wil en thats it. Hoe jullie het doen moet je zelf weten, al leen je een paar miljoen en koop je de hele musicstore op.

signsofzodiac
7 april 2011, 14:18
Wat zitten er hier toch veel mensen met een kutje zeg.. wat een zeikwijven.
Ik vind het echt associaal om geld te gaan lenen om een gitaar te kopen. Dus eigenlijk zou ik het niet willen, maar omdat het een limited edition is en dit de enige manier was heb ik het uiteindelijk toch gedaan. En uit principe voor mezelf wil ik dus eerst afbetalen voordat ik hem ECHT ga gebruiken (dat wil dus niet zeggen met uitzondering 5 minuutjes pingelen, maar intensief elke dag spelen, elke week repeteren en optreden).
Get the point? If you do, i'm glad. If you don't, to bad.

Thiez, laat maar varen joh. Er zijn er zat die het wel snappen. Er is mij vroeger ook bijgebracht dat je slechts leent voor 3 zaken: een opleiding, een huis en/of een zaak. Lenen voor verbruiks/luxe-goederen een no-no. Voor het zelfde geld ben je nog aan het afbetalen voor iets dat je voor wat voor reden dan ook niet eens meer in bezit hebt. Dat je het geld van je vriendin hebt geleend maakt de situatie in de praktijk iets anders, in de basis echter niet.

Boekel Amps
9 april 2011, 13:35
Thiez,

Goed te zien dat je de gitaar toch nog gevonden hebt. Helaas konden wij hem niet meer bestellen. Gibson naat niet slecht met nederlandse bestellingen om, maar we kregen 1 week om te bestellen en we hadden deze niet besteld..Helaas konden we dat ook niet doen toen jou mail kwam...
Nouja, niet belangrijk. Jij hebt je gitaar gevonden en dat is het belangrijkst.

Erg veel plezier er mee !!

Daan
Guitarking

Thiez
9 april 2011, 13:38
Nah, ik hoorde van duitsland ook dat het altijd maar erg onzeker is wanneer ze het afsturen. Daarom konden ze geen datum zeggen, eerst zou het 21 maart zijn en uiteindelijk zeiden ze begin juni en was hij er begin april haha.
Maar goed, hij is er. In ieder geval bedankt voor de moeite die jullie gedaan hebben ;) en ik kom nog wel een keer wat versterkers testen binnenkort ;)

SantaX
9 april 2011, 13:41
Even inhaken. Ik vraag me serieus af of Gibson beseft dat ze niet goed genoeg zijn om zo exclusief te doen. Gitaarwinkels kopen geen Gibson meer omdat ze dan de helft van de winkel moeten inrichten met Gibson en Epiphone. Voor mij heeft dit uiteindelijk tot gevolg gehad dat ik geen ES-335 heb gekocht maar een Fender. Die zijn in bijna elke winkel te krijgen en nog een stuk redelijker in prijs ook. Dit moet ze klanten kosten. Ik ben in mijn zoektocht paar keer het land doorgegaan voor een gitaar, maar ik denk dat het gros van de mensen die in Limburg bijvoorbeeld een Les Paul zouden willen, uiteindelijk in een winkel terecht komen waar geen Gibson te zien is en met een ander merk de deur uitlopen. En evengoed blij zijn.

Fuhgawz
9 april 2011, 16:50
Even inhaken.

Dit is niet inhaken, maar off topic zeiken. Ga dat ergens anders doen, want deze prachtige gitaar verdient beter! Echt, top ding!! Ik ben zelf ook een SG liefhebber (heb een Faded, een Classic (P90s) en een Iommi) en ik vind deze echt geweldig. Je gaat hier veel plezier van hebben!

:rockon:

Thiez
21 april 2011, 13:14
Hij is afbetaald! he's all mine!

muziekschuur
21 april 2011, 13:54
Respect respect!!

jze
21 april 2011, 19:35
Spelen dan!

Thiez
21 april 2011, 20:27
haha dat komt wel goed ;) ik heb bijna de blaren op mijn vingers. Ik kan hem niet neerzetten. Ook erg lekkere elementjes die '57ers van gibson. Op mijn blackstar tenminste. Zondag even uitproberen bij de repetitie op mijn blackmore.

Bolder
21 april 2011, 20:56
Ik vind dat mijn SG met 57'ers erg goed reageert op amps met veel dynamiek.

As we speak doe ik haar nu op mijn Bandmaster uit '64. GEIL. Het is maar clean, ik kan gewoon niet stoppen met spelen

clover
21 april 2011, 22:18
Wat ben jij een ongelooflijke bofkont !! Zowel met je vriendin als die gitaar !!:ok:

Thiez
24 april 2011, 21:23
Vandaag eerste repetitie gehad met deze gitaar. Wat een heerlijk dingetje en hij klinkt echt geweldig ook.
Die '57er elementjes klinken erg goed, wel een stuk helderder dan mijn SH4 humbucker maar er zit wel een lekkere drive sound in.
Ook nog even ingeplugd in de Marshall JCM2000 van de andere gitarist en dat klonk ook erg lekker. Wat dat betreft kan ik zeker begrijpen dat veel bands voor marshall + gibson combinatie gaan.

macwilliams
25 april 2011, 08:24
Afbetaald& bespeeld:ok:

Goed gedaan jochie:ok: heel netjes.

Laat die topicontspoorders maar voor wat ze zijn, het is een armetierig en onwetend volkje. Vergeef hun respectloos gedrag, dat zie je wel vaker met kinderen uit de dagverblijf. Al dat hun geleerd is dat de grootste zeikerd de meeste aandacht krijgt.

Veel speelplezier toegewenst.

Legit
25 april 2011, 14:51
Erg jaloers :P

guitarkid
26 april 2011, 07:57
Geweldig verhaal. Die vriendin moet je houden, wat een schat. Ik wil ook een vriendin die me dat voor zou schieten, maar dat mag helaas niet van mijn vrouw.

:seriousf: :seriousf: :seriousf:

!!!!!!!!!!!!!!