PDA

View Full Version : begeleidende muzikanten gezocht!



BibixMusic
4 april 2011, 09:03
ik ben nog steeds op zoek naar muzikanten die mij willen begeleiden en die samen met mij mooie nummers willen schrijven.

mijn stijl gaat een beetje van singer/songwriter richting folk.
een voorbeeldje:

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?145052-Beautiful-people-(Melanie-Safka)-cover-door-Bibi

ik ga in oktober starten met een vooropleiding van de rockacademie (gegeven door emiel scholsberg).
voor deze opleiding zal ik ook af en toe dingen moeten laten zien met een band.
leeftijd maakt me niets uit, ikzelf ben 17.

ik stel me voor om in ieder geval een keer in de week te oefenen, bij voorkeur in de mezz te breda en vervolgens veel op te treden of course.

er moet echt veel tijd ingestoken worden want dit is wel serieus.

TimS
4 april 2011, 09:46
Ik vraag me af of mensen staan te springen een groepje te vormen als je ze "begeleidende muzikanten" noemt :seriousf:

BibixMusic
4 april 2011, 10:34
Ik vraag me af of mensen staan te springen een groepje te vormen als je ze "begeleidende muzikanten" noemt :seriousf:

Ik heb lang zitten denken wat voor titel ik aan deze topic moest geven, want zoals gezegd, ik ben al een tijdje op zoek.

Het probleem is gewoon dat je met mijn stijl niet snel muzikanten kan vinden.
Hier op gitaarnet gaat het toch vaak om de wat hardere muziek en dat is totaal niet wat ik zoek.
Ik denk dat je vindt dat 'begeleidend' ondergeschikt klinkt, maar dat is helemaal niet wat ik bedoel en zo zit ik ook helemaal niet in elkaar. Natuurlijk doe je alles samen, maar ik wist eigenlijk ook niet goed hoe ik het nou moest zeggen.

Han S
7 april 2011, 22:03
Ik vraag me af of mensen staan te springen een groepje te vormen als je ze "begeleidende muzikanten" noemt :seriousf: