PDA

View Full Version : Keeley private stock: Wat is het en wat doet het?



Matthijs24
3 april 2011, 21:13
Zie titel:
http://www.robertkeeley.com/product.php?id=30

Dirk_Hendrik
3 april 2011, 22:27
Het betekent dat je extra hard genaaid wordt met mooie sales-talk...

Ik heb er echt de pest aan mezelf te spammen maar ga eerst hier een beetje lezen:
http://dirk-hendrik.com/boutique.html

En ga daarna weer naar keeley met z'n private bla. Maar weet in elk geval een beetje wat "Mojo" is. Met al dat gelul over "hand selected" en "even better than"..

Pepe
3 april 2011, 23:50
Arme Matthijs,
Eerst krijgt ie bij zijn 10.000 CS Fender vraag een verhaal over marketing van mij, loopt ie hier DH tegen het lijf...

TimS
4 april 2011, 01:13
Je betaalt voor het idee een top effectpedaal te hebben. Vervolgens klinkt hij ook echt beter zo lang je geen blinde A/B test doet, zo werken je hersenen :seriousf:

Dirk_Hendrik
4 april 2011, 08:48
OK, Dan breng ik het anders:

Keeley heef klaarblijkelijk nog een hoop zooi liggen die in hoeveelheid te weinig is om produktie mee te starten. Er is een verschil tussen 1000 pedalen x kunnen maken of maar 10 en dan al door je voorraad heen zijn. Hoe ga je met die zooi om? Je verkoopt het extra duur met de smoes dat dit uit je eigen geheime superonderdelenlaatjes komt...

En dan zijn er altijd lui die er in stinken en denken dat het nu veeeeel beter is.

Fuhgawz
4 april 2011, 11:24
Zo'n houten doosje ziet er natuurlijk wel stoer uit, maar zou het ook een beetje stevig zijn?

Mitch
4 april 2011, 11:41
Of misschien vindt -ie 't voor de verandering wel eens leuk om iets handmatig in een houten doosje te flansen in plaats van de rest van de mods en eigen pedalen.
Maar ik denk 't niet :D

Pepe
4 april 2011, 12:46
Private Stock betekent dat ie alle heel goed geslaagde exemplaren die hij voor zichzelf bewaarde nu terug geeft aan de gitaarcommunity.
En dat verpakt in duurzame kunst, who can resist.

marc_o
4 april 2011, 13:19
En misschien klinken ze wel precies hoe je het leuk vindt en ben je er jarenlang erg blij mee....stelletje azijnpissers! ;)


En handselected betekent dat hij met zijn eigen vinger de onderdelen heeft aangewezen.....als dat geen MOJO is....wat dan nog wel?

Pepe
4 april 2011, 19:38
Voor Mojo moet je het ding langs je rozetje halen maar zeker weet doe ik het niet. Dat is meer het terrein van je tullbroeder M.DiSnario.

Matthijs24
4 april 2011, 20:13
Haha oke. Duidelijk!:seriousf:

marter544
5 april 2011, 23:13
Het betekent dat je extra hard genaaid wordt met mooie sales-talk...

Ik heb er echt de pest aan mezelf te spammen maar ga eerst hier een beetje lezen:
http://dirk-hendrik.com/boutique.html

En ga daarna weer naar keeley met z'n private bla. Maar weet in elk geval een beetje wat "Mojo" is. Met al dat gelul over "hand selected" en "even better than"..

ff off-topic, maar die witte tekst voor je achtergrond foto, op je site zegmaar, is echt gruwelijk bagger lezen. Ik zou die achtergrond foto verwijderen, en er iets moois voor maken of gewoon een effen kleur kiezen.