PDA

View Full Version : Beautiful people (Melanie Safka) cover door Bibi



BibixMusic
3 april 2011, 16:40
In een sneltreintempo opgenomen liedje om onze nieuwe microfoon uit te proberen. Broer heeft de gitaar ingespeeld.

Voor Han S.


http://www.youtube.com/watch?v=2V3AOBpobK4

arnoldtims
3 april 2011, 18:45
Erg mooi hoor.
je stem lijkt in de rustige stukken af toe ook nog op het origineel.

Luister dit op ruk speakers maar zover ik het kan beoordelen klinkt die mic goed.

BillyChaos
3 april 2011, 19:08
Ik ben fan! :ok:

Duhsjaak
3 april 2011, 19:19
Hi
Heerlijk, gewoon genieten. En het brengt de mogelijkheden van je stem veel beter naar voren dan de vorige keer in de studio. Puur plezier al die hardere en zachtere stukken.

En ook voor je broer een complipluim. De eenvoudigere dingen zijn vaak veel lastiger omdat foutjes in de timing en dat soort dingen dan veel sneller opvallen.

Jullie zijn een heel goed team. Ik hoop dus ook op meer eigen stukken of bewerkingen, omdat ik van mening ben dat jullie daarin echt kunnen laten zien/horen wat jullie sterke kanten zijn. Jullie hebben me gewoon verwend.

Jullie hebben de spijker op zijn kop geslagen en het lied perfect aangevoeld: Melanie was helemaal geen genie. En pretendeerde dat ook helemaal niet. Maar ze had veel van dit soort liedjes (luister ook maar eens naar I don't eat animals - live) en de hele wereld was verliefd op haar muziek. En misschien ook stiekum op haar.

Goede tip, dit lied.
Heel fijn.
Vriendelijke groet, Gus

beruk
3 april 2011, 21:40
:ok::cheerup:

Han S
3 april 2011, 21:50
Thank you very much, from the bottom of my heart.

Ik was even terug in de jaren 60/70 en verdomd, ik moest ook even een traantje wegpinken. Het gebeurt niet vaak dat ik de rillingen krijg van een zanger of zangeres, maar nu heb je me hard geraakt.

Maar wat ik helemaal fantastisch van je vind is dat je echt wat doet met de kritiek die je hier van de forumleden krijgt. Je hebt het nummer heel goed aangevoeld, uitstekend gedoseerd en je zingt zuiverder dan ooit. Kudos ook voor je broer, geweldig gespeeld.

Als je zo doorgaat gaan we nog veel van je horen, ga ervoor, je verdient het.

En luister vaker naar Melanie, is een geweldige zangeres, Ruby Tuesday, Lay down, Animal Crackers en al die andere mooie nummers.

pasqual
3 april 2011, 22:17
ik heb je eerdere opnames ook allemaal geluisterd maar bij deze voel ik me pas geroepen om commentaar te geven. je eerdere opnames kreeg je veel tips en opbouwende kritiek dus daar was mijn commentaar niet aanvullend. trouwens, nu eigenlijk ook niet maar ik wil wel ff zeggen dat ik hoor dat je iets gedaan hebt met de tips. en je breekbare stem komt hier helemaal tot zijn recht. erg mooi gezongen een ook complimentjes aan Beau z'n adres.

BibixMusic
4 april 2011, 08:55
@ arnold, billy, beruk, pasqual;

dankje :D

@ han;

zie pm.

@ gus;

ik word van jouw reacties, of ze nou positief of een beetje negatief zijn, altijd blij. je hebt goed door waar ik mee bezig ben en je geeft me altijd heel veel moed :)

beau heeft helaas heel weinig tijd om dingen met mij te doen, maar ik hoop natuurlijk stiekem wel dat we samen liedjes kunnen gaan schrijven. wel doe ik weer een oproep voor een begeleidende band want die moet ik nou echt bij elkaar zien te krijgen. alles wat beau daaraan toe kan voegen is fijn!

guhlenn
4 april 2011, 11:01
Ik ben niet zo vaak enthousiast over een zanger(es), maar dit is heel overtuigend. well done. Die foto heeft trouwens een intrigerend/vervreemdend iets. Kan zo de cover van een album zijn.

Succes.

Riky
4 april 2011, 13:57
heel heel heel gaaf gezongen! Loep zuiver en onwijs mooie warme klank die sprankelt. Onwijs goed!

BibixMusic
4 april 2011, 19:37
@ guhlenn

dankje! die foto heb ik ook bewust uitgekozen bij dit liedje, de foto is gemaakt door een professionele fotograaf (mazzel.. mijn vader kende hem). de manier waarop hij de foto bewerkt heeft is zoals hij het het mooist vond.

@ riky

thanks, vooral je compliment over de zuiverheid maakt me blij :D

LaszloVersteeg
4 april 2011, 22:22
Ik heb 1 vals nootje gehoord, maar dat was ook echt maar en heul klein beetje vals volgens mij!

Erg mooi, heel erg mooi!

Dribbel_
5 april 2011, 12:43
Echt supertof gedaan Bibi !

BibixMusic
6 april 2011, 09:32
@ Laszlo;

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :dontgeti: :seriousf:

Toch bedankt :D

@ Martijn;

Dankje! Heb trouwens maandag een poging gedaan tot Hysteria, maar het dreef me tot hysteria c.q. wanhoop. Ik probeer het zo snel mogelijk opnieuw maar ik ben nu nog niet helemaal tevreden.

SantaX
8 april 2011, 08:16
Erg prettig stemgeluid en mooie natuurlijke articulatie. Dat vind ik niet snel. Mooi.

Don Capo
8 april 2011, 13:17
Ik word steeds blijer met de ophanden zijnde VIPkaarten!!! :D

Prachtig stuk!

Duhsjaak
8 april 2011, 14:56
Ik word steeds blijer met de ophanden zijnde VIPkaarten!!! :D

Prachtig stuk!

Hi
Hoef niet te VIPpen. Als ik maar ergens kan staan of zitten waar ik het goed kan horen.

Ik kijk er nu al naar uit.

Jullie weten mij te vinden. (Smilie smilie!!!)

Vriendelijke groet, Gus

BibixMusic
9 april 2011, 18:14
@ santax; thanks, ben blij dat je het mooi vindt!

@ don capo & gus; :seriousf: ik houd de kaartjes apart, limousine included.