PDA

View Full Version : hij is weer fijn: de nieuwe KUTSCHURFT



FNaRK
3 april 2011, 14:07
:rockon: briljante plaat en wederom geweldige en diepzinnige teksten !
Ik citeer (weliswaar uit ouder werk):


Maak Me Gek Met Je Doorligplek

Kan er niet langer kalm door blijven
Ik klauter graag op oude wijven

Door je velletjes en drelletjes
Raast verlangen door mij heen
Dus laat me niet alleen met je reetketelsteen!

Kijk niet zo sip met je depence slip
Een kather beft veel beter
Van grijzend schaamhaar kom ik klaar
Van een oude tang kom ik op gang

Spataderen en aambeien, geen tanden in je bek
Nou maak me gek met je doorligplek!


Ook subtiel:


Poepsex Glorie Glorie!

Vieze slet, dit is goed
Smeer die poep maar in je snoet

Godverdomme, wat de neuk?
Godverdomme, dit is leuk!

Poepsex... is leuk!
Schijt op alles!

Smeer die poep maar in je snoet,
Poepsex!!!

Vind je het niet fijn
Om lekker vies te zijn



zie ook: http://www.kutschurft.nl/
:seriousf:

http://www.wingsofdeath.nu/photo/12402/kutschurf-osvntf.jpg

FNaRK
3 april 2011, 14:08
trouwens ook geweldige tshirts :sssh:

http://images.vpro.nl/images/40673122+s(468)

jutter
3 april 2011, 14:09
Voor de rest alles goed???:???:

beruk
3 april 2011, 21:47
Zo doe je metul make! :blast:








die maskertjes en dat verkleden is weer wel gay..

Saf
3 april 2011, 22:56
zijn die gasten van zolang de voorhuid strekt? ik dacht dat die a lgestopt waren. mafkezen.

Han S
3 april 2011, 23:58
Goede moguh, wat een uitzonderlijk hoog nivo, een stoeptegel zou zich er nog voor schamen.

(ja ik ben een arrogante lul)

Riky
4 april 2011, 00:29
Laffe kut teksten zeg

FNaRK
4 april 2011, 09:20
Laffe kut teksten zeg

ik neem aan dat je ook effe naar de muziek hebt geluisterd ?

Riky
4 april 2011, 10:42
Nee ik luister ik geen muziek. Bekijk alleen de teksten. Daar gaat het immers om.

Han S
4 april 2011, 12:37
Als ik de teksten zie hier dan heb ik geen enkele behoefte om de muziek te horen.

HaroldA
4 april 2011, 13:27
Nee ik luister ik geen muziek. Bekijk alleen de teksten. Daar gaat het immers om.

:seriousf:

Ik had de aankondiging van de nieuwe Kutschurft al op Zware Metalen gezien. Ik ben benieuwd!

Wie niet door die teksten heen kan kijken is IMHO vrij bekrompen.

FNaRK
4 april 2011, 14:12
ik had eigenlijk ook wat artwork willen laten zien ..... ben alleen bang dat de mods er niet vrolijk van worden
(en braaf en gehoorzaam als ik ben hou ik mij dan ook keurig aan de regeltjes) ;)


Maar wel: een leuk filmpje :punk:

http://www.youtube.com/watch?v=vs5W6D2URqU&feature=related

Rutger
4 april 2011, 15:07
dit is zo puberaal dat het weer gappig is :seriousf:

Robtuner
4 april 2011, 16:18
Haha ze spelen op mijn verjaardag :crazyhappy:

Luke-wannabe
4 april 2011, 19:27
Jammer dat het dan zo ontzettend kut klinkt.. Had toffer geweest als het echt fucking dik geproduceerd zou zijn.

Riky
4 april 2011, 20:34
dat had het inderdaad wel iets dragelijker gemaakt, maar in principe blijft het dan natuurlijk nog gewoon kut muziek:p

FNaRK
4 april 2011, 20:43
Jammer dat het dan zo ontzettend kut klinkt.. Had toffer geweest als het echt fucking dik geproduceerd zou zijn.

op de website staan de complete nummers ... ik vind de productie van de laatste CD eigenlijk best wel vet :punk:

En ja ... je mag het best met een korreltje zout nemen :sssh:

Han S
4 april 2011, 23:14
:seriousf:



Wie niet door die teksten heen kan kijken is IMHO vrij bekrompen.

Ja, dat moet het zijn, wij simpele zielen zien de diepere betekenis niet:




Vieze slet, dit is goed
Smeer die poep maar in je snoet

Godverdomme, wat de neuk?
Godverdomme, dit is leuk!

Poepsex... is leuk!
Schijt op alles!

Smeer die poep maar in je snoet,
Poepsex!!!

Vind je het niet fijn
Om lekker vies te zijn

Ik doe echt mijn best, maar de diepgang ontgaat me helaas, niet dat ik het erg vind hoor.

En wat Luke al zei, het klinkt ook kut.

hole
5 april 2011, 08:24
Als ik de teksten zie hier dan heb ik geen enkele behoefte om de muziek te horen.
+1

:seriousf:

Ik had de aankondiging van de nieuwe Kutschurft al op Zware Metalen gezien. Ik ben benieuwd!

Wie niet door die teksten heen kan kijken is IMHO vrij bekrompen.

Ik een beetje vulgair kan best grappig zijn, maar dit is ronduit plat en goedkoop scoren. Ook wel een beetje een gimmick denk ik. (..en daar is niets mis mee, er is een markt voor klaarblijkelijk en dus wordt deze muziek (ja, ik noem het muziek) gemaakt.))

Ik snap trouwens niet waarom iemand bekrompen zou zijn als hij dit niet kan waarderen. Smaken verschillen, en dit is niet mijn smaak.

HaroldA
5 april 2011, 11:07
Ik snap trouwens niet waarom iemand bekrompen zou zijn als hij dit niet kan waarderen. Smaken verschillen, en dit is niet mijn smaak.

Dat zei ik helemaal niet. Ik zei dat als je dit serieus neemt dat er eerder iets bij jou fout zit dan bij kutschurft. Mooi woord ook: kutschurft. :ok:

Check ook een keer Zimmers Hole als je dit wel kunt waarderen! (de eerste 2 platen zijn het beste)

Han S
5 april 2011, 11:45
Ik had toch niks te doen, dus ik ben even naar de website gegaan. Ik dacht dat dit een stel jochies van 15 a 16 zouden zijn, maar het zijn oude lullen die gemaskerd menen te moeten opereren.

Ik heb ook het 'artwork' bekeken.

Ik denk dat het wel heel aardige jongens zijn, maar er zit wel hier en daar een plugje in het verkeerde gaatje schat ik, of een paar draadjes los.

tidalwave_sideburns
5 april 2011, 11:59
De teksten, :D, doen me een beetje denken aan de liedjes die we op de achterste rij van de bus op weg naar zwemles altijd zongen.
Ach in ieder geval zijn de teksten in het Nederlands en niet in het cosmopolitaans. Da's voor mij so wie so een dikke plus. Ik heb de nummers nog niet kunnen beluisteren, dus misschien kom ik er later nog op terug.

Ik heb heel heel lang geleden in Simplon (Groningen) een 'soortgelijk' bandje gezien, Nekschot. Bestaan die nog?

geert1976
8 april 2011, 20:08
Ik houd best wel van wat stoute "zin-snedes" in een liedje, maar dit is echt geen niveau zeg:dontgeti:

wireman
10 april 2011, 19:57
Ik ken dit soort dingen alleen van de raggende mannen..
De teksten doen (helaas) wel een smile op mn smoel toveren.. Erg puberaal en erg tja.... erg!!

Ik ken ze niet.. maar alleen die naam al.. KUTSCHUFT.. tja.. Wat moet je dan verwachten.. diepzinnig gelul met politiek beladen scherpzinnige teksten?

HaroldA
13 april 2011, 09:58
Saai interview: http://www.zwaremetalen.com/interview/18585/Kutschurft.html

Han S
13 april 2011, 10:14
Hoe zie jij de vrouwelijke Kutschurft-fans?
Het liefst op hun knieën of voorover gebukt en zonder ladyshave.


Tja...................

geert1976
13 april 2011, 11:14
Tja...................

Bedankt Han, ik zat net een broodje te downloaden, toen ik je post las:seriousf: