PDA

View Full Version : The offspring - self esteem cover



allochthomas
30 maart 2011, 23:43
Snelle cover om mijn nieuwe webcam en video editing software te testen. Heb helaas al mijn geld uit gegeven aan de ts808 dus de shure sm57 moet nog even op zich laten wachten lol. Alle commentaar is welkom.


http://www.youtube.com/watch?v=ZshQvyrcD6M

Greasemouth
31 maart 2011, 00:39
Netjes, netjes. Klinkt goed, al kan aan de originele versie nooit getipt worden.;)

allochthomas
2 april 2011, 22:50
dankje wel:ok:. Aan het orgineel kan je natuurlijk nooit tippen;)


http://www.youtube.com/watch?v=LO5ue0IKCsw&feature=player_embedded
deze keer geen offspring

Epii
2 april 2011, 23:52
Goed hoor!

Ik ben wel een fan van Rise Against en Offspring!

*kuch* ik heb ook wat dingetjes geplaatst en jij krijgt gelijk reacties en ik niet*kuch* :seriousf:

Duhsjaak
3 april 2011, 19:25
Hi
Ik weet eerlijk gezegd geen ene tering van dit soort muziek af.
Laatst zei ik ook dat ik vond dat een intro goed werd gespeeld en dat is me duur komen te staan. Het haalde het niet bij het origineel.

Nou ga ik misschien weer helemaal op mijn plaat, want ik dacht dat het om Rise Against the Machine ging (Geintje, zo dom ben ik ook weer niet)>

Maar hoe dan ook: Zonder dat ik het origineel erg goed ken, ik vind je eerste filmpje lekker klinken. Alleen wel eenm kleenexje pakken de volgende keer.

Heeft wel wat dat gedisciplineerde gerag. Moet ik toch ook eens proberen zo'n covertje.

Vriendelijke groet, Gus

allochthomas
3 april 2011, 20:14
:seriousf:bandankt voor de aardige woorden:ok:. Ik maak mijn gitaar nauwelijks schoon omdat ik weet dat hij binnen 1 dag weer vies is. Zelf heb ik helemaal niks met rise against maar omdat het voorgesteld werd om met de band te spelen(zanger kon het helaas niet aan) leek het me wel leuk om eens op te nemen.

pupanus1
4 april 2011, 09:47
Klinkt goed strak gespeeld. Vind vooral je gitaargeluid erg fijn.

sideburns
4 april 2011, 10:25
Lekker geluid, dat heb je !

The Miracle
4 april 2011, 11:34
John Petrucci zou trots zijn ;)

guhlenn
4 april 2011, 12:49
Niet geluisterd, maar damn, wat is die black en white petrucci toch geil !

allochthomas
4 april 2011, 16:24
Bedankt voor complimenten, zeker op het gebied van geluid! Ik krijg spontaan zin om meer herrie op te nemen:seriousf:.

Zelf ben ik van mening dat de goedkope mic niet echt eer aan doet aan de mark III, maar hopelijk heb ik binnen een paar weken een shure sm57 en een goeie audio interface/recording software. Nu doe ik het nog met een 9 euro kostende trust mc-1500 en audicity

@The Miracle: ik zit er aan te denken om een stukje dream theater op te nemen maar ik moet nog wat pollijsten;)

The Miracle
4 april 2011, 22:49
@The Miracle: ik zit er aan te denken om een stukje dream theater op te nemen maar ik moet nog wat pollijsten;)

Kom maar op :crazyhappy: