PDA

View Full Version : Arno



arnosspot
30 maart 2011, 13:55
Hallo allemaal bij GitaarNet. Even voorstellen is wel zo netjes als je ergens bij komt. Mijn naam is Arno Janssen, inmiddels al weer 46 jaar en vader van 7 kinderen. Destijds twee rock'n'roll-bands gehad, nu meer componist, tekstschrijver en singer-songwriter. Ik woon op het moment van dit schrijven in Frankrijk (al 13 jaar een camping, maar deze is net verkocht en een nieuwe stek is niet meteen voorhanden).
Reden om me aan te melden bij GitaarNet is minimaal tweeledig:
1. Op termijn zie ik mogelijkheden opnieuw de podia te beklimmen, waar en wanneer weet ik niet, wel dat ik binnenkort verhuis en de bedoeling is om dichterbij Nederland te komen. Dus wie weet vind ik lotgenoten in de muziek via deze site.

Mod edit : tekst verwijderd
Groet uit FRankrijk,

Arno.

Don Capo
30 maart 2011, 14:41
Beste Arno,

Als eerste welkom op het forum. Je hier aanmelden is altijd toegestaan, echter reclame maken voor je eigen bedrijf niet (ook al is aanmelden gratis). Ik heb het tweede gedeelte van je post daarom verwijderd. Mocht je hier vragen over hebben kan je me altijd een PM sturen. Ik hoop neit dat je je hierdoor laat ontmoedigen toch actief te blijven op dit forum.

Mvg,
Don Capo

p.s.: zeven kinderen??? :crazyhappy::crazyhappy:

Harry
30 maart 2011, 15:36
dat zal een tikfout zijn denk ik? :nervous:

maar verder uiteraard van harte welkom!