PDA

View Full Version : zeer gemotiveerde Metal Lead Gitarist zoekt band (Omgeving Enschede)



bastrouw
29 maart 2011, 13:34
Hallo ik ben Bas Trouw (20) en ik ben op zoek naar een (metal)band. Ik speel zelf bijna 3 jaar gitaar. Sinds ik begonnen ben speel ik elke dag minstens 3a4 uur (nummers, oefeningen, improviseren en eigen materiaal). Ik ben op zoek naar een serieuze band of muzikanten om een band mee te vormen. Mijn invloeden zijn:

Children of Bodom, Jeff Loomis, Jason Becker,Paul Gilbert, Lamb Of God, Metallica, Buckethead, Animals As Leaders, Messugah

marter544
30 maart 2011, 15:18
Ha Bas,

Ik kom uit Hengelo en ben ook 20 jaar (ben wel elke dag in Enschede vanwege mijn opleiding..), en speel sinds een tijdje niet meer met een metalband (wel in een andere band, maar metal blijft toch mijn ding). Ik weet misschien ook wel een drummer die in dat soort dingen geïnteresseert is. Ik ben zelf trouwens slaggitarist, beetje lead gaat er wel in, maar ik voel me meer thuis in slagpartijen om het zo maar te zeggen. Ik ben zelf ontzettend van de thrash-metal als Anthrax, Exodus, Slayer, destruction, oude metallica etc.. Als je een keer zin hebt om samen te komen en te kijken of we wat zouden kunnen opzetten moet je maar een PM sturen!

Groeten, Martijn

Pariah_metal
4 april 2011, 11:19
He Bas,

Wij zijn een metalband uit Enschede en wij zijn op zoek naar een nieuwe lead gitarist. Heb je interesse?

Neem dan contact met ons op
pariahinfo@gmail.com

Wil je meer over ons vinden, kan dat via:

www.reverbnation.com/pariahnl
www.myspace.com/pariahnl
www.pariahmetal.hyves.nl

Pariah

JahMikeY
17 augustus 2011, 18:19
Wat vind je van oldskool death metal zoals o.a. Grave t speelt?
dan is de almelose band LEO wel wat voor je!
leo-deathmetal@hotmail.com voor het geval je geïnteresseerd bent =)

arcane
17 augustus 2011, 18:53
Volgens de Pariah site speelt bas nu bij Pariah.