PDA

View Full Version : Andy Timmons, 1 april, de boerderij,zoetermeer



Orpheo
29 maart 2011, 09:15
Het viel me op dat het nog niet hier stond,dus bij deze. Andy Timmons, een van mijn helden, speelt vrijdag. Ik heb al n tijdje de kaarten in huis. Een forumlid speelt in het voorprogramma! Leif de leeuw. Ik herkende 'm aan z'n gear (geloof ik). wie gaat er ook?

Scopperloit
29 maart 2011, 11:18
Ik ben ook van de partij! :crazyhappy:

Ik moet wel meer dan een uur reizen om hem te zien, maar het zal het zeker waard zijn!:ok:

Conrad Hultermans
29 maart 2011, 22:51
Ik ben ook van de partij! :crazyhappy:

Ik moet wel meer dan een uur reizen om hem te zien, maar het zal het zeker waard zijn!:ok:

Ik ga m zien in Verviers (Belgie), das 2 uurtjes rijden hehe. Maargoed, ik heb t graag voor m over!!

Orpheo
2 april 2011, 08:00
heel korte samenvatting:

voorprogramma: gitaartone: goede sound, maar gaat vervelen na 20 minuutjes. zanger: goede stem, maar kan voor geen meter articuleren. heb geen woord ervan verstaan. helaas. De band leek vooral met zichzelf bezig te zijn. wel goed ingespeeld, maar vooral speelden ze voor zichzelf, en niet het publiek (vond ik).

Andy Timmons: grandioos. heeft 2 uur lekker weg staan pingelen, met een 20 minuten medly van Sgt. Pepper :P hoe je Sgt.Pepper in 20 minuten kunt proppen als powertrio, zonder een noot gezongen te hebben,e n het publiek voor je laat zingen... tja, dat heeft Timmons toch goed gedaan denk ik zo :P

zelfs in een kleine zaal als dit speelt Timmons nog op de lonestar en de stiletto. vond ik wel lache om te zien. maar echt, een DIJK van een sound. niet eens superhard, maar het klonk gewoon superstrak. dit is dus een band die niet voor eigen 'gewin' speelt, maar omdat ze het leuk vinden om te spelen, voor het publiek.

Al met al vond ik het een enorm fijn, tof, concert. een reis door het muzikale verleden van Timmons, om t maar zo te zeggen.

FNaRK
2 april 2011, 12:42
heel korte samenvatting:

zelfs in een kleine zaal als dit speelt Timmons nog op de lonestar en de stiletto. vond ik wel lache om te zien. maar echt, een DIJK van een sound. niet eens superhard, maar het klonk gewoon superstrak. dit is dus een band die niet voor eigen 'gewin' speelt, maar omdat ze het leuk vinden om te spelen, voor het publiek.

Zo klein is de Boerderij toch niet :???:
Ik vind over het algemeen dat je daar altijd wel een goed geluid hebt, fijne zaal !

Conrad Hultermans
5 april 2011, 18:08
Timmons gisteren gezien in Verviers, t was weer fantastisch... Helaas was zn Beatles cd nog niet uit, dus ik heb mezelf maar blij gemaakt met zn guitarboek!

:strat: