PDA

View Full Version : Beste mensen!



F1988
27 maart 2011, 18:57
Mijn naam is Fatih, 22 jaar oud en kom uit Eindhoven.
Ik luister graag naar bands als: Artic Monkeys, Bloc Party, Greenday, Metallica en Rage Against The Machine. (behoorlijk gevarieerd)

Speel zelf nu al bijna 7 jaar gitaar. Mijn 1e gitaar had ik bij de kijkshop gehaald voor 50 euro. Moet er nog steeds om lachen, maar iedereen moet toch ergens mee beginnen.
Heb nu een Squier Stratocaster. (JV series by Fender uit '81) Daar heb ik een Dimarzio fasttrack element laten inbouwen om wat zwaardere muziek te spelen. Mijn amp is een Fender Ultra Chorus (2x 65 watt) en heb 2 pedalen: Wah Wah van Crybaby en een Boss MT-2. Ben zelf nog op zoek naar een pedaal voor wat meer indie rock. Suggies zijn altijd welkom.
Zoek ook nog in Eindhoven en omstreken een bandje om te jammen.

Tot op het forum!

Greetz.

Duhsjaak
27 maart 2011, 19:27
Dear F.
Ik gok het er maar op, dat je ook mij zou kunnen bedoelen. Uit mezelf zou ik nooit op een post met 'beste mensen' reageren.
Taal is zowiezo iets dat altijd verrassingen oplevert. Op dit moment sta je vrijwel bovenaan, na een vaste rubriek die heet 'aan de bekende leden' of zo iets.

De tijd dat ik bekend was ligt al lang achter ons (lekker laten zo!) en lid???? Nou ja hoe dan ook.

Je noemt een hoop muziek waar ik heel blij van word. En alleen mijn jongste kind heb ik in de aanbioeding in Eindhoven, dus of je daar nou wat mee opschiet, muzic wise, is maar de vraag.

Je speelt op leuke spullen (hier vaak gear genoemd) en je speelt leuke muziek, wat kan een mens nog meer wensen? Veel plezier en van harte welkom.
Vriendelijke groet, Gus