PDA

View Full Version : The Executives in de Winston



Robs
19 mei 2003, 00:02
Voor de Amsterdammers, en just to let y'all know, aanstaande woensdag 10 mei speel ik met mijn band in de Winston Kingdom, te Amsterdam.

Word hopelijk een mooi feestje, een goede band is er dus :grin: , daarna een dj. Voor liefhebbers van Funk zeker de moeite waard!

Iemand die komt kijken :smile: ?

el loco
19 mei 2003, 19:37
Wat voor stijl spelen jullie?

Robs
20 mei 2003, 13:58
Funk, voornamelijk P-funk in de traditie van George Clinton, Bootsy Collins, Funkadelic etc. Maar ook wat moderner, zeg maar met een vleugje Jamiroquai, Pince en wat chilli peppers-achtige funk-rock.

Hoewel we natuurlijk niet aan deze grootheden kunnen tippen: komt dat zien! :smile:

el loco
20 mei 2003, 19:20
Sorry, niet echt mijn stijl. Wel een leuke tent Winston. Als je het een beetje vol krijgt is het supergezellig. Alleen dat parkeren daar, dat is echt een ramp (financieel gezien vooral) Veel succes!

[edit]uhhhm, woensdag 10 mei, is dat volgend jaar ofzo? [edit]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: el loco op 2003-05-20 19:21 ]</font>

Robs
22 mei 2003, 16:29
Nee, foutje.... het was gisteren: 21 mei.

Was wel behoorlijk vet: zonder op te willen scheppen, maar de Winston was bomvol :smile: Ging ook lekker, enthousiaste reacties. Alleen de bassist brak een snaar op het moment supreme van het optreden, maar ja, daar doe je dan weer niks aan.

Volgende keer geef ik de goede datum: dan komen he!

hoofd
22 mei 2003, 17:34
Als je volgende keer de goede datum geeft, en ik kan ook (was sowieso verhinderd door examens deze keer) kom ik kijken, hoewel funk niet mijn stijl is, maar het lijkt me wel geinig om een forummer aan het werk te zien :smile:.

Robs
23 mei 2003, 11:35
Cool, laat het je zeker weten. Ga er overigens vanuit dat andere forum amsterdammers (lees: jij dus mtlhead!) dat ook doen. Vind live bandjes eigenlijk altijd wel leuk om te zien, ook al is het totale crap...

P.S. Ga je slagen?

hoofd
23 mei 2003, 14:36
Hey Robs, helaas treed ik niet op eigenlijk, maar mocht de uitzondering zich voordoen zal ik het ook zeker laten weten :smile:.
Of ik slaag hangt af van enkele factoren zoals omhoog geschoten soepele nomering e.d., en hoewel ik net aardrijkskunde heb verkloot ga ik er toch van uit dat ik wel slaag (positief blijven denken he :wink:).

Robs
26 mei 2003, 11:30
Goed, dan zal ik ook ff positief denken:

Alvast van harte gefeliciteerd met je slagen!