PDA

View Full Version : en weer een matsumoku erbij!!



wietse
27 maart 2011, 13:25
en voor een echte rommelmarktprijs, daar kan veenendaal niet tegenop, voor 50 euro inclusief kabel, koffer en crate 15 watt versterker.
nieuwe snaartjes er op gezet en de boel effe goed afgesteld, heb nog nooit een gitaar gehad waarbij de intonatie zover er naast zat.
verklaart ook waarom er amper op gespeeld is, hij is dus altijd behalve bij open snaren zo vals als een kraai geweest, hij is dus in pracht conditie.

het is een Aria YS-300B, het instapmodel van de YS serie.

http://img.photobucket.com/albums/v497/wietse/my%20guitars2/ariays300.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v497/wietse/my%20guitars2/ariays300mercy.jpg

volledig maple met een maple hals (geschroefd) volgens de catalogus.
de koffer is van het soort waar normaal van die kawai dingen in zaten en hoort er dus niet bij. (beide hsin mi's zaten ook in zo'n ding)
giisteren net een gitaar uit mijn collectie verkocht, de standaard stond er nog dus die is ook weer gevuld.
weer iets voor de eigen collectie, ik blijf een zwak houden voor ome mat producten.

TDZH
27 maart 2011, 13:42
Dat is een verrot mooie deal!
Ik heb hier ook een Matsumoku bas, en dat is een prima ding!

Buzzel
27 maart 2011, 13:48
Wat een bijzonder ding. En gekocht voor een super prijs :ok:

KurtFender
27 maart 2011, 13:48
Waar haal jij ze toch vandaan :)?

geert1976
27 maart 2011, 13:55
Gefeliciteerd!, zo te zien ook nog in een erg goeie conditie.
En inderdaad voor die prijs, daar kan de beurs niet tegenop.

kapepper
27 maart 2011, 14:13
ziet er behoorlijk uit en zal wel heel goed klinken. En 50 euro... tja...:rockon:

munkie
27 maart 2011, 16:53
Ik heb hem in wijnrood, dijk van een gitaar. Ik heb er meer voor betaald :soinnocent:
Ik heb de 350 ook, HSH, zelfde kwaliteit, in zwart, lijkt dus veelop de jouwe. De 400 heb ik eens gezien bij een handelaartje hier in FRL, hij wou er 275 voor hebben, was me wat te duur al is de gitaar het wel waard. Medium output humbuckers, zware body, Gibson achtige sustain en laag.

wietse
27 maart 2011, 19:46
Ik heb de 350 ook, HSH, zelfde kwaliteit, in zwart, lijkt dus veelop de jouwe.

alleen lelijker, dat vind ik niet zo geslaagd een hsh config op zo'n model.

en inderdaad geert in erg goede conditie, paar krasjes achterop maar dat is alles, ding is amper bespeeld dat zie je aan alles af.

zeiler
28 maart 2011, 00:51
erg mooi zeg!!! gefeliciteerd ;)!