PDA

View Full Version : Idee Gitaarbouw gallery



Thiez
26 maart 2011, 22:03
Ik zat wederom voor de zoveelste keer een beetje rond te bladeren in het zelfbouw topic. Het eerste wat ik dan meestal doe is zoeken naar het eindresultaat en als dat me bevalt ga ik het verslag lezen.
Is het misschien een idee om een algemeen topic te maken waar iedereen een foto van het eindresultaat post met een link naar hun eigen bouwverslag?
Alle vragen en opmerkingen en complimenten gaan dan naar de bouwverslagen topics en ik dit topics wordt het eigenlijk 1 grote gallery van eindresultaten. Wanneer je een eindresultaat mooi vind klik je verder naar het bouwverslag.

Voors of tegens?

G.G.
26 maart 2011, 22:14
Leuk idee, maar niet als stickeytopic zolang er nog 10 in staan. Denk dat we daar ook een indeling in moeten vinden en de boel een beetje moeten opschonen.

leroni
26 maart 2011, 22:36
misschien als 1e topic in de zelfbouw special ?

2 foto's maximaal van iedere project dat echt af is, waar ook geen reacties bij komen,

aaronstonebeat
26 maart 2011, 23:12
Leuk idee, maar niet als stickeytopic zolang er nog 10 in staan. Denk dat we daar ook een indeling in moeten vinden en de boel een beetje moeten opschonen.

Ik vind het een erg leuk idee!
Op drie van die Sticky's is al meer dan een jaar niet gereageerd. En bijvoorbeeld Gitaarbouwersmeeting houdt zichzelf wel bovenaan de lijst als er iets te melden valt (niet dat ik dat initiatief op enigerlei wijze tekort wil doen :makeup:)

ernieman
27 maart 2011, 00:53
Op drie van die Sticky's is al meer dan een jaar niet gereageerd.
Klopt, maar 2 ervan zijn stickys met regels en tips voor nieuwkomers (en oude garde die de weg kwijt is...).

broeder6x6
27 maart 2011, 11:18
vet idee maar dan moet echt niemand een reactie posten alleen:

FOTOhttp://www.gitaarnet.nl/forum/images/styles/GamerRed/editor/insertimage.png; LINKJEhttp://www.gitaarnet.nl/forum/images/styles/GamerRed/editor/createlink.png

Jeroen_K
27 maart 2011, 12:41
Leuk idee!

Dit kan dan toch als sticky in het 'volg het bouwproces' subforum? Dan hebben we er ook geen last van met NOG een sticky erbij in het gewone zelfbouw forum.

Dootch
27 maart 2011, 18:56
Je kan ook een subforum maken zoals "volg het bouwproces" maar dan "stickys"

broeder6x6
27 maart 2011, 19:19
Je kan ook een subforum maken zoals "volg het bouwproces" maar dan "stickys"

Idd een idee waar ik ook al een tijdje mee rondloop (maar dat is er een voor het verbeteringen forum )

Thiez
27 maart 2011, 20:35
hm denk niet dat dat het duidelijker maakt. Een sticky heeft juist betrekking tot een bepaald subforum en is in dat stuk forum belangrijk.

Maar een sticky in het volg het bouwproces topic lijkt me inderdaad een goed idee. Vind het leuk dat er en hoop mensen het een goed idee vinden. We moeten dan natuurlijk wel dozen tissue's verstrekken bij het bekijken van de gallery. Misschien eens denken over gitaarnet tissue's? ;)

G.G.
27 maart 2011, 21:03
Thiez, een onderwerp in volg het bouwproces lijkt me een prima idee.

Ik zal eens een opzetje maken met een paar hele korte richtlijnen zodat het een mooi overzichtelijk lijstje wordt.

Ik ga ff aan de slag.

Thiez
27 maart 2011, 21:13
Ok top G.G.! Ik kan helaas niks posten want mijn eerst bouwproject moet nog afgerond worden haha. Maar er zijn vast mensen die willen aftrappen.

G.G.
27 maart 2011, 21:25
Heb al ff afgetrapt met een kort voorbeeldje. Staat nu permanent bovenaan bij Volg het bouwproces.

Jongens, ga maar lekker los, maar geen discussies etc..... gewoon korte omschrijving, plaatje, linkje. dan hebben we er later lekker veel lol van en kan je makkelijk rondsnuffelen in de diverse bouwprojecten.

Thiez
27 maart 2011, 21:52
Top, bedankt G.G.

niekb
29 maart 2011, 22:52
Goed plan Thiez! Een plaatjes topic. Al het moois bij elkaar.

Surfreak
30 maart 2011, 09:18
Super idee! leuk om zo inspiratie op te doen en lkkr door heen sneupen.

is het miss een idee om electies en akoestisch gescheiden te houden?
twee verschillende doelgroepen? of word het dan TE uitgebreid?

in ieder geval leek het mij wel handig.

;)

Woml
30 maart 2011, 10:08
Lijkt me nergens voor nodig.
Als de gallery inderdaad netjes wordt gevuld, dus alleen met links naar bouwverslagen en geen reacties tussendoor, dan lijkt het me geen straf om door die pagina's heen te moeten bladeren, ook al staan er dingen tussen waar je niet direct naar op zoek bent.