PDA

View Full Version : Beter spelen door karten?!



TuuP
18 mei 2003, 22:27
He,

Ik ben vandaag een kwartiertje gaan karten. Toen ik klaar was had ik last van mijn arm, hand en vingers, omdat ik maar heel zelden kart. Het voelde aan als spierpijn.

Toen ik thuis was ging ik (natuurlijk) gitaarspelen. En het ging echt supergoed, ik hoefde niet eerst een kwartier warm te spelen, mijn vingers deden precies wat ik wilde en het GEVOEL was er gewoon. Komisch he?! Zou dat komen door het karten of was het gewoon zo'n dag? Wie heeft hier nog ervaringen mee?

roppie
18 mei 2003, 22:28
hahaha, dure manier van inspelen zeg

hoofd
18 mei 2003, 23:55
Komt gewoon doordat je je armen en handen al intensief gebruikt hebt, dus goed doorbloed en warm zijn.

Hempo
19 mei 2003, 13:18
das net als sporten enzow ja
beetje warm-up is nooit verkeerd.
goedkoper is denk ik gewoon standaard oefenigetjes voordat je begint ipv voor 15 euro 10 minuten karten.
:grin:

moretel
19 mei 2003, 14:57
Ik heb in het weekend een chainsaw gebruikt om de coniferen in te dammen, en aangezien dat niet mijn favoriete bezigheid is had ik onwijs veel spierpijn en kon ik alleen nog maar powerchords rammen.

Neals
20 mei 2003, 17:38
ik werk in een drukkerij en moet veel tillen, door de week zijn mijn polsen zo verrot dat ik moeite heb met powerchords, alleen wat soleren lukt nog...

hoofd
20 mei 2003, 18:01
Herkenbaar, ik heb een tijdje potten gemaakt op een draaischijf, is ook niet echt bevorderlijk voor het spelen.

BLOK182
20 mei 2003, 18:24
Toen ik van de zomer als vakantiebaan schoonmaker was, kon ik sommige dagen ook niet meer doen dat powerchords, van poetsen krijg je pijn aan je poten!

Predator
22 mei 2003, 12:04
Gewoon je handen onder lauw of warm water, dan doorbloeden ze goed en het duurt nog geen minuut. Je kunt natuurlijk ook strekken en masseren enzo, ik heb zelf som het geduld hiervoor niet. IK WIL SPELEN! :grin:

bert k
23 mei 2003, 21:26
Zie je wel, hard werken is SLECHT voor gitaristen, karten is GOED :grin:

Electrical Storm
23 mei 2003, 22:45
Ligt aan de opbouw van adrenaline in je bloed. Deze stoffen zorgen voor een beter reactievermogen en een betere motoriek. Blijkbaar was de adrenailine nog nog uit gewerkt toen je thuis was...

Nemesis
24 mei 2003, 09:35
hmmm.....dus je moet jezelf goed gek maken, laten schrikken bijna dood gaan om beter te kunnen spelen.....hmmmmmmm.....goed idee, ga ik doen :grin:

PeArLjAm
24 mei 2003, 20:32
Hmm ik rijd ook racen met karten, dus dan zou ik heel goed moeten zijn in gitaarspelen?? :smile: Nou ja ik speel nooit gelijk gitaar als ik terug kom van karten, eerst even wat drinken en naar huis komen enzo maar ik zal er eens op letten :grin: