PDA

View Full Version : Nieuwe amp: Vox Night Train



Blend
25 maart 2011, 22:42
Vanavond bij forumlid Tillens op de koffie geweest, en dat resulteerde in het volgende:

http://img842.imageshack.us/img842/4411/p1030213l.jpg (http://img842.imageshack.us/i/p1030213l.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

Excuus voor de slechte kwaliteit, het is laat en heb geen zin om goede foto's te maken.


Eerste indruk is zeer goed. Heerlijk geluid, en m'n eerste buizenbak.
Komt op laag volume prima geluid uit, en dat ding kan nog behoorlijk hard ook.

Ik ben een tevreden mensch... :cheerup:

iWishmaster
25 maart 2011, 23:16
Mooi spul, gefeliciteerd! Paar keer gehoord, maar nooit over gespeeld, misschien toch eens aansluiten als ik 'em ergens zie staan.

Exi
25 maart 2011, 23:39
Gefeliciteerd! Het zijn erg leuke versterkers. Lekkere clean en crunch en het oogt ook nog eens heel mooi.:ok:

insp.clouseau
29 maart 2011, 22:05
leuk ding he :-)

de mijne staat hier naast me af te koelen

Haalt hier z'n beste klankkwaliteit vanaf volume op 5
...en dan maar spelen met de gain stand he:ok:


Veel plezier ermee :-)

den titten
30 maart 2011, 09:09
Mooooi !
Nu heb je me jaloers gemaakt. Mijn GAS blijft maar stijgen naar mijn eerste buizenbak. En deze staat op mijn lijstje 'to check'.

Veel plezier ermee !

muziekschuur
30 maart 2011, 09:13
Ik zou wel eens willen weten hoe dat cabinet in elkaar zit. Of dat echt gebogen multiplex is. Of misschien mdf.
Die gebogen vorm zie ik bij Vox en TC Electronics. Mooi.

Mitch
30 maart 2011, 10:07
Dacht MDF...

Blend
18 mei 2011, 19:09
Ben echt benieuwd of dat ding een beetje meegaat in een band. Nog geen flauw idee namelijk, speel alleen thuis.

Gaat op een heerlijk volume thuis. Nu heb ik de mazzel dat ik niet altijd moeilijk hoef te doen over volume, en dat ding gaat keihard in mijn oren.

Misschien toch nog een 212 aanschaffen. Reverb mis ik niet echt, komt nog wel een delay pedaaltje voor. samen met een bluesdriver ben ik voorlopig helemaal klaar.

Exi
18 mei 2011, 19:13
Met een grotere cab zou het misschien wel lukken, maar reken er niet op dat je dan clean kunt spelen.

Blend
18 mei 2011, 19:20
Zou het? 7,5 watt voluit op het rauwe clean zeg maar gaat nog loeihard...

Ach, voorlopig nog niet aan de orde, ben een grote prutser op de gitaar, maar daar is m'n talent ook naar ;)

Exi
18 mei 2011, 19:25
Het is altijd een beetje tricky om het thuis te beoordelen.
De ruimte waarin de versterker staat doet veel met het geluid. In een grote zaal zal de amp heel wat ieler klinken en zou hij wel wat harder moeten. In een kroeg zou hij het misschien wel redden.
In de band moet de versterker ook zijn mannetje staan.
Maar ja, als hij wordt uitversterkt is het natuurlijk allemaal geen probleem.

hessepes
19 mei 2011, 13:42
Blend: Ben echt benieuwd of dat ding een beetje meegaat in een band. Nog geen flauw idee namelijk, speel alleen thuis.

>> van de vox night train ga je nog veel plezier hebben. Ik hem zelf ook - alweer bijna een jaar. Juist ook voor het spelen in een bandje. Dan komt ie prima mee hoor.
Ik heb wel eind vorig de bright cap laten verwijderen - nu kan ik de treble en middle tenminste lekker opdraaien. Daarvoor vond ik mijn versterker dan veel te schel klinken. Gaat ook goed met pedaaltjes.

Veel plezier ermee!