PDA

View Full Version : Yo allemaal !



Godin+
25 maart 2011, 18:06
Vers op dit forum beland en gelijk maar even voorstellen. Ben Ron, 49 jaar alweer en speel zo'n vijftien jaar gitaar, gestart op een oude Hofner Jazz gitaar uit 1958 (onlangs laten restaureren) waarna ik een Taylor 610 kocht waar ik nog elke dag op speel, fantastische gitaar! Bij Johan Rebergen in Utrecht in twee jaar tijd een eigen staalsnarige Western gitaar gebouwd en ook die neem ik vaak op schoot. Onlangs dan toch eindelijk een elektrische gitaar aangeschaft, een Godin Velocity met een Peavey Valveking 112 en een Vox Valvetronic EX pedal bord.
Zou op die laatste zeker les moeten hebben en zoek eigenlijk ook eens wat gelijk gestemden die wellicht samen eens wat willen jammen zo af en toe zodat we gezamenlijk weer wat verder komen. Dus zijn er users hier die dat zouden zien zitten dan hou ik me aanbevolen. Woon overigens in de buurt van Tiel !!
Groeten, Ron

Harry
29 maart 2011, 11:39
hoi Ron,

welkom op dit fijne forum! ik meen me te herinneren dat er in Tiel regelmatig jamsessies waren, maar dat is voor mij al een tijdje geleden...

lefthandstrat
29 maart 2011, 13:10
Hallo Ron, van harte welkom op het forum.

De regio Tiel ligt in de buurt van de regio Gorinchem waar ik vandaan kom. Wat voor soort muziek speel je of zou je willen spelen als je met anderen gaat jammen? Speel je in een band?

Groet, Frits.

Godin+
18 april 2011, 21:04
Hallo Ron, van harte welkom op het forum.

De regio Tiel ligt in de buurt van de regio Gorinchem waar ik vandaan kom. Wat voor soort muziek speel je of zou je willen spelen als je met anderen gaat jammen? Speel je in een band?

Groet, Frits.

Dag Frits,

Sorry dat ik nu pas reageer, helemaal vergeten om weer eens in te loggen.

Ik speel niet in een band, ook nooit gedaan en ik hou van het acoustisch spelen van nummers van Anouk, David Gray (Engelse Folk achtige singer songwriter), Dire Straits, Jack Johnson, Mike Scott, Ilse de Lange etc.

Lijkt je dat wat ?

Groet,

Ron Vink